Dit ja een handje vol games die de moeite waard warenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:26 schreef Puk1234 het volgende:
Het was een matig jaartje voor de PS4 qua games. 2020 word stukken beter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen jammer vanIk vond dat juist tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan niet zo maar dat introduceren en het er daarna nooit meer over hebben.quote:
Mijn PS4 ga ik komend jaar helemaal uitmelken!! Happy next gen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:36 schreef DKUp het volgende:
Happy Next Gen Year jongens en meisjes![]()
[ afbeelding ]
Nice. Hoewel u4 daar niet bij zit. Maar die misschien later in het jaar danquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Naar het schijnt Uncharted The Nathan Drake Collection en Goat Simulator in de Plus.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar kaukasiėrs, wanneer komt de eerste supervette game uit in dit jaar?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:33 schreef Puk1234 het volgende:
Cyberpunk 2077 word mijn eerste aankoop in 2020!![]()
![]()
![]()
Nou broeder, dat zal je verbazen. Aanstaande vrijdag komt Brain Training voor Nintendo Switch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar kaukasiėrs, wanneer komt de eerste supervette game uit in dit jaar?
Ze hebben de platinums van die Uncharteds moeilijker gemaakt toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:49 schreef DKUp het volgende:
Oh ja de Uncharteds die leuker zijn dan deeltje 4.
Niet echt, de extra trophies buiten de platinum trophies zijn bijna niet te doen door de Brutal-moeilijkheidsgraad. Die games verdienen ook wel een 4K-versie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben de platinums van die Uncharteds moeilijker gemaakt toch?
Dacht dat die brutal trophies meetelde voor de plat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet echt, de extra trophies buiten de platinum trophies zijn bijna niet te doen door de Brutal-moeilijkheidsgraad.
Je moet op Crushing/Verpletterend spelen, Brutal is extra.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat die brutal trophies meetelde voor de plat?
Oh dan heb ik het verkeerd gelezen. Dan zijn ze prima te doen. Crushing was alleen in 1 lastig. Ook de enige van de drie die ik niet platinum hebquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet op Crushing/Verpletterend spelen, Brutal is extra.
https://www.playstationtr(...)-fortunes-ps4/guide/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |