Dat gaat niet met deze snelheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
*tilt Mexicano's kin omhoog.
Kijk dan ook naar hun username!
Eerder de mensheid in het algemeenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Ja, zo ontstaan er nooit spontane orgies natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.
ja, dat is mijn anekdotequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is dat zo ernstig? Of mis je het praatje over naakt opgenomen enzo?
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn allebei blauw met wit
Dat zijn van die kneuterige irritante dingen die je na 20 jaar niet meer wil missenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypso
Nee dat niet, vraag me nu wel af waar die over gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je mjn anekdote al eens gehoord ?
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee, djenneke, ik vind jullie UI's moeilijk uit elkaar te halen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypso
Oh jee, dit wordt weer vechtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.
Fok zit algemeen op een afglijdende schaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ten eerste was de reeks al eerder geopend, maar dat scheelt slechts 3 topics. Voor de rest gewoon drukker. Ging tyfussnel toen.
"O sorry, ik dacht dat je Smurfin was"quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.
Iedereen was dan ook verliefd op haar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joni Mitchell heeft t met iedereen gedaan
Zelfs Sophia lijkt em niet te missen. Ze lijkt nu losserquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ik mis Stefan Stasse"
Zei niemand.
Niet strafbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joni Mitchell heeft t met iedereen gedaan
Haha, preciesquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hebben gewoon collectief ADHD
Zat het toendertijd ook al volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zit algemeen op een afglijdende schaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |