SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van deze bands:Da's een behoorlijke lijst jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik ga nooit naar feestjes/clubs met toegangskaarten. Ik ga gewoon naar de kroeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan toegangskaarten voor een "normale" avond
Die Duck, die snapt het.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik ga nooit naar feestjes/clubs met toegangskaarten. Ik ga gewoon naar de kroeg.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje ambivalente verhouding met Simple Minds. Enerzijds hoor ik dat t prima in elkaar zit, anderzijds heeft het me nooit echt weten te pakken.
By far!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Met Forbes en MacNeil waren ze het best. Na 1985 ging het hard achteruit.
New Gold Dream is gewoon hun beste album
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:14 schreef Kopiko het volgende:
Niemand zet voor dit zingen die Kerr uit.
Wel een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij begrijpt het gewoon niet, ADHDer
Kerr kwam niet meer voor in de Forbes 500?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Kerr heeft Forbes gewoon uit de band gezetDan begrijp je het niet.
Duck gooit er snel nog een Ritalin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij begrijpt het gewoon niet, ADHDer
Heb gelukkig geen ADHD.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Duck gooit er snel nog een Ritalin.
Lijken me woorden van OscarMopperkontquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
HÉ!
WACHT!
IK HEB EEN NIEUWE KLACHT1
En niet eens van Nevermindquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:17 schreef Zorro het volgende:
Nirvana, nooit begrepen wat daar zo leuk aan is
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Al die Nirvana-nummers zijn hetzelfde.
Ik deel die gevoelens Z!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:17 schreef Zorro het volgende:
Nirvana, nooit begrepen wat daar zo leuk aan is
Prima. Ik ging toch douchen.quote:
Alles met respect.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Maar wel met respect. [ afbeelding ]
9/10quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor inkomen met gestrekt Cobain?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier nog even een rooie kaart graagquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef Zorro het volgende:
Dat zo'n Dave Grohl eerst zijn tijd verdoet aan zoiets, terwijl hij later heeft laten zien dat hij ook leuke muziek kan maken.
Foo Fighters >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Nirvana
Teringquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En QotSA met Grohl en Probotquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef Zorro het volgende:
Dat zo'n Dave Grohl eerst zijn tijd verdoet aan zoiets, terwijl hij later heeft laten zien dat hij ook leuke muziek kan maken.
Foo Fighters >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Nirvana
Rood heeft geen zin, gewoon van veld schoppenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier nog even een rooie kaart graag
Soooowwwwwquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:20 schreef Zorro het volgende:
Kurt Nobrain.
I hate myself and want to die.
Eerlijk was ie wel.
quote:
En daadkrachtig bovendien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:20 schreef Zorro het volgende:
Kurt Nobrain.
Eerlijk was ie wel.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:20 schreef Zorro het volgende:
Kurt Nobrain.
Eerlijk was ie wel.
En de enige.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is ook meteen de beste Korn.
Toen ook al nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De zanger van Korn moet je niet anno nu horen trouwens
Thoughtless en Come Undone zijn ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja, die is goud waard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin Nirvana de laatste tijd steeds meer te ontdekken. Kende natuurlijk wel de hitjes, maar t begon met MTV Unplugged, wat een goede plaat
Is dat zoiets als een klasgenoot?quote:
Slap that bassquote:
Nog gezien in juni, solo. Was dikke prima hoor..quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De zanger van Korn moet je niet anno nu horen trouwens
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een klasgenoot?
Deze recente is ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu metal.quote:
Straks-metal.quote:
Eensquote:
Doe maar Duality.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:24 schreef Isorden het volgende:
Mag opzich ook wel een nummer van Slipknot in de lijst
Nee, dit is geen metal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nu metal.
Toen ook trouwens.
Het verzandt inmiddels in te veel gepriegel, niet leuk meer.quote:
Dan heb ik waarschijnlijk een oudere live versie gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nog gezien in juni, solo. Was dikke prima hoor..
Snotlip, nog zoiets wat ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:24 schreef Isorden het volgende:
Mag opzich ook wel een nummer van Slipknot in de lijst
Ik vind Linkin Park en Limp Bizkit allebei beter in dat genre.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu-Metal als het een hokje moet..
Gewoon in het hokje GOEDE MUZIEKquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meer dat ik dan nog beetje kan zoeken, snap je?
The Masked Singer avant la lettrequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snotlip, nog zoiets wat ik niet begrijp.
Met Scott Reeder op bas, die heb ik nog live gezien paar maanden terug.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nummer van Corey van Sound City mag ook wel
Hoe vaak is die vent daar eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Isorden het volgende:
Op Iron Maiden Man na staat het hele cafe weer schaapachtig te kijken
Of hij had een goede dagquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk een oudere live versie gezien.
Na de kerst dagen altijd volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe vaak is die vent daar eigenlijk
Toegankelijker niet perse beter wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Linkin Park en Limp Bizkit allebei beter in dat genre.
Na Nirvana nooit meer in de buurt gekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alles met Grohl na Nirvana is Keerl-muziek
Een soort dagbestedingquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Na de kerst dagen altijd volgens mij
Ik vind ze niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Linkin Park en Limp Bizkit allebei beter in dat genre.
Alle masked/schmink/wat dan ook zijn (ik wilde KISS zeggen maar bedenk me tijdens het typen:) Alice Cooper wannabees.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Masked Singer avant la lettre
Echt knap hoe goed ze live nog zijn op die leeftijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Paar jaar geleden Golden Earring eindelijk live gezien, ik vond het helemaal mooi.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
Huismoeder met een #DOESWIJN t-shirt. Ok.
Blijf pluggen, maar: Lees de biografie van Hay. Heerlijk geschreven en prachtkeerlquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt knap hoe goed ze live nog zijn op die leeftijd.
Met woorden spelen #vindikleukquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
Huismoeder met een #DOESWIJN t-shirt. Ok.
Ik hoor de tune van Jaws aanzwellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb iets tegen de stem van Kooymans, Zit er net niet helemaal bovenop.
Hoop dat ik nu niet Haaibaaike in mn nek krijg.
Fucking rare vleugels.quote:
Vink met rare vleugels?quote:
Maar 7,90 bij de vrienden van Bol, die ga ik maar eens bestellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blijf pluggen, maar: Lees de biografie van Hay. Heerlijk geschreven en prachtkeerl
McCartney?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:29 schreef Zorro het volgende:
ik vraag me af wat ik me dan bij Strange Wings moet voorstellen. Zouden dat de Broken Wings van Mr. Mister zijn?
bol.com bol.com bol.com bol.com bol.com bol.com bol.comquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar 7,90 bij de vrienden van Bol, die ga ik maar eens bestellen.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:30 schreef Kyran het volgende:
Boeken van Corey Taylor zijn ook hilarisch trouwens
Anak wordt gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zusje van Freddie
Niet meer in de lijst.
Dat zegt toch niets.quote:
Dat is Genie In A Bottle .. maar okee.quote:
Beautiful mag er ook wezen. En ik heb een zwak voor haar vroege nummers, maar dat is jeugd (en fap-) sentiment.quote:
Belachelijk dat Britney niet in de lijst staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
En dan te bedenken dat ze eerst niet meer was dan een nieuwe Britney
Eens en eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:31 schreef Kyran het volgende:
Echt niet mijn genre dit maar boooh wat een stem
Dirty sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beautiful mag er ook wezen. En ik heb een zwak voor haar vroege nummers, maar dat is jeugd (en fap-) sentiment.
Heb echt zo vaak dubbel gelegen en dan soms weer stil van alles, heerlijk.quote:
Tja, het is nu eenmaal: Jewel, Britney.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belachelijk dat Britney niet in de lijst staat
Dirttyyyquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beautiful mag er ook wezen. En ik heb een zwak voor haar vroege nummers, maar dat is jeugd (en fap-) sentiment.
Oke die is ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is Genie In A Bottle .. maar okee.
Ik had toen een fapdoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SOWW, daar is wat tissue doorheen gevlogen. Koekoek.
Ik kan zo gebritneyten van die woordgrappen .quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal: Jewel, Britney.
lekker krustyquote:
Krusty Krabsquote:
Van Snelle?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie trouwens dat ik Reünie vanmorgen gemist heb, wat jammer nou
Waarom zou je daarvoor terug moeten zijn? Guitarwalls, nou poeh poehquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ergens in de komende uren mooi ff naar de markt. Als ik bij QotSA weer terug ben is het goed.
Doet me denken aan gesprekken aan de keukentafel waarin mijn moeder mijn broer vraagt waarom hij toch steeds zijn sokken achter zijn bed stoptequote:
Ik ga me dan vooral afvragen of hij op een gegeven moment ook krokant werd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg het beeld van een fapdoek niet van mn netvlies
Wees blij dat het louter het beeld ervan was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg het beeld van een fapdoek niet van mn netvlies
Ik wilde hem laatst kijken op Netflix, was ie er weer vanafquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:35 schreef Zorro het volgende:
Een van de weinige films die ik na meer dan een keer leuk blijf vinden.
20x ook wel
Gewoon voor de muziek.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan gesprekken aan de keukentafel waarin mijn moeder mijn broer vraagt waarom hij toch steeds zijn sokken achter zijn bed stopteHoe naïef mijn moeder was
Ja, precies, heerlijk. Grohlgod. En het nummer staat in mijn sig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor terug moeten zijn? Guitarwalls, nou poeh poeh
Ja, het wordt een soort frisbee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga me dan vooral afvragen of hij op een gegeven moment ook krokant werd.
'Lieverd, waarom bewaar je een doek met croutons op je kamer?'quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga me dan vooral afvragen of hij op een gegeven moment ook krokant werd.
Daarom zorg ik bij zulke dingen dat ik het gedownload hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde hem laatst kijken op Netflix, was ie er weer vanaf
Had ik ook last vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde hem laatst kijken op Netflix, was ie er weer vanaf
Of ze zat je broer gewoon beetje te zieken. Moedersquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan gesprekken aan de keukentafel waarin mijn moeder mijn broer vraagt waarom hij toch steeds zijn sokken achter zijn bed stopteHoe naïef mijn moeder was
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Zijn we er klaar voor allemaal?
[ afbeelding ]
Mani's Anthem!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk dat Chicago er zo weinig in staat. En dan heb ik 25 or 6 to 4 nog gemist ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Zorro het volgende:
There's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark out, and we're wearing sunglasses.
Hit it!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |