@Ang3lquote:Op maandag 30 december 2019 00:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik jullie allemaal lieve flikkertjes vind
Insgelijks, ouwe brombeer.quote:Op maandag 30 december 2019 00:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik jullie allemaal lieve flikkertjes vind
Ik denk niet dat ze onder de LG C9 gaan zitten..quote:Op maandag 30 december 2019 07:38 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tv’s om de PS5 extra te laten pronken natuurlijk.....
Eindelijk een betaalbare 8K beamerquote:Op maandag 30 december 2019 07:38 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tv’s om de PS5 extra te laten pronken natuurlijk.....
Boh doe mij maar een 850 CSI Beamerquote:
Defineer betaalbaarquote:
yupquote:
quote:
Hetzelfde of beter dusquote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze onder de LG C9 gaan zitten..
De aller aller beste beamer natuurlijkquote:
Waarom zou je ook zo vroeg digitaal pre-orderenquote:Op maandag 30 december 2019 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
Due to the game delay of Watch Dogs: Legion, all pre-orders on the PlayStation Store have been automatically canceled and refunded, per Sony PlayStation’s policy. Once a new release date is set for the game, pre-orders will resume on the PlayStation Store for all Watch Dogs fans.
Omdat je korting had?quote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom zou je ook zo vroeg digitaal pre-orderen
Tja.. sommige mensenquote:Op maandag 30 december 2019 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom zou je ook zo vroeg digitaal pre-orderen
Tot de PS5 joehoequote:Op maandag 30 december 2019 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
Due to the game delay of Watch Dogs: Legion, all pre-orders on the PlayStation Store have been automatically canceled and refunded, per Sony PlayStation’s policy. Once a new release date is set for the game, pre-orders will resume on the PlayStation Store for all Watch Dogs fans.
Van ¤74,99 voor ¤69,99 voor de standaard versie zekerquote:
Volgend jaar krijgen die Sony OLED’s ook HDMI 2.1 voor hogere FPS dan 60FPS.quote:
JAAAAA lekker zeiken over dit grotendeels bagger game jaar.quote:
🤷♂️quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tot de PS5 joehoe
[..]
Van ¤74,99 voor ¤69,99 voor de standaard versie zeker?
[..]
Volgend jaar krijgen die Sony OLED’s ook HDMI 2.1 voor hogere FPS dan 60FPS.
Inputlag zal ook wel worden verbeterd.
LG C9 is wel een goede gaming tv, dus na een tijdje twijfelen toch gekocht en geen spijt.
Hij had er al 1 gedaan voor de beste gamesquote:Op maandag 30 december 2019 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
JAAAAA lekker zeiken over dit grotendeels bagger game jaar.
Dat kan niet echt een lange video zijn geweestquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij had er al 1 gedaan voor de beste games
voor de goede orde dan nog maar ffquote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan niet echt een lange video zijn geweest![]()
Resident Evil 2 in ieder geval en dan verschillen de meningen telkens
Nouja die act met dat pak en die hoed en dansjes hoef ik niet te zien.quote:Op maandag 30 december 2019 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
voor de goede orde dan nog maar ff
Leuke video hoor, grappig format. Toch wel redelijk lang ook 15mins
Hebben de huidige Sony OLED’s geen HDMI 2.1!?quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar krijgen die Sony OLED’s ook HDMI 2.1 voor hogere FPS dan 60FPS.
Inputlag zal ook wel worden verbeterd.
LG C9 is wel een goede gaming tv, dus na een tijdje twijfelen toch gekocht en geen spijt.
De huidige Sony OLED’s niet, maar HDMI 2.1 zie je echt wel in de 2020 modellen. Nu kan je beter voor een C9 gaan, volgend jaar kan het helemaal anders liggen. De schermen zijn allemaal van LG in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hebben de huidige Sony OLED’s geen HDMI 2.1!?
Twijfel nu tussen een Sony en de C9 maar die keuze is nu snel gemaakt.
Of een Switch.quote:
Xenoblade Chronicles 2quote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaaah jongen, doe nou gewoon EVEN normaal
Wat moet ik daarop afspelen, de eerste Doom?
[IMG]quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xenoblade Chronicles 2
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ [url=
http://worstfailever.com/(...)0x600.jpg]afbeelding[/url] ]
iew met al die fembots erin?quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xenoblade Chronicles 2
[ afbeelding ]
Je hoeft er niet op te fappen hequote:
Hahah ja mooi man, Richter heet ie toch.quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Die duitser in TF2
Oder willst du weglaufen wie ein kleiner Junge?
Let's begin, du idiot.
Ik vond hem heerlijk, maar ik ben dan ook erg casualized. Op enig moment wordt het ook wel een beetje boring. Maar dan ben je ook 80 uur verder.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Drankster het volgende:
Odyssey is wel dope trouwens.
Naast de navy battles en de mercenaries die die me om de 5 minuten lastig vallen mag ik nu ook op cultists jagen.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Die duitser in TF2
Oder willst du weglaufen wie ein kleiner Junge?
Let's begin, du idiot.
De volgende AC word gewoon weer dezelfde copy paste bullshit als in de afgelopen 2 games. Vol met fortresses en andere kutklusjes die je als een schoothondje mag gaan oplossenquote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond hem heerlijk, maar ik ben dan ook erg casualized. Op enig moment wordt het ook wel een beetje boring. Maar dan ben je ook 80 uur verder.
Hoop daarom dat die volgende map niet veel groter is, ondanks dat de feruchten dit tegenspreken.
Ja natuurlijk kan datquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef RickoKun het volgende:
Oemand hier die het volgende weet:
Is het met Rocket League mogelijk om een tweede speler split coop te joinen?
Ik wil met mijn sma spelen, maar ik heb mn console op primary, en mijn vriendin haar account is niet psplus.
Toch loopt Rocket League te bitchen dat ze geen ps+ heeft, terwijl ik met regelmaat lui tegenkom die (1) achter dezelfde naam hebben staan.
Hou er wel meer van als ze iets met de schacht doet. Vind de testikels immer te gevoelig en ben bang als ik de keel dicht knijp dat er een bijt reactie komt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
Bedoel toen ze vorig weekend over de vloer was toen wist ze niet wat ze met die ballen moest doen
Dat weet niemand, zelfde geld voor de Xbox toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens leaks (al staat er wel bij dat je het met een korreltje zout moet nemen) zou de PS5 weer minder krachtig zijn dan de nieuwe Xbox (oa 9,2TF vs 12TF).
Als dat daadwerkelijk waar is, zou dat wel een gemiste kans zijn.
Wanneer wordt de PS5, en de specs, eigenlijk officieel onthuld?
Xbox Series X en PS5 danquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens leaks (al staat er wel bij dat je het met een korreltje zout moet nemen) zou de PS5 weer minder krachtig zijn dan de nieuwe Xbox (oa 9,2TF vs 12TF).
Als dat daadwerkelijk waar is, zou dat wel een gemiste kans zijn.
Wanneer wordt de PS5, en de specs, eigenlijk officieel onthuld?
Het gaat uiteindelijk toch alleen om de content.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Xbox Series X en PS5 dan
Ik geloof het nog niet helemaal dat er een groot verschil tussen de consoles gaat zitten.
Misschien wel met ¤100,- verschil.
Wat voor level en build heb je?quote:Op zondag 29 december 2019 22:35 schreef KennyPowers het volgende:
Geitendemoon ook dood. Laf gevochten, maarja, ze geven je daar ook weinig keus.
Fantastische gamequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
Even laatste missie Titanfall 2 doen en dat is het weer voor dit jaar. Volgend jaar maar wat minderen (lol).
Verdeeld over Endurance/Vitality/Strength en af en toe een random andere. Kan je dat nog ergens resetten eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor level en build heb je?
Alleen jammer vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik speel voornamelijk mutiplatform games en PS (console)-exclusives dus een PS5 komt er wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch alleen om de content.
De PS4 was al vrij makkelijk en met al die extra toeters en bellen van de PS5 gaat het zeker niet moeilijk zijn vergeleken met een PS3.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
toch schijnt dat de ps5 weer makkelijker is om voor te ontwikkelen
Aldus Sony.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
toch schijnt dat de ps5 weer makkelijker is om voor te ontwikkelen
Zag er veelbelovend uit. Nu nog de gameplay.quote:
Late reactie. Maar ik wil gta (en andere games) samen met m'n zoontje spelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je met een tweede PS4? Kun je niet beter wachten op de PS5? Over 10,5 maanden kun je los.
Nee volgens developers met devkitsquote:
Dat zou ik ook zeggen als je nieuwe games wil verkopen......quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee volgens developers met devkits
Dit ja een handje vol games die de moeite waard warenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:26 schreef Puk1234 het volgende:
Het was een matig jaartje voor de PS4 qua games. 2020 word stukken beter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen jammer vanIk vond dat juist tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan niet zo maar dat introduceren en het er daarna nooit meer over hebben.quote:
Mijn PS4 ga ik komend jaar helemaal uitmelken!! Happy next gen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:36 schreef DKUp het volgende:
Happy Next Gen Year jongens en meisjes![]()
[ afbeelding ]
Nice. Hoewel u4 daar niet bij zit. Maar die misschien later in het jaar danquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Naar het schijnt Uncharted The Nathan Drake Collection en Goat Simulator in de Plus.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar kaukasiërs, wanneer komt de eerste supervette game uit in dit jaar?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:33 schreef Puk1234 het volgende:
Cyberpunk 2077 word mijn eerste aankoop in 2020!![]()
![]()
![]()
Nou broeder, dat zal je verbazen. Aanstaande vrijdag komt Brain Training voor Nintendo Switch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar kaukasiërs, wanneer komt de eerste supervette game uit in dit jaar?
Ze hebben de platinums van die Uncharteds moeilijker gemaakt toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:49 schreef DKUp het volgende:
Oh ja de Uncharteds die leuker zijn dan deeltje 4.
Niet echt, de extra trophies buiten de platinum trophies zijn bijna niet te doen door de Brutal-moeilijkheidsgraad. Die games verdienen ook wel een 4K-versie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben de platinums van die Uncharteds moeilijker gemaakt toch?
Dacht dat die brutal trophies meetelde voor de plat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet echt, de extra trophies buiten de platinum trophies zijn bijna niet te doen door de Brutal-moeilijkheidsgraad.
Je moet op Crushing/Verpletterend spelen, Brutal is extra.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat die brutal trophies meetelde voor de plat?
Oh dan heb ik het verkeerd gelezen. Dan zijn ze prima te doen. Crushing was alleen in 1 lastig. Ook de enige van de drie die ik niet platinum hebquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet op Crushing/Verpletterend spelen, Brutal is extra.
https://www.playstationtr(...)-fortunes-ps4/guide/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |