SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Show offquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet zo vaak als voorgaande jaren, mijn sociale leven is wat drukker geworden
Och, dat gaat vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet zo vaak als voorgaande jaren, mijn sociale leven is wat drukker geworden
Ha, die Koen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:28 schreef Koen66 het volgende:
je komt hier wel ieder jaar weer dezelfde users tegen
Sowieso dezelfde dealerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee van die iconen uit die tijd, allebei 27 en dan binnen 2,5 week allebei weg door een overdosis
hoe zit het eigenlijk tov vorige edities?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die topics worden er ook doorheen gejast alsof het niks is.
Ze posten ook ieder jaar hetzelfde bij dezelfde liedjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:28 schreef Koen66 het volgende:
je komt hier wel ieder jaar weer dezelfde users tegen
Spitsuur!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat wil ik helemaal nietquote:
Nee, ik heb ook n zelfdoding meegemaakt en tis gewoon triest dat een mens op n punt kan komen dat die geen andere uitweg meer ziet, dus niet gek, maar triest.quote:
Ja probeer maar eens origineel te blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze posten ook ieder jaar hetzelfde bij dezelfde liedjes
Die van René froger en friendsquote:
voorspelbaar +1quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eindelijk! De vibe is er nu wel! Gister ging het tragerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Rene Froger, Marco Borsato en Ruth Jacott uiteraard.
Jullie zijn af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de versie van Rene Froger, Ruth Jacott en Marco Borsato wel mooier
kracht der herhalingquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dit toch gewoon een beetje ouwe meuk hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef Isorden het volgende:
De stem van James Taylor....die heelt je ziel
We lopen nog steeds 20 topics achter op 2017.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef PzKpfw het volgende:
Zo mooi moment om te gaan slapen, tot morgen mensen
En wanneer dat gebeurt, dan staan wij hier om je op te vangen. Nou ja, ik kan niet voor de rest spreken maar ik zal m'n best doen.quote:
Niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het toen zo druk was?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We lopen nog steeds 20 topics achter op 2017.
matig welquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En we hebben er alweer een paar volgemaakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de vloer was ze wel heel leuk. Dhs buiten haar shifts en buiten de studio.quote:
Nogmaals, we zijn nog niet eens opgewarmd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie gaan te snel, doe eens rustig aan!
Hahaha, het is gewoon een soort dementietopicquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja probeer maar eens origineel te blijven
Behoorlijk oubollig ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dit toch gewoon een beetje ouwe meuk hoor
Wat ben je toch gegroeidquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet.
Ik post geen haat Gifjes meer bij Coldplay
Gisteren zat iedereen de gourmet van Eerste Kerstdag nog op te boerenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindelijk! De vibe is er nu wel! Gister ging het trager
Ik vind dat een mooie vooruitgang trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet.
Maar wel erg mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behoorlijk oubollig ja.
Ja ik probeer een gif te posten maar geen idee wat ik fout doequote:
Oef, die had ik niet willen missen, niet per definitie mijn nummer, maar heeft een bijzondere betekenis voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kracht der herhaling
en ik was niet aanwezig vanmiddag bij Eternal Flame
KPK'tje. Krijg altijd rillingen van haarquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik vind 'r eigenlijk best leuk. En lief.
Gewoon zeggen dat het topic zich in Friesland bevindt... daar lopen ze ook achterquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Gister schijnt het langzamer te zijn gegaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk tov vorige edities?
Dat doe ik nu ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gisteren zat iedereen de gourmet van Eerste Kerstdag nog op te boeren
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypsoquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Af.
Mijn vriend roept me elke dag wel een keer en dan zeg ik Ja?
En dan zegt ie Af....
ow daar pas ik prima tussenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, het is gewoon een soort dementietopic
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind dit dus genieten. Maar echt.
Ik ook niet. Is dat zo ernstig? Of mis je het praatje over naakt opgenomen enzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kracht der herhaling
en ik was niet aanwezig vanmiddag bij Eternal Flame
Anders ik wel. Coldplayquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie vooruitgang trouwens.
Zou je wel nog steeds moeten doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet.
Ze zijn niet ook haast identiek ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee, djenneke, ik vind jullie UI's moeilijk uit elkaar te halen.
Goeie vraag. Ten eerste was de reeks al eerder geopend, maar dat scheelt slechts 3 topics. Voor de rest gewoon drukker. Ging tyfussnel toen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het toen zo druk was?
Hahaha. Wat een warmte hier johquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En wanneer dat gebeurt, dan staan wij hier om je op te vangen. Nou ja, ik kan niet voor de rest spreken maar ik zal m'n best doen.
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Eerdere jaren postte ik ook mee al eerder, dan gaat het hard jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nogmaals, we zijn nog niet eens opgewarmd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Zo was Twitter in 2019 anders nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
heb je mjn anekdote al eens gehoord ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oef, die had ik niet willen missen, niet per definitie mijn nummer, maar heeft een bijzondere betekenis voor mij
Viben? K-liber?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindelijk! De vibe is er nu wel! Gister ging het trager
We hebben gewoon collectief ADHDquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
*tilt Mexicano's kin omhoog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, wat is het nu geworden dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet.
Ze zijn allebei blauw met witquote:
De ene heeft een C de ander een klavertje vierquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat niet met deze snelheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
*tilt Mexicano's kin omhoog.
Kijk dan ook naar hun username!
Eerder de mensheid in het algemeenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Ja, zo ontstaan er nooit spontane orgies natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.
ja, dat is mijn anekdotequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is dat zo ernstig? Of mis je het praatje over naakt opgenomen enzo?
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn allebei blauw met wit
Dat zijn van die kneuterige irritante dingen die je na 20 jaar niet meer wil missenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypso
Nee dat niet, vraag me nu wel af waar die over gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je mjn anekdote al eens gehoord ?
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypso
Oh jee, dit wordt weer vechtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.
Fok zit algemeen op een afglijdende schaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ten eerste was de reeks al eerder geopend, maar dat scheelt slechts 3 topics. Voor de rest gewoon drukker. Ging tyfussnel toen.
"O sorry, ik dacht dat je Smurfin was"quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.
Iedereen was dan ook verliefd op haar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joni Mitchell heeft t met iedereen gedaan
Zelfs Sophia lijkt em niet te missen. Ze lijkt nu losserquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ik mis Stefan Stasse"
Zei niemand.
Niet strafbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joni Mitchell heeft t met iedereen gedaan
Haha, preciesquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hebben gewoon collectief ADHD
Zat het toendertijd ook al volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zit algemeen op een afglijdende schaal
ja kan me voorstellen dat t een bijzonder charismatische dame wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen was dan ook verliefd op haar.
Oh, die heb ik allemaal gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Een "DJ" is een parodie op muziekquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiësto is een parodie op een DJ.
Hij spreekt de bumpertjes in waar de NPO Radio 2 wordt gepromoot, dus hij is er toch een beetje bij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfs Sophia lijkt em niet te missen. Ze lijkt nu losser
Dat hoor ik idd ieder jaar. And still we are herequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat het toendertijd ook al volgens mij.
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee dat niet, vraag me nu wel af waar die over gaat
Ik vind van niet, ik vind wel het respect erg verdwenen op internet. Of wacht, wat bedoel je? ^^quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zit algemeen op een afglijdende schaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, jij zou in Smurfenland ook niet mee kunnen draaien.
Hosselt wel even een lekker wijf van 25quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zat hij vast in het verkeer dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier zei dat ie op Traffic wachtte. Ik dacht godverdimme de band, niet dit soort herrie.
Bevestigd dacht ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Het is allebei blauw. Waren de meeste mannen niet kleurenblind?quote:
Eens.quote:
Ik stuiter nu de kamer door johquote:
Dit kun je in elk land horen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje de Heineken onder de trance, maar toch fijn dat er wat trance in staat.
Godverdommequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Silence vind ik wel lekker, maar dit is inderdaad heineken en derhalve totaal walgelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje de Heineken onder de trance, maar toch fijn dat er wat trance in staat.
Ja een DJ. Geen "DJ"quote:
ja maar het blijft glijdenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat het toendertijd ook al volgens mij.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hosselt wel even een lekker wijf van 25
Leo is dan ook een parodie van een muziekliefhebberquote:
Zat ze niet vast in het verkeer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik meteen weet welk nummer je bedoelt. Dat is echt schandequote:
Serieus? Een van de invloedrijkste trance-dj's een parodie op een dj noemen? Oké dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
(lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zat hij vast in het verkeer dan?
Ja, we hadden gisteren even stevig de vlam in de pan met Arnie. Beveiliging erbij, geschreeuw, wapens in beslag genomen, drama allemaal.quote:
qua postaantalquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik vind wel het respect erg verdwenen op internet. Of wacht, wat bedoel je? ^^
Maar als er niks anders is drink je het met smaak op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silence vind ik wel lekker, maar dit is inderdaad heineken en derhalve totaal walgelijk.
Onzin. Heeft Nederland op de kaart gezet met zijn muziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is het net niet, als je al naar houseparties ging vroegah dan niet naar dit
Ik denk dat ze dan eerder voor een file heeft gezorgdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zat ze niet vast in het verkeer?
dat heb ik niet bevestigd gekregenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zat ze niet vast in het verkeer?
Madness!quote:
Ik drink liever cola zonder prik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar als er niks anders is drink je het met smaak op.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Tiesto is wel degelijk heel goed, maar veel commercie gericht dan dat house eigenlijk bedoelt was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Serieus? Een van de invloedrijkste trance-dj's een parodie op een dj noemen? Oké dan.
Werd gister nog gedraaid hier in een foute kroeg. Die lui hadden hier een kapsalon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik meteen weet welk nummer je bedoelt. Dat is echt schande
Ziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien even een noobvraag tussendoor.....
Maar waar is Stefan Stassen?
EMBARRASSMENT!quote:
Stasse*quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien even een noobvraag tussendoor.....
Maar waar is Stefan Stassen?
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad Worldquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beter dan het origineel.
Naargeestige muziek beste muziek.
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Tiesto is wel degelijk heel goed, maar veel commercie gericht dan dat house eigenlijk bedoelt was.
Ja goeie film ookquote:
Daarom juist zo mooi. Past toch ook gewoon veel meer bij de bijgaande lyrics.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad World
Oehhh. Jammer. Heb ik weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden gisteren even stevig de vlam in de pan met Arnie. Beveiliging erbij, geschreeuw, wapens in beslag genomen, drama allemaal.
Dit is wel Sad World ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef mij maar de originele, dat is meer Mad World, dit is meer Sad World
Groetjes Aoibhin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie iemand net "Lekker Nummer!" in beeld zien typen met mijn naam, maar ik was het niet
We gaan als een malle en vijzelen allemaal onze postcijfers op, niks mis meequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Koen66 het volgende:
dit topic doet het weer goed in de dagcijfers
dat denk ik niet alleenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
bij dit nummer word ik altijd filosofisch...dan denk ik wel eens dat we in een heel gekke wereld leven
Ik raak in de war van deze post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werd gister nog gedraaid hier in een foute kroeg. Die lui hadden hier een kapsalon.
zo underground dat niemand het kentquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.
Dat op zich niet, maar dit mist gewoon de gekte/chaos van het origineelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel Sad World ja, dat klopt.
Niks mis mee.
Dat helpt denk ik alleen maar beter de film te begrijpenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bazenfilm![]()
Laatst met paddo´s op gekeken
Mijn echte naam is een stuk minder exotischquote:
Ja dat gevoel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
bij dit nummer word ik altijd filosofisch...dan denk ik wel eens dat we in een heel gekke wereld leven
Ik was echt fan van zijn tranceplaten, maar die nieuwe shit hoeft van mij niet. Ben er verder ook wel uitgegroeid natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Tiësto is wel aan zijn tweede jeugd begonnen, drukt tegenwoordig op een mengpaneel dat van z'n dochter had kunnen zijn
Leven we ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Jajaquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie iemand net "Lekker Nummer!" in beeld zien typen met mijn naam, maar ik was het niet
Die ene happy hardcore plaat uit 1994?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tiësto heeft ook genoeg undergroundmuziek gemaakt waarvan zelfs de grootste snob nog moet erkennen dat het best goed in elkaar steekt.
Truste!quote:
Ik kan het origineel juist totaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat op zich niet, maar dit mist gewoon de gekte/chaos van het origineel
ik doe momenteel koolhydraatarm, rum is nog het minst slechtequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Rum.. ook nooit gedronken. Dronk vorige week voor het eerst port.
Veel lijkt me zo vies.
Trustenquote:
Klopt, maar dat weten alleen de housers van toen en niet de stemmers op de top2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, als mensen die Alice Cooper alleen kennen van How You Gonna See Me Now.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zo underground dat niemand het kent
ooit wel eens gezien geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn echte naam is een stuk minder exotisch
https://www.hotjamz.nl/k-liber-opent-eigen-kapsalon/quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik raak in de war van deze post.
Ik ken geen andere wereld dus geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Geeft wel een andere beleving jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat helpt denk ik alleen maar beter de film te begrijpen
Ik heb ooit American Pie gekeken met paddo's op. Dat was een interessante ervaring.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bazenfilm![]()
Laatst met paddo´s op gekeken
Naamsbekendheid en daar gebruik van maken nu het nog kan. I don't blame him.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Tiësto is wel aan zijn tweede jeugd begonnen, drukt tegenwoordig op een mengpaneel dat van z'n dochter had kunnen zijn
Bedankt voor deze info.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.hotjamz.nl/k-liber-opent-eigen-kapsalon/
De mannen van K-Liber, bekend van onder andere ‘Viben’, hebben een eigen kapsalon geopend. De kapsalon is gespecialiseerd in blackhair en onder het genot van lekkere Caribbean music wordt je geknipt. De winkel is open van dinsdag t/m zaterdag.
Voordat ze in de muziek gingen, hadden Teddo Juice en Mega Master een ‘illegale kapperbox’ in hun toenmalige woonplaats Purmerend.
zoals veelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrolijk. Maar niet Top 2000-waardig
Ik voel me niet geroepen een bezoek te brengenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.hotjamz.nl/k-liber-opent-eigen-kapsalon/
De mannen van K-Liber, bekend van onder andere ‘Viben’, hebben een eigen kapsalon geopend. De kapsalon is gespecialiseerd in blackhair en onder het genot van lekkere Caribbean music wordt je geknipt. De winkel is open van dinsdag t/m zaterdag.
Voordat ze in de muziek gingen, hadden Teddo Juice en Mega Master een ‘illegale kapperbox’ in hun toenmalige woonplaats Purmerend.
Wie weet komt het van pas in een pub/popquiz.quote:
Ja, 1 plek boven Edsilia.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:41 schreef Cee het volgende:
Staat de versie van The Carpenters in de lijst?
Bestaat niet meer, dat scheelt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik voel me niet geroepen een bezoek te brengen
Maar die is totaal niet intensquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ooit American Pie gekeken met paddo's op. Dat was een interessante ervaring.
Muziek doet het altijd goed, simpelweg omdat er weinig strijd is en iedereen er wel iets mee heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Koen66 het volgende:
dit topic doet het weer goed in de dagcijfers
FIFA 13 genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit kende ik van FIFA voordat het bekend werd.
Oh, dan wordt het al aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bestaat niet meer, dat scheelt.
Handle with care hoort in de top 300quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:41 schreef Strani het volgende:
Dit is volgens de stemmer beter dan Handle with Care.
Okay.
Zijn Magik-serie wordt alom gewaardeerd onder danceliefhebbers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die ene happy hardcore plaat uit 1994?
Ik eet liever een kapsalonquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het al aantrekkelijker
FIFA 99, 2000, nog altijd koningen wat betreft soundtracksquote:
Wordt het vanzelfquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die is totaal niet intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |