Een klein eskimootje ook niet goedquote:
Ik ben eigenlijk gewoon een bitch, maar niemand weet het nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, het komt wel bij mensen vandaan wiens adviezen je ter harte neemt. Ik vind het gelul hoor, daar niet van, want ze moesten ook het beeld wat ze van je hadden bijstellen door je sportiviteit.
Ergo, ze kunnen niet zo best tegen verandering.
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Een klein eskimootje ook niet goed
Ik heb er 3 van jou.quote:
Ik had mezelf een keigaaf kerstkapsel aangemetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk dat je je haar weer kan opsteken
veel speldjes nodig gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mezelf een keigaaf kerstkapsel aangemeten
Dacht dat je de vijand van dikzakje te grazen had genomenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mezelf een keigaaf kerstkapsel aangemeten
Neen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Voel ineens weer de neiging Rienkosan uit de kast te halen
Ohw, nu snap ik 'm pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Voel ineens weer de neiging Rienkosan uit de kast te halen
Jou staat ook allesquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, één klem en een kam om te touperen
owj beter!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, één klem en een kam om te touperen
Snap dat veranderen van UI steeds sowieso niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een bitch, maar niemand weet het nog
Maar ik snap het wel, want ik werd ook heel onrustig van al die UI-wisselingen van de afgelopen weken.
Ik bewaar degene die ik heb gemaakt.quote:
Eentje van mij gok ik?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bewaar degene die ik heb gemaakt.
Ik ben een ui databank.![]()
![]()
Nicolien toch ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik 'm pas![]()
Prima, maar dan Robin er ook bij, die twee waren leuk samen.
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een ui databank.![]()
![]()
Nou ja Robin had er wel een handje van om hem wat af te plassenquote:
Van jou niet.quote:
Gaat dit weer over StarTrek?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja Robin had er wel een handje van om hem wat af te plassen
Die kerstman kan weer wegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ik mot weer wat anders verzinnen.quote:
Nee, die werd verliefd op hem. Robin won elke discussie met hem door pure logica. En dat trok Rienk niet zo goed. En dat was leuk om te zienquote:
die zat er toc niet langer dan 2 maand of zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja Robin had er wel een handje van om hem wat af te plassen
Van alle UI's die ik van je gezien heb vind ik deze weer het beste bij je passen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, die werd verliefd op hem. Robin won elke discussie met hem door pure logica. En dat trok Rienk niet zo goed. En dat was leuk om te zien
Dat was leuk ja!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, die werd verliefd op hem. Robin won elke discussie met hem door pure logica. En dat trok Rienk niet zo goed. En dat was leuk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |