quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef Voxs het volgende:
Dees Ui heeft net het meest vreselijke martelvoorstel ooit gedaan, op plezierige toon, en maakt het af met zo te kijken
Da's ook voor vrouwenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken dan weer dat Orange is the new Black niet
Ok, voel ik me niet meer schuldigquote:
Ik ben te lief voor deze UI hè, of het is omdat ik deze ui volgende week donderdag op de dag af al 12,5 jaar hebquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja streng, dat is het. Ik vind het niet bij je passen.
hmm zal ik je voorgoed van die ui afhelpen met een woord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt toch net iets anders over als ik iets voorstel met deze UI
Dat kan heul nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze UI hè, of het is omdat ik deze ui volgende week donderdag op de dag af al 12,5 jaar heb
Te lief inderdaad. Je bedoelt dat je je oorspronkelijk ui al 12,5 jaar hebt? Want deze ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze UI hè, of het is omdat ik deze ui volgende week donderdag op de dag af al 12,5 jaar heb
Die serie is toch niet zo oud?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Duurde helemaal niet zo lang deze keer voordat het UI autistenteam toesloeg.
Het waren 10 leuke minuten, maar ik luister dan toch maar naar julliequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm zal ik je voorgoed van die ui afhelpen met een woord?
wrs..hopelijk..misschien?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
Ik vind die UI van Dees meer bij Tilly passen eigenlijk. Ik denk ook steeds dat het Tilly is.
*opgelucht isquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren 10 leuke minuten, maar ik luister dan toch maar naar jullie
Ik ben wel benieuwd hoe jij me er af wilde helpen.
Deez jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'kortpittig'quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren 10 leuke minuten, maar ik luister dan toch maar naar jullie
Ik ben wel benieuwd hoe jij me er af wilde helpen.
nou dat jaquote:
Ik bedoelde mijn oude jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Te lief inderdaad. Je bedoelt dat je je oorspronkelijk ui al 12,5 jaar hebt? Want deze ken ik niet.
Nog geen 5 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik had een mental image van een vuurtje op een balkon en een babyquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Supersoaker testen op de buurvrouw.
quote:
Okay okay okay ik ben een UI autistquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Welke andere?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij had toch ooit een andere?
Heb er nog ergens eentje van jou
Die UI he, niet jijquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net nu ik mijn eigen haar inmiddels op kan steken
Voel ineens weer de neiging Rienkosan uit de kast te halenquote:
ik snap wat je bedoelquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef Voxs het volgende:
Dees, je bent te lief niet zo zeer, maar gewoon ánders.
Mja, het komt wel bij mensen vandaan wiens adviezen je ter harte neemt. Ik vind het gelul hoor, daar niet van, want ze moesten ook het beeld wat ze van je hadden bijstellen door je sportiviteit.quote:
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Voel ineens weer de neiging Rienkosan uit de kast te halen
Baby:quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had een mental image van een vuurtje op een balkon en een baby
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had een mental image van een vuurtje op een balkon en een baby
Heul nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
... want ze moesten ook het beeld wat ze van je hadden bijstellen door je sportiviteit.
Leuk dat je je haar weer kan opstekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |