Die doet het niet meer Conjo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
vind niemand en omu list vor Vlc player?
Ik ga ook niet vertellen wie dat isquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik struikelde met een bak vol Winniebrokjes. Feestje!
En leest iedereen over de catfish van Puzzie heen?
DM dan maarquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vertellen wie dat is![]()
IK heb me kapot geschaamd
De ander moet zich schamenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat Deisyy zegt, niets om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou dat. Ze ging niet vreemd, deed niks geks, degene die zich als iemand anders voordeed is de kwade genius in deze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat Deisyy zegt, niets om je voor te schamen.
Nee ,maar mijn dochter had het allang door , en ik had nog een bord voor mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DM dan maar![]()
Maar niet om je voor te schamen, je kan het niet ruiken
Het is ruim 3 jaar geleden , ik kan er nu wel om lachenquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat Deisyy zegt, niets om je voor te schamen.
Yes..quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou dat. Ze ging niet vreemd, deed niks geks, degene die zich als iemand anders voordeed is de kwade genius in deze.
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ruim 3 jaar geleden , ik kan er nu wel om lachen
Gelukkig kan je er nu wel om lachen, maar ik zou net als jij eerst flink de pest in hebben, je denkt dat het je niet overkomt en dan tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ,maar mijn dochter had het allang door , en ik had nog een bord voor mijn hoofd![]()
Ik kwam er gelukkig op tijd achter,duurde 2 maanden voor ik het doorkreeg maar ik heb er wel moeite mee gehad. Daarna werd ik woest ...en nu kan ik er wel om lachen: je moet alles een keer meemaken zoiets![]()
Ik keek wel naar MTV's Catfish en daar zaten mensen al jaren in een internet relatie voor ze erachter kwamen dat het nep was. Dat snap ik dan weer niet
Dat is mooi,ik ken iemand hier die gewoon gechanteerd is na een niet echt slimme actie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon heel erg triest , en dat had het ook kunnen worden van mijn kant, als ik mijn oogkleppen niet af had gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er nu wel om lachen, maar ik zou net als jij eerst flink de pest in hebben, je denkt dat het je niet overkomt en dan toch
Mensen die catfishen zijn best raar
Hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is mooi,ik ken iemand hier die gewoon gechanteerd is na een niet echt slimme actie.
Iemand op FOK.Triest maar waar.quote:
In de Cos? Want ik heb ook wel gedoe gehad met zo'n kneusje in de Cos , die probeerde ook te chanteren .quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand op FOK.Triest maar waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |