ja kan me voorstellen dat t een bijzonder charismatische dame wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen was dan ook verliefd op haar.
Oh, die heb ik allemaal gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Een "DJ" is een parodie op muziekquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiësto is een parodie op een DJ.
Hij spreekt de bumpertjes in waar de NPO Radio 2 wordt gepromoot, dus hij is er toch een beetje bij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfs Sophia lijkt em niet te missen. Ze lijkt nu losser
Dat hoor ik idd ieder jaar. And still we are herequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat het toendertijd ook al volgens mij.
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee dat niet, vraag me nu wel af waar die over gaat
Ik vind van niet, ik vind wel het respect erg verdwenen op internet. Of wacht, wat bedoel je? ^^quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zit algemeen op een afglijdende schaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.
Hosselt wel even een lekker wijf van 25quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiësto is een parodie op een DJ.
Zat hij vast in het verkeer dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier zei dat ie op Traffic wachtte. Ik dacht godverdimme de band, niet dit soort herrie.
Bevestigd dacht ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Het is allebei blauw. Waren de meeste mannen niet kleurenblind?quote:
Eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |