SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik wil Kingdom Hearts II Final Mix spelen maar ik haat die eerste wereld zo ergquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil zo graag Yakuza 0 spelen maar vind die story zo tering saai vak er gewoon bij in slaap
Bijna bingo al.......quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer worden de PS+ games bekendgemaakt?
Tussen nu en nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer worden de PS+ games bekendgemaakt?
Ja lastig is dat. Ik vind de gameplay van Yakuza wel vet maar die saaie verhalen -_-quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wil Kingdom Hearts II Final Mix spelen maar ik haat die eerste wereld zo erg
Zijn er nog ergens aanbiedingen voor PS Plus?quote:
I guessquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
Zit er in Dark Souls Remastered trouwens ook een coop functie via een password?
Heb ik iets aan een PS4 Pro als ik een Full HD-tv heb?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn er nog ergens aanbiedingen voor PS Plus?
Wat is een goede headset?
En, heb ik bingo?
Wellicht dat ik in het weekend ook maar eens Dark Souls Remastered aanslinger danquote:
Zijn er eigenlijk geen PS+ games voor januari bekend geworden?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
Wanneer krijgen we weer drie PS Plus games?
Woensdag voor de eerste dinsdag. Duidelijker kunnen we het niet maken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen PS+ games voor januari bekend geworden?
Laatste woensdag altijd toch ?
Homo'squote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Woensdag voor de eerste dinsdag. Duidelijker kunnen we het niet maken.
Earthbound en Ikarugaquote:
Oh zeker wel. Zie BotW en Witcher 3. Maar voor mij zullen 16 bits games toch altijd het ultieme game gevoel geven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ze maken ze niet meer zoals vroegah nee
Death Stranding (dunkview) - 8 minquote:
Een wandeling in Death Stranding is even langquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Death Stranding (dunkview) - 8 min
Dunkey's Death Stranding review fucking sucks - 47 min![]()
Hoe is DS? Tof spel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een wandeling in Death Stranding is even lang
Hoe tof is deze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Drankster het volgende:
A Plague Tale: Innocense heeft een demo.
Mja 1 op de 20 spellenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Zie BotW en Witcher 3. Maar voor mij zullen 16 bits games toch altijd het ultieme game gevoel geven.
Lukt je vandaag ook nog wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk nog voor oud jaar Spyro 1 uitspelen.
Ben al best ver. Bijna bij de baas nu.
En dan nog al die tyfusszweeg levels uitspelen
Haha alsof ik een leven heb.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lukt je vandaag ook nog wel.
Of heb je een leven
Heb je alle gems/dragons tot nu toe?
Ja sorry, ik deed altijd elk level meteen 100%-en dus daar ging ik vanuit. In 2 en 3 kan dat niet en moet je backtracken helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha alsof ik een leven heb.
Nee, nog niet.
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja sorry, ik deed altijd elk level meteen 100%-en dus daar ging ik vanuit. In 2 en 3 kan dat niet en moet je backtracken helaas.
Je kan ook Sparx laten wijzen naar gems.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.
L3 of R3 drukken, dan wijst Sparx het gewoon aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.
Die is wel lastig ja, met die honden, en dan in zo'n kleine ruimte.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan ook Sparx laten wijzen naar gems.
Ja, maar dan wijst die naar iets achter een muur ofzo waar ik niet weet hoe te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
L3 of R3 drukken, dan wijst Sparx het gewoon aan.
Zondagskindquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dan wijst die naar iets achter een muur ofzo waar ik niet weet hoe te komen.
Maar goed, alles afgemaakt behalve de vlieglevels nu.
Ga ik morgen weer verder als vriendinlief naar de kerk is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef KennyPowers het volgende:
Die eerste boss fight in Titanfall 2 op Master word ik ook niet vrolijk van
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik was gestopt met dark souls 3, een totaal afwezig verhaal en de gameplay is echt 1 op 1 hetzelfde van minuut 1 tot aan het einde.
Kan me voorstellen dat dit draait als je ergens in een club komt in de game.quote:Op zondag 29 december 2019 10:14 schreef RickoKun het volgende:
Grimes doet ook een soundtrack op Cyberpunk
Je moet er van houden
Wat mij betreft is het na bloodborne de beste uit de soulsborne serie. De DLC was ook echt zo gruwelijk tof.quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het na bloodborne de beste uit de soulsborne serie. De DLC was ook echt zo gruwelijk tof.
Nee, dit is de GOTY. Dat het je niet lukt ligt aan jezelf. Buig voor Kojima.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Death Stranding kan ik niet meer mee verder dus. Schijtgame.
Dan maar minecraft doen ofzo
Sam is depressief en wil niet verder spelen. Mooie boodschap van Kojima.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dit is de GOTY. Dat het je niet lukt ligt aan jezelf. Buig voor Kojima.
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef MMaRsu het volgende:
gvd d8 ik even simpel inner ear oordopjes te kopen, blijkt het uit china te komen. Zit ik gvd nog 2 weken zonder koptelefoontjes te koekeloeren. En voor 3 euro meer had ik ze dinsdag in huis gehad via bol of coolblue
GRAAAAAAAAAAAUYWSDGAUWYORHFA{)(*WYHGF(PU{OEBAFO{":AEJMF
KFCquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.
Whutquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.
Roffa Centrum Genotquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb besloten ze allebei te laten liggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je pakketjes bezorgen, of wil je ruimtereizen maken met twee vrouwelijke sidekicks?
Je had Aloy nog niet uitgespeeld? En nog geen Noorse goden in elkaar geramd? Dan is dit wel een betere keus jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb besloten ze allebei te laten liggen
Heb nog ff m'n backlog bekeken en daar staat nog echt zoveel op dat ik gewoon lekker wacht op dying light 2, last of us 2 en cyberpunk
Heb een planning gemaakt voor Horizon, God of war, days gone, borderlands 3,far cry 5 en ac origins
Gnasty Gnorc is toastquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, platina nummer 34 binnen. Spyro.
Morgen eens kijken naar het vervolg.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gnasty Gnorc is toast
[ afbeelding ]
Deel 2 en 3 hebben een lager platina percentage.quote:
Nee, iedereen ziet dan wel in dat het gewoon kutgames zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deel 2 en 3 hebben een lager platina percentage.
Hopelijk betekent dit niet dat ze te moeilijk zijn.
Paar irritante minigames maar niks heel moeilijks.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deel 2 en 3 hebben een lager platina percentage.
Hopelijk betekent dit niet dat ze te moeilijk zijn.
SOWquote:Op zondag 29 december 2019 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, iedereen ziet dan wel in dat het gewoon kutgames zijn.
Hmm.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Paar irritante minigames maar niks heel moeilijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Kick, want ik ben hier ook benieuwd naar.quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef Cryothic het volgende:
ff een algemeen vraagje:
ik heb momenteel een ps4 waar mijn account (PS+) ingesteld staat als primair (noem ik even de primaire console). Mijn kinderen spelen ook op die primaire ps4, en kunnen dus gebruik maken van mijn PS+
Als ik een tweede ps4 koop, en ik log daar in als niet-primair systeem (noem ik dus even secundaire console), kan ik daar nog steeds gebruik maken van mijn games en PS+ terwijl dat ook op de primaire beschikbaar blijft voor iedereen.
Tot zo ver was het me duidelijk, als het goed is.
Maar... kunnen de kinderen dan ook gebruik maken van PS+ en mijn games op de secundaire PS4? Of geld op de secundaire ps4 dat alleen voor mijn account?
Hopende dat iemand snapt wat ik bedoel
Dank u.quote:Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Primaire console: games van jouw account ook te spelen door andere accounts.
Niet primair: games van jouw account alleen te spelen door jezelf.
Als je een PS5 en PS4 hebt kun je beide als primaire console instellen met hetzelfde PSN account.
Kom op jongens. Dit is al zo sinds de PS3.
Wat wil je met een tweede PS4? Kun je niet beter wachten op de PS5? Over 10,5 maanden kun je los.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dank u.
Dat je ps3 en ps4 samen kon wist ik. Maar ik heb nooit een ps3 gehad. Zit nu te twijfelen over een tweede ps4. Vandaar dat ik de voor en nadelen tegen elkaar aan het opwegen ben
Dit is een leugen en je weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |