Waarom zou je daarvoor terug moeten zijn? Guitarwalls, nou poeh poehquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ergens in de komende uren mooi ff naar de markt. Als ik bij QotSA weer terug ben is het goed.
Doet me denken aan gesprekken aan de keukentafel waarin mijn moeder mijn broer vraagt waarom hij toch steeds zijn sokken achter zijn bed stoptequote:
Ik ga me dan vooral afvragen of hij op een gegeven moment ook krokant werd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg het beeld van een fapdoek niet van mn netvlies
Wees blij dat het louter het beeld ervan was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg het beeld van een fapdoek niet van mn netvlies
Ik wilde hem laatst kijken op Netflix, was ie er weer vanafquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:35 schreef Zorro het volgende:
Een van de weinige films die ik na meer dan een keer leuk blijf vinden.
20x ook wel
Gewoon voor de muziek.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan gesprekken aan de keukentafel waarin mijn moeder mijn broer vraagt waarom hij toch steeds zijn sokken achter zijn bed stopteHoe naīef mijn moeder was
Ja, precies, heerlijk. Grohlgod. En het nummer staat in mijn sig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor terug moeten zijn? Guitarwalls, nou poeh poeh
Ja, het wordt een soort frisbee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga me dan vooral afvragen of hij op een gegeven moment ook krokant werd.
'Lieverd, waarom bewaar je een doek met croutons op je kamer?'quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga me dan vooral afvragen of hij op een gegeven moment ook krokant werd.
Daarom zorg ik bij zulke dingen dat ik het gedownload hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde hem laatst kijken op Netflix, was ie er weer vanaf
Had ik ook last vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde hem laatst kijken op Netflix, was ie er weer vanaf
Of ze zat je broer gewoon beetje te zieken. Moedersquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doet me denken aan gesprekken aan de keukentafel waarin mijn moeder mijn broer vraagt waarom hij toch steeds zijn sokken achter zijn bed stopteHoe naīef mijn moeder was
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Zijn we er klaar voor allemaal?
[ afbeelding ]
Mani's Anthem!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk dat Chicago er zo weinig in staat. En dan heb ik 25 or 6 to 4 nog gemist ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:36 schreef Zorro het volgende:
There's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark out, and we're wearing sunglasses.
Hit it!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |