dat meen je nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .
Johquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .
Idd een COSser,min ventje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja toen was ik wel een beetje bangig. Achteraf belachelijk , maar als eenmaal die angst komt dan laat je je daar door leven . En toen ging ik ook domme dingen doen.DM's van hem in de Cos postenquote:
Het is mij in vertrouwen verteld,maar ik vond het vrij heftig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef Laysa het volgende:
Hebben jullie daar ooit melding van gedaan, hier op FOK!
Online kom je de vreemdste figuren tegen, maar gelukkig ook normale en vriendelijke mensenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is mij in vertrouwen verteld,maar ik vond het vrij heftig.
Ai puzzie, echt vreselijk naar dat je daarmee moest dealen...Natuurlijk zit je daarmee, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja toen was ik wel een beetje bangig. Achteraf belachelijk , maar als eenmaal die angst komt dan laat je je daar door leven . En toen ging ik ook domme dingen doen.DM's van hem in de Cos postenDat gaf wel aan dat ik er meer mee zat dan ik had gedacht . wel fijne reacties gekregen hoe ik hier mee om moest gaan . Veel rare mensen
Ja dat klopt , maar als dit je overkomt en je er achter komt dat het anders is dan je denkt pppffffquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:32 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Online kom je de vreemdste figuren tegen, maar gelukkig ook normale en vriendelijke mensen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat een catfish was
Je bent de enige niet ook moest er naar zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je bent de enige niet ook moest er naar zoeken
Aws puzz wat een narigheidquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja toen was ik wel een beetje bangig. Achteraf belachelijk , maar als eenmaal die angst komt dan laat je je daar door leven . En toen ging ik ook domme dingen doen.DM's van hem in de Cos postenDat gaf wel aan dat ik er meer mee zat dan ik had gedacht . wel fijne reacties gekregen hoe ik hier mee om moest gaan . Veel rare mensen
Keek dat altijd met mijn zoons op MTV, echt bizar wat mensen verzinnen om een ander voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit ging dus heel ver.Ik weet dat de user om wie het gaat echt heel bang was dat er dingen online kwam te staan.En ook welke klojo het deed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:32 schreef Laysa het volgende:
Volgende keer melden bij yvonne of andere admins.
Gewoon doen hoor.
Je zit hier voor de lol of een beetje ergernis en het moet niet zo ver gaan.
Zit de persoon nog steeds op FOK ? is misschien een rare vraag ?quote:
Echt wel.. en hele lieve mensenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ai puzzie, echt vreselijk naar dat je daarmee moest dealen...Natuurlijk zit je daarmee, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
Er zijn inderdaad veel nare mensen. Helaas. Gelukkig ook veel goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |