Dat gaat niet met deze snelheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
*tilt Mexicano's kin omhoog.
Kijk dan ook naar hun username!
Eerder de mensheid in het algemeenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Ja, zo ontstaan er nooit spontane orgies natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.
ja, dat is mijn anekdotequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is dat zo ernstig? Of mis je het praatje over naakt opgenomen enzo?
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn allebei blauw met wit
Dat zijn van die kneuterige irritante dingen die je na 20 jaar niet meer wil missenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypso
Nee dat niet, vraag me nu wel af waar die over gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je mjn anekdote al eens gehoord ?
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee, djenneke, ik vind jullie UI's moeilijk uit elkaar te halen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypso
Oh jee, dit wordt weer vechtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.
Fok zit algemeen op een afglijdende schaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ten eerste was de reeks al eerder geopend, maar dat scheelt slechts 3 topics. Voor de rest gewoon drukker. Ging tyfussnel toen.
"O sorry, ik dacht dat je Smurfin was"quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.
Iedereen was dan ook verliefd op haar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joni Mitchell heeft t met iedereen gedaan
Zelfs Sophia lijkt em niet te missen. Ze lijkt nu losserquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ik mis Stefan Stasse"
Zei niemand.
Niet strafbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joni Mitchell heeft t met iedereen gedaan
Haha, preciesquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hebben gewoon collectief ADHD
Zat het toendertijd ook al volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zit algemeen op een afglijdende schaal
ja kan me voorstellen dat t een bijzonder charismatische dame wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen was dan ook verliefd op haar.
Oh, die heb ik allemaal gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Een "DJ" is een parodie op muziekquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiësto is een parodie op een DJ.
Hij spreekt de bumpertjes in waar de NPO Radio 2 wordt gepromoot, dus hij is er toch een beetje bij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfs Sophia lijkt em niet te missen. Ze lijkt nu losser
Dat hoor ik idd ieder jaar. And still we are herequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat het toendertijd ook al volgens mij.
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee dat niet, vraag me nu wel af waar die over gaat
Ik vind van niet, ik vind wel het respect erg verdwenen op internet. Of wacht, wat bedoel je? ^^quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zit algemeen op een afglijdende schaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.
Hosselt wel even een lekker wijf van 25quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zat hij vast in het verkeer dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier zei dat ie op Traffic wachtte. Ik dacht godverdimme de band, niet dit soort herrie.
Bevestigd dacht ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Het is allebei blauw. Waren de meeste mannen niet kleurenblind?quote:
Eens.quote:
Ik stuiter nu de kamer door johquote:
Dit kun je in elk land horen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje de Heineken onder de trance, maar toch fijn dat er wat trance in staat.
Godverdommequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Silence vind ik wel lekker, maar dit is inderdaad heineken en derhalve totaal walgelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje de Heineken onder de trance, maar toch fijn dat er wat trance in staat.
Ja een DJ. Geen "DJ"quote:
ja maar het blijft glijdenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat het toendertijd ook al volgens mij.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hosselt wel even een lekker wijf van 25
Leo is dan ook een parodie van een muziekliefhebberquote:
Zat ze niet vast in het verkeer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik meteen weet welk nummer je bedoelt. Dat is echt schandequote:
Serieus? Een van de invloedrijkste trance-dj's een parodie op een dj noemen? Oké dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
(lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zat hij vast in het verkeer dan?
Ja, we hadden gisteren even stevig de vlam in de pan met Arnie. Beveiliging erbij, geschreeuw, wapens in beslag genomen, drama allemaal.quote:
qua postaantalquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik vind wel het respect erg verdwenen op internet. Of wacht, wat bedoel je? ^^
Maar als er niks anders is drink je het met smaak op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silence vind ik wel lekker, maar dit is inderdaad heineken en derhalve totaal walgelijk.
Onzin. Heeft Nederland op de kaart gezet met zijn muziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is het net niet, als je al naar houseparties ging vroegah dan niet naar dit
Ik denk dat ze dan eerder voor een file heeft gezorgdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zat ze niet vast in het verkeer?
dat heb ik niet bevestigd gekregenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zat ze niet vast in het verkeer?
Madness!quote:
Ik drink liever cola zonder prik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar als er niks anders is drink je het met smaak op.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Tiesto is wel degelijk heel goed, maar veel commercie gericht dan dat house eigenlijk bedoelt was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Serieus? Een van de invloedrijkste trance-dj's een parodie op een dj noemen? Oké dan.
Werd gister nog gedraaid hier in een foute kroeg. Die lui hadden hier een kapsalon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik meteen weet welk nummer je bedoelt. Dat is echt schande
Ziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien even een noobvraag tussendoor.....
Maar waar is Stefan Stassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |