Ohw dat weet ik niet. Ik ben altijd voor de lelijkstequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Price laat de laatste tijd iets meer van zijn sympathieke kant zien, maar er zitten nog 'wat' scherpe randjes aan.
En met de andere oog hier op Fokquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, met een schuin oog naar darten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat weet ik niet. Ik ben altijd voor de lelijkste
Ja, zo gaat dat meestal hier. Meestal muziek luisteren/bewerken en FOK!.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En met de andere oog hier op Fok
Best wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is in veel gevallen lastig kiezen dan.
Hier net zo en verder zijn we heul niet bevooroordeeld nie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Best wel ja
Niet altijd trouwens, als er een Nederlander speelt ben ik daar voor en als een vrouw speelt ben ik daar voor.
Ik ook, ongeveerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Best wel ja
Niet altijd trouwens, als er een Nederlander speelt ben ik daar voor en als een vrouw speelt ben ik daar voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dank!
Gezellig hier, met gelijkgestemden
Zeg, begin jij nu ook?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Als u het alleen over de dartsport wil hebben, is daar een speciaal topic voor. Elders.
Ik wil het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zou lekker worden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |