ah k.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
Het moest misthoorns zijn. Ik moest bij een misthoren aan een ding met een gewei denken.Niet dat er betekenisverschil zit tussen horen en hoorn, maar mijn hersenen lazen dat zo.
Daar zit jij dan misschien in? Want dit is een SC waar alles mag - binnen de FOK! reglementen.quote:
byequote:
Iets verkeerd gegeten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar zit jij dan misschien in? Want dit is een SC waar alles mag - binnen de FOK! reglementen.
Da k je voor het opzoeken! Dit keer hoop ik het te onthouden.quote:
Hahaha ja, behoorlijke plofkopquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Henderson ziet eruit alsof er binnen nu en afzienbare tijd het één en ander gaat exploderen. Of imploderen.
Price laat de laatste tijd iets meer van zijn sympathieke kant zien, maar er zitten nog 'wat' scherpe randjes aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja, behoorlijke plofkopIk ben voor Henderson.
Neuh, met een schuin oog naar darten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt! Ga jij niet kijken ?
Ohw dat weet ik niet. Ik ben altijd voor de lelijkstequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Price laat de laatste tijd iets meer van zijn sympathieke kant zien, maar er zitten nog 'wat' scherpe randjes aan.
En met de andere oog hier op Fokquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, met een schuin oog naar darten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat weet ik niet. Ik ben altijd voor de lelijkste
Ja, zo gaat dat meestal hier. Meestal muziek luisteren/bewerken en FOK!.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En met de andere oog hier op Fok
Best wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is in veel gevallen lastig kiezen dan.
Hier net zo en verder zijn we heul niet bevooroordeeld nie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Best wel ja
Niet altijd trouwens, als er een Nederlander speelt ben ik daar voor en als een vrouw speelt ben ik daar voor.
Ik ook, ongeveerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Best wel ja
Niet altijd trouwens, als er een Nederlander speelt ben ik daar voor en als een vrouw speelt ben ik daar voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dank!
Gezellig hier, met gelijkgestemden
Zeg, begin jij nu ook?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Als u het alleen over de dartsport wil hebben, is daar een speciaal topic voor. Elders.
Ik wil het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zou lekker worden zeg.
Nu kan het nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ik pik stiekem een oudejaarsbiertje uit de koelkast.
Wat is er dan oudejaars aan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ik pik stiekem een oudejaarsbiertje uit de koelkast.
Als ik dan toch mag kiezen, heb ik liever dat iemand anders mij eens flink serieus neemt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil het me niet voorstellen eigenlijk
Om 0:00u buiten zetten dus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dat niet voor 1 januari opdrinkt ontploffen ze.
Niets. Dat ligt er omdat ik nogal veel zoute zooi wegwerk op die avond en daar krijg je een prácht van een dorst van.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je dat niet voor 1 januari opdrinkt ontploffen ze.
Genomen worden als man roept toch vraagtekens bij mij opquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik dan toch mag kiezen, heb ik liever dat iemand anders mij eens flink serieus neemt.
Je hoeft niet altíjd al het werk te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Genomen worden als man roept toch vraagtekens bij mij op
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niets. Dat ligt er omdat ik nogal veel zoute zooi wegwerk op die avond en daar krijg je een prácht van een dorst van.
Nee echt niet! Als het aan mij ligt neem ik tonja uiterst serieus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nu lach je wel, maar durf je het risico te nemen?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee echt niet! Als het aan mij ligt neem ik tonja uiterst serieus.
En als het aan haar ligt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee echt niet! Als het aan mij ligt neem ik tonja uiterst serieus.
Ergens vind ik die dikke wel iets aandoenlijks hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog 1 leg, dan kan ie weer naar huis waggelen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ergens vind ik die dikke wel iets aandoenlijks hebben.
Hahaha ja zoiets.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hij zou het als mascotte in een pretpark ook zeker niet slecht doen.
Je ziet de ouders al in de rij staan met hun kinderen voor een foto?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hij zou het als mascotte in een pretpark ook zeker niet slecht doen.
Dat kan wel eens iets interessants opleveren. Zijn aardig aan elkaar verwant qua spel. Hoge scores en snel.quote:
Hij heet eigenlijk Gijs en is ontsnapt uit de Eftelingquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet de ouders al in de rij staan met hun kinderen voor een foto?
Jaja ik ben er al.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet de ouders al in de rij staan met hun kinderen voor een foto?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Niet als ze achter hem staan.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Gijs en is ontsnapt uit de Efteling
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Niet als ze achter hem staan.
Als je in een keer zo'n zak leegvreet leef je meteen minstens 3 jaar langerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef D. het volgende:
Zo'n Japanse nootjesmix is zeker niet toevallig heel gezond?
Mooie moderne broek ook. Modieuze meid hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
ze zijn in tirol wat en leukie![]()
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat het de moeite waard isquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je in een keer zo'n zak leegvreet leef je meteen minstens 3 jaar langer
Tuuuurlijk welquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het de moeite waard is
de zijn nederlandse meiskjes,heb je niet 2018 utopia gekijkt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie moderne broek ook. Modieuze meid hoor.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef D. het volgende:
Zo'n Japanse nootjesmix is zeker niet toevallig heel gezond?
Net als bij de rest van mijn kerstpakket, er staat niet opquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij valt dat wel mee. Zolang er geen Fukushima op de verpakking staat kan je gerust aan 't knagen slaan.
Nee, het interesseert me niet. Ik zou alleen kijken als er mensen van de 40+ SC mee zouden doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn nederlandse meiskjes,heb je niet 2018 utopia gekijkt?
Bijna niemand hier heeft dat gekeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn nederlandse meiskjes,heb je niet 2018 utopia gekijkt?
Ja maar alleen de laatste 3 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als het tegenvalt kom ik bij jou klagen hoor
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
PafzeIk heb er net ook een gedraaid
Jij hebt geen kerst-UI, je hebt een winter-UI.quote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Net als bij de rest van mijn kerstpakket, er staat niet op
Geen nieuws is goed nieuws?
Zijn het wel nootjes, of van die rijstsnacks?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Net als bij de rest van mijn kerstpakket, er staat niet op
Geen nieuws is goed nieuws?
Het is een wintermuts?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt geen kerst-UI, je hebt een winter-UI.
De goddelijke rust....quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt geen kerst-UI, je hebt een winter-UI.
zekker puzzie en tonja ,chufiquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna niemand hier heeft dat gekeken.
Ja, zoiets ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn het wel nootjes, of van die rijstsnacks?
Zeker als ie die Japanse rotzooi blijft vretenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie, tegen die tijd is hij het vergeten.
Het gevolg van die Japanse mix?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie, tegen die tijd is hij het vergeten.
Dat is te hopen, want die zooi ben ik altijd zo snel zat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeker als ie die Japanse rotzooi blijft vreten
Plakbandjequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En toch zat het met tape dicht zeker.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg het
Maar welke gevolgen heeft het nu?.
De echte UIquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is te hopen, want die zooi ben ik altijd zo snel zat.
Ja ik vind het ook niet echt graas materiaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vijl UI.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies!quote:
Ow gutjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, daar kunnen we niet aan wennen hoor
Je UIquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eerlijke mening graag, wat ging er door je heen toen je deze UI zag?quote:
Is dat Manon ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk in tirol,waar zijn nog Cossers?
[ afbeelding ]
Captain Janewayquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eerlijke mening graag, wat ging er door je heen toen je deze UI zag?
Is dat het scheve Darts-oog?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag het linkeroog dan?Die is toch al pet.
Beetje eisen gaan stellen ook nog, tsssk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik op een bank lig en over mijn gevoel moet pratenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Leg die joint even wegquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik op een bank lig en over mijn gevoel moet praten
Je moet het wel eerst verdienenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt precies op een magere versie van Mano.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Sanne met en leukie,ze werken nu in tirol
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Beetje eisen gaan stellen ook nog, tsssk.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
haarquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:11 schreef tonja het volgende:
Volgens mij snapt Muziekfreak de nieuwe chat niet. Ik heb haar al 2 dagen niet gezien.
Alleen als je het zelf wil, ik was gewoon nieuwsgierig naar wat je er van vondquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mij vroeg je niet, maar ik moest denken aan Nanny McPhee, de magische kinderoppas die er niet vies van is boeven een lesje te leren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt precies op een magere versie van Mano.
Sanne was en is een drama.
Zijn ze gezelschap dames?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef pullup het volgende:
Die UI van Dees trekt zo meteen de handschoen van Tilly aan om het compleet te maken
Ik vond je andere UI veel kleurrijkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je het zelf wil, ik was gewoon nieuwsgierig naar wat je er van vond
Janeway niet kennenquote:
laatste jaar was sanne om deze tijd ook in tirol werkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt precies op een magere versie van Mano.
Sanne was en is een drama.
Zijn ze gezelschap dames?
okquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste jaar was sanne om deze tijd ook in tirol werken
Jouw mening is ook welkom natuurlijk, maar op jou maakt het dus ook een strenge indruk, dan is er nog niets veranderdquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij vroeg je niet, maar ik moest denken aan Nanny McPhee, de magische kinderoppas die er niet vies van is boeven een lesje te leren.
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef pullup het volgende:
Die UI van Dees trekt zo meteen de handschoen van Tilly aan om het compleet te maken
Dat is niet best hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry
Ik zag StarTrek in de link, dat heb ik nog nooit gezien
In RLS moet je wezen, daar staan de topics nu.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar zijn nog cossers? en de social media topic vind ik ook niet meer
Ja streng, dat is het. Ik vind het niet bij je passen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw mening is ook welkom natuurlijk, maar op jou maakt het dus ook een strenge indruk, dan is er nog niets veranderd
Maar het is Red van Orange is the New Black
Ze zijn hier naartoe verhuisd: Real Life Soaps & Streamsquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik had inmiddels gegoogelt, ze is dus van Startrek, niet zo gek dat ik haar niet ken, want ik heb daar helemaal niets meequote:
eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja streng, dat is het. Ik vind het niet bij je passen.
Ik geef je gelijk, het past niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die had een kerstmuts op en het is allang geen kerst meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond je andere UI veel kleurrijker
Jij zit alweer in Paassferen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom keek ik ook niet
Volgens mij dacht iedereen dat het een hij wasquote:
Even in het RLS subforum kijken denk ik mario.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef pullup het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
ja ze kijken nu Parovi -Couples ,Serbiequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zijn hier naartoe verhuisd: Real Life Soaps & Streams
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Janeway niet kennen![]()
Trekkies hoogh
Oh ja vergetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die had een kerstmuts op en het is allang geen kerst meer.
Ja dat roept die nick blijkbaar op. Bijna iedereen gaat er vanuit dat ze een man isquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij dacht iedereen dat het een hij was
Ik ken dan weer dat Orange is the new Black nietquote:
Het komt toch net iets anders over als ik iets voorstel met deze UIquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef Voxs het volgende:
Dees Ui heeft net het meest vreselijke martelvoorstel ooit gedaan, op plezierige toon, en maakt het af met zo te kijken
ja. Helemaal flabbergasted.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat roept die nick blijkbaar op. Bijna iedereen gaat er vanuit dat ze een man is
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef Voxs het volgende:
Dees Ui heeft net het meest vreselijke martelvoorstel ooit gedaan, op plezierige toon, en maakt het af met zo te kijken
Da's ook voor vrouwenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken dan weer dat Orange is the new Black niet
Ok, voel ik me niet meer schuldigquote:
Ik ben te lief voor deze UI hè, of het is omdat ik deze ui volgende week donderdag op de dag af al 12,5 jaar hebquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
hmm zal ik je voorgoed van die ui afhelpen met een woord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt toch net iets anders over als ik iets voorstel met deze UI
Dat kan heul nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze UI hè, of het is omdat ik deze ui volgende week donderdag op de dag af al 12,5 jaar heb
Te lief inderdaad. Je bedoelt dat je je oorspronkelijk ui al 12,5 jaar hebt? Want deze ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze UI hè, of het is omdat ik deze ui volgende week donderdag op de dag af al 12,5 jaar heb
Die serie is toch niet zo oud?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Duurde helemaal niet zo lang deze keer voordat het UI autistenteam toesloeg.
Het waren 10 leuke minuten, maar ik luister dan toch maar naar julliequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm zal ik je voorgoed van die ui afhelpen met een woord?
wrs..hopelijk..misschien?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
Ik vind die UI van Dees meer bij Tilly passen eigenlijk. Ik denk ook steeds dat het Tilly is.
*opgelucht isquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren 10 leuke minuten, maar ik luister dan toch maar naar jullie
Ik ben wel benieuwd hoe jij me er af wilde helpen.
Deez jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'kortpittig'quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren 10 leuke minuten, maar ik luister dan toch maar naar jullie
Ik ben wel benieuwd hoe jij me er af wilde helpen.
nou dat jaquote:
Ik bedoelde mijn oude jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Te lief inderdaad. Je bedoelt dat je je oorspronkelijk ui al 12,5 jaar hebt? Want deze ken ik niet.
Nog geen 5 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik had een mental image van een vuurtje op een balkon en een babyquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Supersoaker testen op de buurvrouw.
quote:
Okay okay okay ik ben een UI autistquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Welke andere?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij had toch ooit een andere?
Heb er nog ergens eentje van jou
Die UI he, niet jijquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net nu ik mijn eigen haar inmiddels op kan steken
Voel ineens weer de neiging Rienkosan uit de kast te halenquote:
ik snap wat je bedoelquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef Voxs het volgende:
Dees, je bent te lief niet zo zeer, maar gewoon ánders.
Mja, het komt wel bij mensen vandaan wiens adviezen je ter harte neemt. Ik vind het gelul hoor, daar niet van, want ze moesten ook het beeld wat ze van je hadden bijstellen door je sportiviteit.quote:
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Voel ineens weer de neiging Rienkosan uit de kast te halen
Baby:quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had een mental image van een vuurtje op een balkon en een baby
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had een mental image van een vuurtje op een balkon en een baby
Heul nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
... want ze moesten ook het beeld wat ze van je hadden bijstellen door je sportiviteit.
Leuk dat je je haar weer kan opstekenquote:
Een klein eskimootje ook niet goedquote:
Ik ben eigenlijk gewoon een bitch, maar niemand weet het nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, het komt wel bij mensen vandaan wiens adviezen je ter harte neemt. Ik vind het gelul hoor, daar niet van, want ze moesten ook het beeld wat ze van je hadden bijstellen door je sportiviteit.
Ergo, ze kunnen niet zo best tegen verandering.
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Een klein eskimootje ook niet goed
Ik heb er 3 van jou.quote:
Ik had mezelf een keigaaf kerstkapsel aangemetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk dat je je haar weer kan opsteken
veel speldjes nodig gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mezelf een keigaaf kerstkapsel aangemeten
Dacht dat je de vijand van dikzakje te grazen had genomenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mezelf een keigaaf kerstkapsel aangemeten
Neen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik 'm pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Jou staat ook allesquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, één klem en een kam om te touperen
owj beter!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, één klem en een kam om te touperen
Snap dat veranderen van UI steeds sowieso niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een bitch, maar niemand weet het nog
Maar ik snap het wel, want ik werd ook heel onrustig van al die UI-wisselingen van de afgelopen weken.
Ik bewaar degene die ik heb gemaakt.quote:
Eentje van mij gok ik?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bewaar degene die ik heb gemaakt.
Ik ben een ui databank.![]()
![]()
Nicolien toch ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik 'm pas![]()
Prima, maar dan Robin er ook bij, die twee waren leuk samen.
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een ui databank.![]()
![]()
Nou ja Robin had er wel een handje van om hem wat af te plassenquote:
Van jou niet.quote:
Gaat dit weer over StarTrek?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja Robin had er wel een handje van om hem wat af te plassen
Die kerstman kan weer wegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ik mot weer wat anders verzinnen.quote:
Nee, die werd verliefd op hem. Robin won elke discussie met hem door pure logica. En dat trok Rienk niet zo goed. En dat was leuk om te zienquote:
die zat er toc niet langer dan 2 maand of zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja Robin had er wel een handje van om hem wat af te plassen
Van alle UI's die ik van je gezien heb vind ik deze weer het beste bij je passen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, die werd verliefd op hem. Robin won elke discussie met hem door pure logica. En dat trok Rienk niet zo goed. En dat was leuk om te zien
Dat was leuk ja!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, die werd verliefd op hem. Robin won elke discussie met hem door pure logica. En dat trok Rienk niet zo goed. En dat was leuk om te zien
Nee, die werd er vrij snel uit gestemd. Dat was jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
die zat er toc niet langer dan 2 maand of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |