Er is geen eens een IP land block ik zie mensen uit afghanistan twitteren die kijkenquote:
antw in muz: Geen problemen vanuit Spanje. Maar als het hem echt niet lukt zou hij kunnen proberen een proefabonnement op iets als NLZiet af te sluiten, daarmee kan je NPO Extra zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is geen eens een IP land block ik zie mensen uit afghanistan twitteren die kijken
Het komt ook wel erg vaak voor bij 'm. Zal wel op de blacklist staan of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er is geen eens een IP land block ik zie mensen uit afghanistan twitteren die kijken
lees ff conjootjequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:50 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap de ander streams op npo werken wel
dat bedoelt ik zall npo start plus nehmen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
antw in muz: Geen problemen vanuit Spanje. Maar als het hem echt niet lukt zou hij kunnen proberen een proefabonnement op iets als NLZiet af te sluiten, daarmee kan je NPO Extra zien.
ja proefabo is gratis volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoelt ik zall npo start plus nehmen?
Proefabbo in je holquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja proefabo is gratis volgens mij
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is ook geen beeld bij volgens mij
hij wil op de laptopquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hij heeft gewoon een kut telefoon? met een beetje telefoon doet die App het overal
ik zei toch de zendung met max werkt welquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
Of je hebt niet genoeg snelheid? Dus dingen sluiten, enkel die stream aan.
Geen idee. Heb je nog meer streams tegelijk lopen? Dan die allemaal uit doen en dan eens proberen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei toch de zendung met max werkt wel
wat zall de verschill zijn met top 2000?
nee niks lopt nuquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je nog meer streams tegelijk lopen? Dan die allemaal uit doen en dan eens proberen.
Of naar Nederland verhuizen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niks lopt nu
ik denk ik werd mailen moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |