Oh zeker wel. Zie BotW en Witcher 3. Maar voor mij zullen 16 bits games toch altijd het ultieme game gevoel geven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ze maken ze niet meer zoals vroegah nee
Death Stranding (dunkview) - 8 minquote:
Een wandeling in Death Stranding is even langquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Death Stranding (dunkview) - 8 min
Dunkey's Death Stranding review fucking sucks - 47 min![]()
Hoe is DS? Tof spel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een wandeling in Death Stranding is even lang
Hoe tof is deze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Drankster het volgende:
A Plague Tale: Innocense heeft een demo.
Mja 1 op de 20 spellenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Zie BotW en Witcher 3. Maar voor mij zullen 16 bits games toch altijd het ultieme game gevoel geven.
Lukt je vandaag ook nog wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk nog voor oud jaar Spyro 1 uitspelen.
Ben al best ver. Bijna bij de baas nu.
En dan nog al die tyfusszweeg levels uitspelen
Haha alsof ik een leven heb.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lukt je vandaag ook nog wel.
Of heb je een leven
Heb je alle gems/dragons tot nu toe?
Ja sorry, ik deed altijd elk level meteen 100%-en dus daar ging ik vanuit. In 2 en 3 kan dat niet en moet je backtracken helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha alsof ik een leven heb.
Nee, nog niet.
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja sorry, ik deed altijd elk level meteen 100%-en dus daar ging ik vanuit. In 2 en 3 kan dat niet en moet je backtracken helaas.
Je kan ook Sparx laten wijzen naar gems.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.
L3 of R3 drukken, dan wijst Sparx het gewoon aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de levels al wel 100%. Maar wat ik nog niet heb kunnen vinden, doe ik wel met een guide na afloop.
Die is wel lastig ja, met die honden, en dan in zo'n kleine ruimte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |