Ik stuiter nu de kamer door johquote:
Dit kun je in elk land horen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje de Heineken onder de trance, maar toch fijn dat er wat trance in staat.
Godverdommequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Silence vind ik wel lekker, maar dit is inderdaad heineken en derhalve totaal walgelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje de Heineken onder de trance, maar toch fijn dat er wat trance in staat.
Ja een DJ. Geen "DJ"quote:
ja maar het blijft glijdenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat het toendertijd ook al volgens mij.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hosselt wel even een lekker wijf van 25
Leo is dan ook een parodie van een muziekliefhebberquote:
Zat ze niet vast in het verkeer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Het ergste is dat ik meteen weet welk nummer je bedoelt. Dat is echt schandequote:
Serieus? Een van de invloedrijkste trance-dj's een parodie op een dj noemen? Oké dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiësto is een parodie op een DJ.
(lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zat hij vast in het verkeer dan?
Ja, we hadden gisteren even stevig de vlam in de pan met Arnie. Beveiliging erbij, geschreeuw, wapens in beslag genomen, drama allemaal.quote:
qua postaantalquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik vind wel het respect erg verdwenen op internet. Of wacht, wat bedoel je? ^^
Maar als er niks anders is drink je het met smaak op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silence vind ik wel lekker, maar dit is inderdaad heineken en derhalve totaal walgelijk.
Onzin. Heeft Nederland op de kaart gezet met zijn muziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiësto is een parodie op een DJ.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is het net niet, als je al naar houseparties ging vroegah dan niet naar dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |