SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik wil Kingdom Hearts II Final Mix spelen maar ik haat die eerste wereld zo ergquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil zo graag Yakuza 0 spelen maar vind die story zo tering saai vak er gewoon bij in slaap
Bijna bingo al.......quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer worden de PS+ games bekendgemaakt?
Tussen nu en nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer worden de PS+ games bekendgemaakt?
Ja lastig is dat. Ik vind de gameplay van Yakuza wel vet maar die saaie verhalen -_-quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wil Kingdom Hearts II Final Mix spelen maar ik haat die eerste wereld zo erg
Zijn er nog ergens aanbiedingen voor PS Plus?quote:
I guessquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
Zit er in Dark Souls Remastered trouwens ook een coop functie via een password?
Heb ik iets aan een PS4 Pro als ik een Full HD-tv heb?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn er nog ergens aanbiedingen voor PS Plus?
Wat is een goede headset?
En, heb ik bingo?
Wellicht dat ik in het weekend ook maar eens Dark Souls Remastered aanslinger danquote:
Zijn er eigenlijk geen PS+ games voor januari bekend geworden?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
Wanneer krijgen we weer drie PS Plus games?
Woensdag voor de eerste dinsdag. Duidelijker kunnen we het niet maken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen PS+ games voor januari bekend geworden?
Laatste woensdag altijd toch ?
Homo'squote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Woensdag voor de eerste dinsdag. Duidelijker kunnen we het niet maken.
Earthbound en Ikarugaquote:
Oh zeker wel. Zie BotW en Witcher 3. Maar voor mij zullen 16 bits games toch altijd het ultieme game gevoel geven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ze maken ze niet meer zoals vroegah nee
Death Stranding (dunkview) - 8 minquote:
Een wandeling in Death Stranding is even langquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Death Stranding (dunkview) - 8 min
Dunkey's Death Stranding review fucking sucks - 47 min![]()
Hoe is DS? Tof spel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een wandeling in Death Stranding is even lang
Hoe tof is deze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Drankster het volgende:
A Plague Tale: Innocense heeft een demo.
Mja 1 op de 20 spellenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Zie BotW en Witcher 3. Maar voor mij zullen 16 bits games toch altijd het ultieme game gevoel geven.
Lukt je vandaag ook nog wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk nog voor oud jaar Spyro 1 uitspelen.
Ben al best ver. Bijna bij de baas nu.
En dan nog al die tyfusszweeg levels uitspelen
Haha alsof ik een leven heb.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lukt je vandaag ook nog wel.
Of heb je een leven
Heb je alle gems/dragons tot nu toe?
Ja sorry, ik deed altijd elk level meteen 100%-en dus daar ging ik vanuit. In 2 en 3 kan dat niet en moet je backtracken helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha alsof ik een leven heb.
Nee, nog niet.
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja sorry, ik deed altijd elk level meteen 100%-en dus daar ging ik vanuit. In 2 en 3 kan dat niet en moet je backtracken helaas.
Je kan ook Sparx laten wijzen naar gems.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.
L3 of R3 drukken, dan wijst Sparx het gewoon aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.
Die is wel lastig ja, met die honden, en dan in zo'n kleine ruimte.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan ook Sparx laten wijzen naar gems.
Ja, maar dan wijst die naar iets achter een muur ofzo waar ik niet weet hoe te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
L3 of R3 drukken, dan wijst Sparx het gewoon aan.
Zondagskindquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dan wijst die naar iets achter een muur ofzo waar ik niet weet hoe te komen.
Maar goed, alles afgemaakt behalve de vlieglevels nu.
Ga ik morgen weer verder als vriendinlief naar de kerk is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef KennyPowers het volgende:
Die eerste boss fight in Titanfall 2 op Master word ik ook niet vrolijk van
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik was gestopt met dark souls 3, een totaal afwezig verhaal en de gameplay is echt 1 op 1 hetzelfde van minuut 1 tot aan het einde.
Kan me voorstellen dat dit draait als je ergens in een club komt in de game.quote:Op zondag 29 december 2019 10:14 schreef RickoKun het volgende:
Grimes doet ook een soundtrack op Cyberpunk
Je moet er van houden
Wat mij betreft is het na bloodborne de beste uit de soulsborne serie. De DLC was ook echt zo gruwelijk tof.quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het na bloodborne de beste uit de soulsborne serie. De DLC was ook echt zo gruwelijk tof.
Nee, dit is de GOTY. Dat het je niet lukt ligt aan jezelf. Buig voor Kojima.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Death Stranding kan ik niet meer mee verder dus. Schijtgame.
Dan maar minecraft doen ofzo
Sam is depressief en wil niet verder spelen. Mooie boodschap van Kojima.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dit is de GOTY. Dat het je niet lukt ligt aan jezelf. Buig voor Kojima.
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef MMaRsu het volgende:
gvd d8 ik even simpel inner ear oordopjes te kopen, blijkt het uit china te komen. Zit ik gvd nog 2 weken zonder koptelefoontjes te koekeloeren. En voor 3 euro meer had ik ze dinsdag in huis gehad via bol of coolblue
GRAAAAAAAAAAAUYWSDGAUWYORHFA{)(*WYHGF(PU{OEBAFO{":AEJMF
KFCquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.
Whutquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.
Roffa Centrum Genotquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb besloten ze allebei te laten liggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je pakketjes bezorgen, of wil je ruimtereizen maken met twee vrouwelijke sidekicks?
Je had Aloy nog niet uitgespeeld? En nog geen Noorse goden in elkaar geramd? Dan is dit wel een betere keus jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb besloten ze allebei te laten liggen
Heb nog ff m'n backlog bekeken en daar staat nog echt zoveel op dat ik gewoon lekker wacht op dying light 2, last of us 2 en cyberpunk
Heb een planning gemaakt voor Horizon, God of war, days gone, borderlands 3,far cry 5 en ac origins
Gnasty Gnorc is toastquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, platina nummer 34 binnen. Spyro.
Morgen eens kijken naar het vervolg.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gnasty Gnorc is toast
[ afbeelding ]
Deel 2 en 3 hebben een lager platina percentage.quote:
Nee, iedereen ziet dan wel in dat het gewoon kutgames zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deel 2 en 3 hebben een lager platina percentage.
Hopelijk betekent dit niet dat ze te moeilijk zijn.
Paar irritante minigames maar niks heel moeilijks.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deel 2 en 3 hebben een lager platina percentage.
Hopelijk betekent dit niet dat ze te moeilijk zijn.
SOWquote:Op zondag 29 december 2019 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, iedereen ziet dan wel in dat het gewoon kutgames zijn.
Hmm.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Paar irritante minigames maar niks heel moeilijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Kick, want ik ben hier ook benieuwd naar.quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef Cryothic het volgende:
ff een algemeen vraagje:
ik heb momenteel een ps4 waar mijn account (PS+) ingesteld staat als primair (noem ik even de primaire console). Mijn kinderen spelen ook op die primaire ps4, en kunnen dus gebruik maken van mijn PS+
Als ik een tweede ps4 koop, en ik log daar in als niet-primair systeem (noem ik dus even secundaire console), kan ik daar nog steeds gebruik maken van mijn games en PS+ terwijl dat ook op de primaire beschikbaar blijft voor iedereen.
Tot zo ver was het me duidelijk, als het goed is.
Maar... kunnen de kinderen dan ook gebruik maken van PS+ en mijn games op de secundaire PS4? Of geld op de secundaire ps4 dat alleen voor mijn account?
Hopende dat iemand snapt wat ik bedoel
Dank u.quote:Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Primaire console: games van jouw account ook te spelen door andere accounts.
Niet primair: games van jouw account alleen te spelen door jezelf.
Als je een PS5 en PS4 hebt kun je beide als primaire console instellen met hetzelfde PSN account.
Kom op jongens. Dit is al zo sinds de PS3.
Wat wil je met een tweede PS4? Kun je niet beter wachten op de PS5? Over 10,5 maanden kun je los.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dank u.
Dat je ps3 en ps4 samen kon wist ik. Maar ik heb nooit een ps3 gehad. Zit nu te twijfelen over een tweede ps4. Vandaar dat ik de voor en nadelen tegen elkaar aan het opwegen ben
Dit is een leugen en je weet hetquote:
@Ang3lquote:Op maandag 30 december 2019 00:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik jullie allemaal lieve flikkertjes vind
Insgelijks, ouwe brombeer.quote:Op maandag 30 december 2019 00:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik jullie allemaal lieve flikkertjes vind
Ik denk niet dat ze onder de LG C9 gaan zitten..quote:Op maandag 30 december 2019 07:38 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tv’s om de PS5 extra te laten pronken natuurlijk.....
Eindelijk een betaalbare 8K beamerquote:Op maandag 30 december 2019 07:38 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tv’s om de PS5 extra te laten pronken natuurlijk.....
Boh doe mij maar een 850 CSI Beamerquote:
Defineer betaalbaarquote:
yupquote:
quote:
Hetzelfde of beter dusquote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze onder de LG C9 gaan zitten..
De aller aller beste beamer natuurlijkquote:
Waarom zou je ook zo vroeg digitaal pre-orderenquote:Op maandag 30 december 2019 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
Due to the game delay of Watch Dogs: Legion, all pre-orders on the PlayStation Store have been automatically canceled and refunded, per Sony PlayStation’s policy. Once a new release date is set for the game, pre-orders will resume on the PlayStation Store for all Watch Dogs fans.
Omdat je korting had?quote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom zou je ook zo vroeg digitaal pre-orderen
Tja.. sommige mensenquote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom zou je ook zo vroeg digitaal pre-orderen
Tot de PS5 joehoequote:Op maandag 30 december 2019 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
Due to the game delay of Watch Dogs: Legion, all pre-orders on the PlayStation Store have been automatically canceled and refunded, per Sony PlayStation’s policy. Once a new release date is set for the game, pre-orders will resume on the PlayStation Store for all Watch Dogs fans.
Van ¤74,99 voor ¤69,99 voor de standaard versie zekerquote:
Volgend jaar krijgen die Sony OLED’s ook HDMI 2.1 voor hogere FPS dan 60FPS.quote:
JAAAAA lekker zeiken over dit grotendeels bagger game jaar.quote:
🤷♂️quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tot de PS5 joehoe
[..]
Van ¤74,99 voor ¤69,99 voor de standaard versie zeker?
[..]
Volgend jaar krijgen die Sony OLED’s ook HDMI 2.1 voor hogere FPS dan 60FPS.
Inputlag zal ook wel worden verbeterd.
LG C9 is wel een goede gaming tv, dus na een tijdje twijfelen toch gekocht en geen spijt.
Hij had er al 1 gedaan voor de beste gamesquote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
JAAAAA lekker zeiken over dit grotendeels bagger game jaar.
Dat kan niet echt een lange video zijn geweestquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij had er al 1 gedaan voor de beste games
voor de goede orde dan nog maar ffquote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan niet echt een lange video zijn geweest![]()
Resident Evil 2 in ieder geval en dan verschillen de meningen telkens
Nouja die act met dat pak en die hoed en dansjes hoef ik niet te zien.quote:Op maandag 30 december 2019 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
voor de goede orde dan nog maar ff
Leuke video hoor, grappig format. Toch wel redelijk lang ook 15mins
Hebben de huidige Sony OLED’s geen HDMI 2.1!?quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar krijgen die Sony OLED’s ook HDMI 2.1 voor hogere FPS dan 60FPS.
Inputlag zal ook wel worden verbeterd.
LG C9 is wel een goede gaming tv, dus na een tijdje twijfelen toch gekocht en geen spijt.
De huidige Sony OLED’s niet, maar HDMI 2.1 zie je echt wel in de 2020 modellen. Nu kan je beter voor een C9 gaan, volgend jaar kan het helemaal anders liggen. De schermen zijn allemaal van LG in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hebben de huidige Sony OLED’s geen HDMI 2.1!?
Twijfel nu tussen een Sony en de C9 maar die keuze is nu snel gemaakt.
Of een Switch.quote:
Xenoblade Chronicles 2quote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaaah jongen, doe nou gewoon EVEN normaal
Wat moet ik daarop afspelen, de eerste Doom?
[IMG]quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xenoblade Chronicles 2
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ [url=
http://worstfailever.com/(...)0x600.jpg]afbeelding[/url] ]
iew met al die fembots erin?quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xenoblade Chronicles 2
[ afbeelding ]
Je hoeft er niet op te fappen hequote:
Hahah ja mooi man, Richter heet ie toch.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Die duitser in TF2
Oder willst du weglaufen wie ein kleiner Junge?
Let's begin, du idiot.
Ik vond hem heerlijk, maar ik ben dan ook erg casualized. Op enig moment wordt het ook wel een beetje boring. Maar dan ben je ook 80 uur verder.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Drankster het volgende:
Odyssey is wel dope trouwens.
Naast de navy battles en de mercenaries die die me om de 5 minuten lastig vallen mag ik nu ook op cultists jagen.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Die duitser in TF2
Oder willst du weglaufen wie ein kleiner Junge?
Let's begin, du idiot.
De volgende AC word gewoon weer dezelfde copy paste bullshit als in de afgelopen 2 games. Vol met fortresses en andere kutklusjes die je als een schoothondje mag gaan oplossenquote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond hem heerlijk, maar ik ben dan ook erg casualized. Op enig moment wordt het ook wel een beetje boring. Maar dan ben je ook 80 uur verder.
Hoop daarom dat die volgende map niet veel groter is, ondanks dat de feruchten dit tegenspreken.
Ja natuurlijk kan datquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef RickoKun het volgende:
Oemand hier die het volgende weet:
Is het met Rocket League mogelijk om een tweede speler split coop te joinen?
Ik wil met mijn sma spelen, maar ik heb mn console op primary, en mijn vriendin haar account is niet psplus.
Toch loopt Rocket League te bitchen dat ze geen ps+ heeft, terwijl ik met regelmaat lui tegenkom die (1) achter dezelfde naam hebben staan.
Hou er wel meer van als ze iets met de schacht doet. Vind de testikels immer te gevoelig en ben bang als ik de keel dicht knijp dat er een bijt reactie komt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
Bedoel toen ze vorig weekend over de vloer was toen wist ze niet wat ze met die ballen moest doen
Dat weet niemand, zelfde geld voor de Xbox toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens leaks (al staat er wel bij dat je het met een korreltje zout moet nemen) zou de PS5 weer minder krachtig zijn dan de nieuwe Xbox (oa 9,2TF vs 12TF).
Als dat daadwerkelijk waar is, zou dat wel een gemiste kans zijn.
Wanneer wordt de PS5, en de specs, eigenlijk officieel onthuld?
Xbox Series X en PS5 danquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens leaks (al staat er wel bij dat je het met een korreltje zout moet nemen) zou de PS5 weer minder krachtig zijn dan de nieuwe Xbox (oa 9,2TF vs 12TF).
Als dat daadwerkelijk waar is, zou dat wel een gemiste kans zijn.
Wanneer wordt de PS5, en de specs, eigenlijk officieel onthuld?
Het gaat uiteindelijk toch alleen om de content.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Xbox Series X en PS5 dan
Ik geloof het nog niet helemaal dat er een groot verschil tussen de consoles gaat zitten.
Misschien wel met ¤100,- verschil.
Wat voor level en build heb je?quote:Op zondag 29 december 2019 22:35 schreef KennyPowers het volgende:
Geitendemoon ook dood. Laf gevochten, maarja, ze geven je daar ook weinig keus.
Fantastische gamequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
Even laatste missie Titanfall 2 doen en dat is het weer voor dit jaar. Volgend jaar maar wat minderen (lol).
Verdeeld over Endurance/Vitality/Strength en af en toe een random andere. Kan je dat nog ergens resetten eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor level en build heb je?
Alleen jammer vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik speel voornamelijk mutiplatform games en PS (console)-exclusives dus een PS5 komt er wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch alleen om de content.
De PS4 was al vrij makkelijk en met al die extra toeters en bellen van de PS5 gaat het zeker niet moeilijk zijn vergeleken met een PS3.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
toch schijnt dat de ps5 weer makkelijker is om voor te ontwikkelen
Aldus Sony.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
toch schijnt dat de ps5 weer makkelijker is om voor te ontwikkelen
Zag er veelbelovend uit. Nu nog de gameplay.quote:
Late reactie. Maar ik wil gta (en andere games) samen met m'n zoontje spelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je met een tweede PS4? Kun je niet beter wachten op de PS5? Over 10,5 maanden kun je los.
Nee volgens developers met devkitsquote:
Dat zou ik ook zeggen als je nieuwe games wil verkopen......quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee volgens developers met devkits
Dit ja een handje vol games die de moeite waard warenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:26 schreef Puk1234 het volgende:
Het was een matig jaartje voor de PS4 qua games. 2020 word stukken beter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen jammer vanIk vond dat juist tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan niet zo maar dat introduceren en het er daarna nooit meer over hebben.quote:
Mijn PS4 ga ik komend jaar helemaal uitmelken!! Happy next gen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:36 schreef DKUp het volgende:
Happy Next Gen Year jongens en meisjes![]()
[ afbeelding ]
Nice. Hoewel u4 daar niet bij zit. Maar die misschien later in het jaar danquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Naar het schijnt Uncharted The Nathan Drake Collection en Goat Simulator in de Plus.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar kaukasiërs, wanneer komt de eerste supervette game uit in dit jaar?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:33 schreef Puk1234 het volgende:
Cyberpunk 2077 word mijn eerste aankoop in 2020!![]()
![]()
![]()
Nou broeder, dat zal je verbazen. Aanstaande vrijdag komt Brain Training voor Nintendo Switch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Ze hebben de platinums van die Uncharteds moeilijker gemaakt toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:49 schreef DKUp het volgende:
Oh ja de Uncharteds die leuker zijn dan deeltje 4.
Niet echt, de extra trophies buiten de platinum trophies zijn bijna niet te doen door de Brutal-moeilijkheidsgraad. Die games verdienen ook wel een 4K-versie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben de platinums van die Uncharteds moeilijker gemaakt toch?
Dacht dat die brutal trophies meetelde voor de plat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet echt, de extra trophies buiten de platinum trophies zijn bijna niet te doen door de Brutal-moeilijkheidsgraad.
Je moet op Crushing/Verpletterend spelen, Brutal is extra.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat die brutal trophies meetelde voor de plat?
Oh dan heb ik het verkeerd gelezen. Dan zijn ze prima te doen. Crushing was alleen in 1 lastig. Ook de enige van de drie die ik niet platinum hebquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet op Crushing/Verpletterend spelen, Brutal is extra.
https://www.playstationtr(...)-fortunes-ps4/guide/
Ik kijk uit naar DBZ Kakarot.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Deel 3 is een beetje als deel 4, gaat nergens over maar ziet er prachtig uit. Elena redt die games en dat is het wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:33 schreef KennyPowers het volgende:
Heb Uncharted al. Moet 1 nog op Brutal uitspelen voordat ik naar deel 2 mag.![]()
2 wel al gespeeld op PS3, deel 3 nog niet.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uncharted Nathan Drake collection en Goat Simulator in de plus?
JAAAAAA godengamequote:Op woensdag 1 januari 2020 15:55 schreef KennyPowers het volgende:
WWE 2k20 has a bug that doesn’t let people play the game in 2020
https://gamingroute.com/w(...)ay-the-game-in-2020/
lol de millennium bug strikes againquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:55 schreef KennyPowers het volgende:
Is Uncharted iets voor een noob als ik?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:32 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel nog maar even
Avonturengames, niks mis mee en rond die tijd redelijk spectaculair. Nu valt het eerste deel wel tegen, 2 is fantastisch en 3 is een kwestie van smaak (grafisch nog steeds een parel).quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Uncharted iets voor een noob als ik?
Zweten als een hoer in de kerk JAAAAAquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:51 schreef Drankster het volgende:
Niet vergeten Uncharted in het Nederlands te zetten.
Lol. Daar heeft toch niemand meer last van, als je dit nog speelt ben je masochistquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:55 schreef KennyPowers het volgende:
Dat is ook letterlijk wat hij in het Engels zegtquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zweten als een hoer in de kerk JAAAAA
Sure. Zou ze sowieso spelen, want klassiekers en zijn de moeite waard, al is deel 1 nu wel verouderd. En zo noob ben je niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Uncharted iets voor een noob als ik?
Klinkt moeilijk. Heb die tijd en skill toch helemaal niet man!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sure. Zou ze sowieso spelen, want klassiekers en zijn de moeite waard, al is deel 1 nu wel verouderd. En zo noob ben je niet.
Verder wat DKUP zei.
Voor plat/DLC trophies:
Crushing difficulty is wel erg irritant/frustrerend maar je hebt ook om de haverklap een checkpoint dus het is wel te doen.
Je moet het wel vaak spelen voor alle trophies. Voor deel 1:
- Op hard om crushing te unlocken
- Op crushing om brutal te unlocken
- Alle collectables (kan via chapter select)
- Brutal (DLC trophy)
- Speedrun trophy (hele spel in 2,5 uur) (DLC trophy)
Nee is leuk manquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt moeilijk. Heb die tijd en skill toch helemaal niet man!
Nee, eerst maar Spyro 2 en 3 uitspelen, daarna Crash kijken of ik nog iets verder kom.
Nicequote:
Heavenly Sword op de PS3 destijds ook in het Nederlands gespeeldquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uncharted in het Nederlands is wel de beste manier om die games te spelen.
De game is makkelijk op normalquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt moeilijk. Heb die tijd en skill toch helemaal niet man!
Nee, eerst maar Spyro 2 en 3 uitspelen, daarna Crash kijken of ik nog iets verder kom.
Zij en andere Arabische landen kregen al Goat Simulator toen wij Outlast 2 kregen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Enchanter het volgende:
de PS plus games van januari zullen wel veel gedownload worden in Turkije
Is het eigenlijk wat dat Goat Simulator ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zij en andere Arabische landen kregen al Goat Simulator toen wij Outlast 2 kregen.
Zij krijgen nu Uncharted en Frantics.
Nog nooit gespeeld. Volgens mij is het idee dat het zo slecht is dat het weer grappig moet zijn. Het kost ook maar een paar euro normaal gesproken. Alleen lokale splitscreen multiplayer lees ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wat dat Goat Simulator ?
Zit er een multiplayer in ?
Dat klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld. Volgens mij is het idee dat het zo slecht is dat het weer grappig moet zijn. Het kost ook maar een paar euro normaal gesproken. Alleen lokale splitscreen multiplayer lees ik.
Disclaimer
Goat Simulator is a small, broken and stupid game. It was made in a couple of weeks so don't expect a game in the size and scope of GTA with goats. In fact, you're better off not expecting anything at all actually. To be completely honest, it would be best if you'd spend your $10 on a hula hoop, a pile of bricks, or maybe a real-life goat.
Nice. Ik krijg alleen vage berichten wat op zich niet verboden is. Al een tijdje geleden de laatste keer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net weer een spam berichtje gemeld bij Sony en ik kreeg al na 3 minuten een reactie dat dat bericht in strijd is met de gedragscode en dat er contact is opgenomen met degene achter dat account.
Misschien hielp het dat die user illegaal PS4 games aanbood.
Geen gebruik van gemaakt. De meeste races heb ik op short gedaan en die waren zo voorbij. Nu ben ik championship aan het doen en daar werkt die exploit niet. Holeshots kreeg ik soms om onduidelijke redenen wel en andere keren niet, maar die 10x haal je zo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nice. Ik krijg alleen vage berichten wat op zich niet verboden is. Al een tijdje geleden de laatste keer.
Hoe bevalt Supercross? Gebruik je die exploit wel eens?
10 holeshots vond ik wel kutdie had ik meteen moeten halen en niet op het einde.
Als je eenmaal eerste staat in een championship (bijv. door de 1e race te winnen), dan word je daarna elk race 1e met die exploit. Bij mij was dat zo tenminste. En je kan alle multipliers op max zetten dus meer geld/exp.quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen gebruik van gemaakt. De meeste races heb ik op short gedaan en die waren zo voorbij. Nu ben ik championship aan het doen en daar werkt die exploit niet. Holeshots kreeg ik soms om onduidelijke redenen wel en andere keren niet, maar die 10x haal je zo.
Singleplayer is alleen leuk als je het uitdagend maakt en rewind uitzet. Ik denk dat het best echt interessant gaat worden bij multiplayer.
Ja, cheaten in de singleplayer is veel te makkelijk gemaakt. Welke dev verzint ook zo'n mechanic als rewind?quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als je eenmaal eerste staat in een championship (bijv. door de 1e race te winnen), dan word je daarna elk race 1e met die exploit. Bij mij was dat zo tenminste. En je kan alle multipliers op max zetten dus meer geld/exp.
Het was wel vermakelijk maar ik vond het niet de moeite waard om het uitdagend te maken. Voelde ook smerig om zo'n product placement spel te spelen eigenlijk (nouja ze zijn ook sponsor IRL)
jawel is gaaf in vr. en omdat je het al uitgespeeld hebt schrik je net iets minderquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:37 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren Resident Evill 7 uitgespeeld. Wat een gave game! Enorm creepy en ik ben me een aantal keer helemaal de tering geschrokken.
Ik speelde zonder VR (mijn camera is kwijt), maar ik heb echt het idee dat ik dat spel in VR niet ga overleven![]()
Life of black tigerquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Nu we deze maand het onvolprezen Goat Simulator krijgen, heeft Sony zich wel in een moeilijk parket gemanouvreerd: hoe kunnen zij deze topper ooit nog overtreffen?
Ik kan maar 1 game bedenken en dat dat is de audiovisuele knaller Life of Black Tiger. Dat is eigenlijk next next next gen technologie
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Nu we deze maand het onvolprezen Goat Simulator krijgen, heeft Sony zich wel in een moeilijk parket gemanouvreerd: hoe kunnen zij deze topper ooit nog overtreffen?
Ik kan maar 1 game bedenken en dat dat is de audiovisuele knaller Life of Black Tiger. Dat is eigenlijk next next next gen technologie
Bohquote:
Spinnentetten bossquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boh
Meteen de Deluxe Collectors Edition besteld
Quelaag of zoiets toch? Onderin de Blighttown Swamp?quote:
Ja. Pas 2 keer "geprobeerd". Meer verkennen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Quelaag of zoiets toch? Onderin de Blighttown Swamp?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste PS5 PS Plus-gamequote:Op donderdag 2 januari 2020 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Untitled Goose Game?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Sterf met je zielloze troep, kutindiedevs!quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:08 schreef DKUp het volgende:
Ik hoef al die 2D 8-32bit pixel bagger ook niet te zien en spelen.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sterf met je zielloze troep, kutindiedevs!Ja de indie variantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Enkele trophies zijn missable maar die zijn makkelijk bij te houden. Online is een grind en alle missies op gold halen ook.quote:
Zijn ze ziek?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die nog op zoek zijn naar een jaar PS Plus voor weinâg, vanaf morgen tot (of tot en met) 13 januari 44 euro bij Game Mania.
Dank uquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die nog op zoek zijn naar een jaar PS Plus voor weinâg, vanaf morgen tot (of tot en met) 13 januari 44 euro bij Game Mania.
- Open shopquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken mezelf hier erg in.
Hehe.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
- Open shop
- Koop niks
- Shopkeeper is teleurgesteld of boos
Als iemand een eikel is zoveel mogelijk meenemen uit hun huis. Videogamesquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
In Witcher nam ik nooit wat mee uit de huizen van de burgers. Altijd alleen van de rijken en de bezetters.
In Stardew nooit eten oprapen vlakbij Linus zijn huis, omdat hij anders niks te eten heeft.
Dat soort dingen
Door iemand zijn spullen snuffelen, en dan tot de conclusie komen dat het niet de moeite waard is om die sloeberzooi mee te slepen is nog leuker.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iemand een eikel is zoveel mogelijk meenemen uit hun huis. Videogames
Ik ben ook weer begonnen, Death Marchquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag dat ik in augustus ben begonnen aan een nieuwe The Witcher 3 playthrough (was op dat moment level 6 en begonnen met die Kyra () quest (wandering in the Dark of zoiets).
Ik denk dat het tijd is om mij weer volledig daarop te richten, die nieuwe playthrough
En dan alle zooi verkopen voor veel goudquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als iemand een eikel is zoveel mogelijk meenemen uit hun huis. Videogames
Nu ook in de Store in de aanbieding, voor ¤44,99. Ook van vandaag tot 13 januari 10.00u GMT.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
De trophy kan je cheezen met een powerup die je later krijgt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, de tweede baas in Spyro 2 is wel andere koek.
Het is me nog niet gelukt om niet geraakt te worden door een actie van hem. Zelfs op mijn snelste sprint springt hij nog eenvoudig op me.
Denk dat dat wel moet, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De trophy kan je cheezen met een powerup die je later krijgt.
Het lukte mij ook niet. Als hij je 1 keer raakt ben je fucked voor de trophy want dan komt er fodder die jij niet mag pakken maar hij wel.
Die jump kan je wel ontwijken, maar die kogels lukte me niet consistent.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat dat wel moet, ja.
Zelfs die kogels die hij afvuurt lijken me altijd te raken. Wat een jump vanaf de eerste baas zeg
Nouja, moet hem toch een keer gaan verslaan.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken mezelf hier erg in.
wat zit jij te spelenquote:
Dark Soulsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |