quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan ook Sparx laten wijzen naar gems.
Ja, maar dan wijst die naar iets achter een muur ofzo waar ik niet weet hoe te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
L3 of R3 drukken, dan wijst Sparx het gewoon aan.
Zondagskindquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dan wijst die naar iets achter een muur ofzo waar ik niet weet hoe te komen.
Maar goed, alles afgemaakt behalve de vlieglevels nu.
Ga ik morgen weer verder als vriendinlief naar de kerk is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef KennyPowers het volgende:
Die eerste boss fight in Titanfall 2 op Master word ik ook niet vrolijk van
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik was gestopt met dark souls 3, een totaal afwezig verhaal en de gameplay is echt 1 op 1 hetzelfde van minuut 1 tot aan het einde.
Kan me voorstellen dat dit draait als je ergens in een club komt in de game.quote:Op zondag 29 december 2019 10:14 schreef RickoKun het volgende:
Grimes doet ook een soundtrack op Cyberpunk
Je moet er van houden
Wat mij betreft is het na bloodborne de beste uit de soulsborne serie. De DLC was ook echt zo gruwelijk tof.quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het na bloodborne de beste uit de soulsborne serie. De DLC was ook echt zo gruwelijk tof.
Nee, dit is de GOTY. Dat het je niet lukt ligt aan jezelf. Buig voor Kojima.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Death Stranding kan ik niet meer mee verder dus. Schijtgame.
Dan maar minecraft doen ofzo
Sam is depressief en wil niet verder spelen. Mooie boodschap van Kojima.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dit is de GOTY. Dat het je niet lukt ligt aan jezelf. Buig voor Kojima.
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef MMaRsu het volgende:
gvd d8 ik even simpel inner ear oordopjes te kopen, blijkt het uit china te komen. Zit ik gvd nog 2 weken zonder koptelefoontjes te koekeloeren. En voor 3 euro meer had ik ze dinsdag in huis gehad via bol of coolblue
GRAAAAAAAAAAAUYWSDGAUWYORHFA{)(*WYHGF(PU{OEBAFO{":AEJMF
KFCquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar buiten en loop naar de MediaMarkt, die zit zowat bij je om de hoek. Lekker broodje kip halen bij de KFC als je klaar bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |