SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Niet meer doordeweeks drinken was me al gelukt en een keer 5 weken ook. Dus misschien maar eens gaan voor totaal stoppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoelang ga je stoppen... een minuut?
Geweldige filmquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat niemand het nog had gepost nog een keer
[ afbeelding ]
In de top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:47 schreef Berkery het volgende:
Dit is de enige van Gerry Rafferty, toch?
Dat gevoel heb ik nou totaal niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Bugno3 het volgende:
Het lijkt ook altijd of er 15 miljoen Brabanders in NL leven. Spreek je in Amsterdam iemand aan in de kroeg, is het 40% van de keren een Brabo. (40% expat, 15% Almere/Purmerend, 5 % Amsterdam)
Waar woon je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou totaal niet.
Mis je niet veel vanquote:
Ook Tarantino, dus close enoughquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WHAT!
(andere film)
Productiefquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef Bugno3 het volgende:
Ooit een hele dag op kantoor besteed met bands noemen die uit ...... & the .... bestonden.
Den Helder, school in Leeuwarden. Kom regelmatig in de rest van het land voor concerten.quote:
Honderden opties lijkt mequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef Bugno3 het volgende:
Ooit een hele dag op kantoor besteed met bands noemen die uit ...... & the .... bestonden.
Echo, Florence, Cuby...quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef Bugno3 het volgende:
Ga je met de boot naar school?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder, school in Leeuwarden. Kom regelmatig in de rest van het land voor concerten.
Vandaar de hele dag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Honderden opties lijkt me
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je met de boot naar school?
Deze zou ik graag ingewisseld hebben voor de 500e blof of coldplay plaat. Voor de rest, nee, dit vind ik nu ook niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Dit had ik op zich niet gemist zeg maar.
Is dat Daryl Hannah?quote:
Wel als je het uitspreekt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Florence niet, dat is een +, geen &
Cuby zowel + als "e:Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Florence niet, dat is een +, geen &
Petty kwam helemaal op het einde van de dag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Marina. Tom Petty als dat telt.
Eigenlijk nu alweer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef MielMonteur het volgende:
Dit ben ik over 5 minuten alweer vergeten
Tegenwoordig de vrouw van Neil Young.quote:
Nee, al die sluizen zijn zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je met de boot naar school?
Wel tof. Gewoon voor school aanleggen enzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Alles kan, maar is een beetje omslachtig
Mogen allebei weg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Herbert Gronemayer staat gelukkig een stuk hoger
Als de rest van het stempubliek gewoon even moeite doet om Duits te leren komt er een plekje vrij voor een origineler nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Herbert Gronemeyer staat gelukkig een stuk hoger
Ouders zijn superfan, ben echt opgegroeid met Herberts muziekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Herbert Gronemeyer staat gelukkig een stuk hoger
En toch nog goedgekomen met jequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ouders zijn superfan, ben echt opgegroeid met Herberts muziek
Godzijdank staat Zo Ver Weg er niet in...quote:Geef Mij je Angst
De Weg
Dat Komt Door Jou
UB40? Joe Cocker? Hazes?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef Gretzl het volgende:
Zou Guus Meeuwis de artiest zijn met de meeste covers in de lijst? Ben eens benieuwd #durftevragen
[..]
Toen Ik Je Zag wel toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef Gretzl het volgende:
Zou Guus Meeuwis de artiest zijn met de meeste covers in de lijst? Ben eens benieuwd #durftevragen
[..]
Godzijdank staat Zo Ver Weg er niet in...
Borsato?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Hazes er dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
UB40? Joe Cocker? Hazes?
Wat denk je van Marco Borsato en André Hazes. Die hebben er sowieso meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is vast Johnny Cash.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar 3 van Borsato die sowieso covers zijn. Wellicht zijn het er nog meer..quote:
quote:1249 It's A Long Way There Little River Band 6
1248 When I'm Sixty-Four The Beatles 4
1247 Fairytale Of New York Kirsty Maccoll & Pogues 3
1246 Feeling Good Michael Bublé 3
1245 Why Does My Heart Feel So Bad Moby 4,5
1244 Dazed And Confused Led Zeppelin 5
1243 You Can Leave Your Hat On Joe Cocker 6,5
1242 Speed Of Sound Coldplay 4
1241 Shut Your Eyes Snow Patrol 6,5
1240 Three Days In A Row Anouk 3
1239 See Me, Feel Me The Who 3,5
1238 Holiday Green Day 3,5
SBS6 moet ik ook altijd van huilen jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hachi op SBS6, godverdomme weer tranen.
Borsato zn halve ouvre zijn covers uit het italiaansquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar 3 van Borsato die sowieso covers zijn. Wellicht zijn het er nog meer..
Waarschijnlijk al zijn Top 2000 noteringen. Die man heeft as far as I'm concerned nooit écht originele muziek gemaaktquote:
Verbaast me niks, die was eerder bezig met zich de tering te zuipen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al zijn Top 2000 noteringen. Die man heeft as far as I'm concerned nooit écht originele muziek gemaakt
Klopt, André Hazes had dan ook geen enkel talent. Hij kon niet zingen, niet componeren en geen tekst schrijven. Onbegrijpelijk dat mensen hem zo goed vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al zijn Top 2000 noteringen. Die man heeft as far as I'm concerned nooit écht originele muziek gemaakt
Even tellenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, André Hazes had dan ook geen enkel talent. Hij kon niet zingen, niet componeren en geen tekst schrijven. Onbegrijpelijk dat mensen hem zo goed vinden.
Zij gelooft in mij en Het Laatste Rondje zijn ook coversquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef MielMonteur het volgende:
Droomland, Geef mij je angst en Zeg maar niets meer zijn sowieso covers
En Kleine Jongen heeft ie ook gewoon zelf geschreven, de geniequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Gretzl het volgende:
Bloed, Zweet en Tranen is iig nog wel origineel te noemen
Met het rijmwoordenboek op schoot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Kleine Jongen heeft ie ook gewoon zelf geschreven, de genie
Wist niet dat het zo erg was, godverdomme zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef DecoAoreste het volgende:
https://secondhandsongs.com/artist/2592/covers
Geen idee of die lijst compleet is. Als dat zo is valt het me eigenlijk nog mee.
Ik moet daar ook steeds aan denken bij die reclame ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Damn, Bert en Ernie zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Ach dat doen alle nederrappers ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met het rijmwoordenboek op schoot.
Da's trouwens geen overdrijving, dat heeft-ie letterlijk eens toegegeven.![]()
Jawel, maar ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
Denk je dat je the Little River Band?
Je kan zeggen wat je wil, maar die zin is duidelijk niet geschreven met een rijmwoordenboek. Daar zou 'fransie' niet in staan vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach dat doen alle nederrappers ook
“Dit is het land van lange fransie, het land waar ik thuiskom na vakantie”
Ja, Home on a Monday mag er ook zeker bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
Zonde dat ze er nog maar 1 keer instaan.
Stond op mn stemlijst maar helaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, Home on a Monday mag er ook zeker bij
wel jammer van koude pleequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig uurtje dit!
Begint gelijk goed!
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zin is duidelijk niet geschreven met een rijmwoordenboek. Daar zou 'fransie' niet in staan vermoed ik.
Eens en eens!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig uurtje dit!
Begint gelijk goed!
Niet haten op Coldplayquote:
Kan ik het niet mee oneens zijn, maar de teksten vind ik wel net een niveautje hoger dan André Hazes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”
Beste band ooit toch?quote:
Ook alweer 5 jaar uit de lijst. Dan is het ook lastig terugkerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond op mn stemlijst maar helaas
Tja geen niveau en een beetje meer geen niveau, het is allebei stront, alleen in de ene berg stront zitten nog stukjes, de andere nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee oneens zijn, maar de teksten vind ik wel net een niveautje hoger dan André Hazes.
Alleen als ze gaat slapen en jij hebt gezegd: "Ik kom er zo aan" is het echt genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef alopio het volgende:
Heerlijk zo, vrouwtje onder de douche, ik in de hotelbar met m’n oortjes en een sterk drankje bij de open haard, en dan deze muziek
Heb ik al gezegd dat dit GENOT is
Wie ben jij en wat heb je met Oscar gedaan?quote:
Eensch, alhoewel ik dan wel weer vind dat hij prima past bij het frikandellenpubliek wat er op stemtquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”
Ze is wel moe, dus ik vermoed dat ik straks na het eten inderdaad alleen aan de bar zit hier. Oppassen dat het niet te laat wordt danquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen als ze gaat slapen en jij hebt gezegd: "Ik kom er zo aan" is het echt genot.
Die kun je tot aan de Spaanse kust bestellen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eensch, alhoewel ik dan wel weer vind dat hij prima past bij het frikandellenpubliek wat er op stemt
Prima nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Stemlijst tot nu toe
Mijne komt tussen 19:00 en 20:00quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet nog zo'n 3,5 uur wachten tot volgende stemplaat zie ik
Je oortjes/telefoon hebben vanzelf geen batterij meer over.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is wel moe, dus ik vermoed dat ik straks na het eten inderdaad alleen aan de bar zit hier. Oppassen dat het niet te laat wordt dan
SOWquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Volgende stemlijstgenot komt volgend uur met Epic van FNM voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
Stemlijst tot nu toe
Soooowwwwwquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Of drie, ligt eraan of je in de Paul is Dead-theorie gelooftquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Je onderschat me, ik ben tactisch gaan zitten bij een muur met een stopcontactquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je oortjes/telefoon hebben vanzelf geen batterij meer over.
KinderBeatles dit
Hier deze 3 pas geweest;quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
Stemlijst tot nu toe
Dan wil je dus dat het laat wordt en is er geen probleem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Je onderschat me, ik ben tactisch gaan zitten bij een muur met een stopcontacten heb een lange laadkabel mee.
Voorbereiding is de key hier
Het trieste is dat je waarschijnlijk gelijk hebquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Isorden het volgende:
De tekst kan in de huidige sneeuwvlokjes tijd waarschijnlijk ook niet meer
Hoho, 1,2 miljoen keer gestreamd tijdens de Kerst. Mariah GODDESSSSSquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef alopio het volgende:
Kerstnummer wat mooi is ipv dat gekrijs van Mariah Carrey
Hoe kan Pure Morning er in staan, maar Song To Say Goodbye en Meds niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier deze 3 pas geweest;
Michel Sardou
Les Lacs Du Connemara
Placebo
Pure Morning
Rene Klijn
Mister Blue
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan wil je dus dat het laat wordt en is er geen probleem.
Dat vraag ik me ook al jaren afquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe kan Pure Morning er in staan, maar Song To Say Goodbye en Meds niet?
Ik ken hem ook pas sinds een paar weken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp deze niet helemaal geloof ik.
Kerstliedjes horen niet in de lijst.quote:
STSG is echt top-100 en stemlijstgod.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al jaren af
Theory of a dead manquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Of drie, ligt eraan of je in de Paul is Dead-theorie gelooft
Jawel maar alleen tijdens kerstquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kerstliedjes horen niet in de lijst.
Dan moet Radio 2 dat wat beter manipulerenquote:
Nou uurtje of 11 ongeveer, geen nachtwerk...is het denk ik ook dicht hier dus dan schoppen ze me naar mijn kamerquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is Te? Dan waarschuw ik je. 4u? 5u?
Heel vaak geprobeerd, dus blijf nu maar bij een veilige Placebo..quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
STSG is echt top-100 en stemlijstgod.
Schaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Schaatsen begint bijna, die zetten we maar even zonder geluid
Ik denk dat ik 'm zo even opzet tijdens het nieuws.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel vaak geprobeerd, dus blijf nu maar bij een veilige Placebo..
Hallelujah ook 3 keer, volgens mij was dat het.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:19 schreef Isorden het volgende:
Welk nummer staat er met de meeste versies in eigenlijk?
Feeling Good 3 keer...
Wie bied meer?
By far de beste natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij trouwens maar de Nina Simone versie
En One van U2, ook drie keerquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hallelujah ook 3 keer, volgens mij was dat het.
Die filmquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
One?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hallelujah ook 3 keer, volgens mij was dat het.
Goed, maar dit voegt tot nog toe niks er aan toe, waarom staat dit er uberhaupt in als de Nina Simone versie er ook in staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn stem is wel goed. Jammer dat hij zo'n gladjakkerige ideale schoonzoon is. Het Sam Smith-effect.
Ik vind het nummer in geen enkele versie fantastisch, maar die van Muse is het meest luisterbaar. Al vind ik het doodzonde dat ze hem op Origin of Symmetry hebben geplempt, dat anders het beste album aller tijden was geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat ligt eraanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn stem is wel goed. Jammer dat hij zo'n gladjakkerige ideale schoonzoon is. Het Sam Smith-effect.
Gelukkig is Henk Poorts versie niet doorgedrongen en blijft Sound of Silence op 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En One van U2, ook drie keer
Die is ook oké ja.quote:
OOSquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het nummer in geen enkele versie fantastisch, maar die van Muse is het meest luisterbaar. Al vind ik het doodzonde dat ze hem op Origin of Symmetry hebben geplempt, dat anders het beste album aller tijden was geweest.
Of zuipend op de bank nadat je meisje je verlaten heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Hier zou ik op gestemd kunnen hebben. Ideale muziek om volledig in opgezogen te worden tijdens een wandeling of fietsritje.
Naald in je arm en gaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of zuipend op de bank nadat je meisje je verlaten heeft.
Een van de beste platen ooit gemaakt, alles is goed en klopt daar. Fantastisch was dat. Maar weer eens gaan luisteren eigenlijkquote:
Ik had afgelopen mei Porcelain de single op staan toen ik op Sicilie bij een of ander verlaten wit strand aankwam. Dat was wel even magisch.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de beste platen ooit gemaakt, alles is goed en klopt daar. Fantastisch was dat. Maar weer eens gaan luisteren eigenlijk
Laters Gretziequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Gretzl het volgende:
Ik stap nu in de auto om te gaan quizzen, ben er later vanavond/vannacht weer![]()
Have fun all!
Heerlijke momenten zijn dat jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen mei Porcelain de single op staan toen ik op Sicilie bij een of ander verlaten wit strand aankwam. Dat was wel even magisch.
De beste muziek komt voort uit depri gevoelens. Zo intens dat je het voelt, ik zie een Bubblé dit niet zo snel overtuigend maken. Dat kun je niet faken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef skysherrif het volgende:
Prachtige muziek van moby maar soms gewoon te depri om naar te luisteren
Ronnie James Dio, hoewel die meer metal deed.quote:
De live versie met strijkstokquote:
Freddie was toch ook vocaal wel ERRUG goed hoorquote:
Mm, ik vond Tijdmachine niet heel overtuigend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ronnie James Dio, hoewel die meer metal deed.
Top 5 minimaalquote:
Graf met stokken en bekkensquote:
Freddie was virtuoos, maar wel erg perfect.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Freddie was toch ook vocaal wel ERRUG goed hoor
Oh, je bent bij schaatsen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
Druk in Heerenveen zeg.
Eerste paar ritten gemist, maar we staan.
Wel mooie muziek in de auto!
Led Zeppelin zingt toch niet over het klimaat enzo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Led Zeppelin.... veel te veel naar Greta van fleet geluisterd
Dit inderdaad. Waar je spontaan van gaat huilen, omdat het mooi is en het je diep raakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
De beste muziek komt voort uit depri gevoelens. Zo intens dat je het voelt, ik zie een Bubblé dit niet zo snel overtuigend maken. Dat kun je niet faken.
Succes! Winnen hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Gretzl het volgende:
Ik stap nu in de auto om te gaan quizzen, ben er later vanavond/vannacht weer![]()
Have fun all!
Ringoquote:
Ringo was niet eens de beste drummer binnen The Beatlesquote:
Neejoh, Dat is rock 'n' Grohlgod al.quote:
Lars Ulrich.quote:
Die drummertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |