Jij snapt hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:30 schreef Kyran het volgende:
Boeken van Corey Taylor zijn ook hilarisch trouwens
Anak wordt gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zusje van Freddie
Niet meer in de lijst.
Dat zegt toch niets.quote:
Dat is Genie In A Bottle .. maar okee.quote:
Beautiful mag er ook wezen. En ik heb een zwak voor haar vroege nummers, maar dat is jeugd (en fap-) sentiment.quote:
Belachelijk dat Britney niet in de lijst staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
En dan te bedenken dat ze eerst niet meer was dan een nieuwe Britney
Eens en eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:31 schreef Kyran het volgende:
Echt niet mijn genre dit maar boooh wat een stem
Dirty sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beautiful mag er ook wezen. En ik heb een zwak voor haar vroege nummers, maar dat is jeugd (en fap-) sentiment.
Heb echt zo vaak dubbel gelegen en dan soms weer stil van alles, heerlijk.quote:
Tja, het is nu eenmaal: Jewel, Britney.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belachelijk dat Britney niet in de lijst staat
Dirttyyyquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beautiful mag er ook wezen. En ik heb een zwak voor haar vroege nummers, maar dat is jeugd (en fap-) sentiment.
Oke die is ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is Genie In A Bottle .. maar okee.
Ik had toen een fapdoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SOWW, daar is wat tissue doorheen gevlogen. Koekoek.
Ik kan zo gebritneyten van die woordgrappen .quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal: Jewel, Britney.
lekker krustyquote:
Krusty Krabsquote:
Van Snelle?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie trouwens dat ik Reünie vanmorgen gemist heb, wat jammer nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |