ah k.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
Het moest misthoorns zijn. Ik moest bij een misthoren aan een ding met een gewei denken.Niet dat er betekenisverschil zit tussen horen en hoorn, maar mijn hersenen lazen dat zo.
Daar zit jij dan misschien in? Want dit is een SC waar alles mag - binnen de FOK! reglementen.quote:
byequote:
Iets verkeerd gegeten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar zit jij dan misschien in? Want dit is een SC waar alles mag - binnen de FOK! reglementen.
Da k je voor het opzoeken! Dit keer hoop ik het te onthouden.quote:
Hahaha ja, behoorlijke plofkopquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Henderson ziet eruit alsof er binnen nu en afzienbare tijd het één en ander gaat exploderen. Of imploderen.
Price laat de laatste tijd iets meer van zijn sympathieke kant zien, maar er zitten nog 'wat' scherpe randjes aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja, behoorlijke plofkopIk ben voor Henderson.
Neuh, met een schuin oog naar darten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt! Ga jij niet kijken ?
Ohw dat weet ik niet. Ik ben altijd voor de lelijkstequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Price laat de laatste tijd iets meer van zijn sympathieke kant zien, maar er zitten nog 'wat' scherpe randjes aan.
En met de andere oog hier op Fokquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, met een schuin oog naar darten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat weet ik niet. Ik ben altijd voor de lelijkste
Ja, zo gaat dat meestal hier. Meestal muziek luisteren/bewerken en FOK!.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En met de andere oog hier op Fok
Best wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is in veel gevallen lastig kiezen dan.
Hier net zo en verder zijn we heul niet bevooroordeeld nie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Best wel ja
Niet altijd trouwens, als er een Nederlander speelt ben ik daar voor en als een vrouw speelt ben ik daar voor.
Ik ook, ongeveerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Best wel ja
Niet altijd trouwens, als er een Nederlander speelt ben ik daar voor en als een vrouw speelt ben ik daar voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dank!
Gezellig hier, met gelijkgestemden
Zeg, begin jij nu ook?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Als u het alleen over de dartsport wil hebben, is daar een speciaal topic voor. Elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |