Nee, ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik struikelde met een bak vol Winniebrokjes. Feestje!
En leest iedereen over de catfish van Puzzie heen?
Waarom die donkere strepen om die lippen? Het is zo lelijk. Ze zijn zo lelijk. Het is echt MEGA lelijkquote:
Zullen we het daar aub niet over hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel nieuwsgierigOf bedoelt ze die Yessie?
Het is gewoon afzichtelijk en aanstootgevend. Wat een verminkingquote:
omg over catfish gesproken....dat was er eentje zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarom die donkere strepen om die lippen? Het is zo lelijk. Ze zijn zo lelijk. Het is echt MEGA lelijk
Ja, dat was er eentjequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
omg over catfish gesproken....dat was er eentje zeg
Lelijke mensen shamingquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarom die donkere strepen om die lippen? Het is zo lelijk. Ze zijn zo lelijk. Het is echt MEGA lelijk
zo lelijk dat t nep lijktquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omgquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ze het zelf maar mooi vinden...quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Het ziet er niet uit en zelf vinden ze het meer dan geweldig
ow..idd, niet bij nagedacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we het daar aub niet over hebben.
Heeft me aardig problemen opgeleverd.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
@:mario390 ik kan vanuit Oostenrijk VPN gewoon kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens zonder VPN.. https://www.nporadio2.nl/live![]()
En die nagels... *ril*quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Het ziet er niet uit en zelf vinden ze het meer dan geweldig
beestje had dorstquote:
ja.. sorry, dat was me even ontschoten. Moest denken aan het fb-groepje en dergelijke.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft me aardig problemen opgeleverd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
@:mario390 ik kan vanuit Oostenrijk VPN gewoon kijkenJa heel de wereld kijkt het behalve Mario weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het eens zonder VPN.. https://www.nporadio2.nl/liveI may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heel de wereld kijkt het behalve Mario weer
Geen sorry hoor,was ook mijn fout.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja.. sorry, dat was me even ontschoten. Moest denken aan het fb-groepje en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |