Kan ik het niet mee oneens zijn, maar de teksten vind ik wel net een niveautje hoger dan André Hazes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”
Beste band ooit toch?quote:
Ook alweer 5 jaar uit de lijst. Dan is het ook lastig terugkerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond op mn stemlijst maar helaas
Tja geen niveau en een beetje meer geen niveau, het is allebei stront, alleen in de ene berg stront zitten nog stukjes, de andere nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee oneens zijn, maar de teksten vind ik wel net een niveautje hoger dan André Hazes.
Alleen als ze gaat slapen en jij hebt gezegd: "Ik kom er zo aan" is het echt genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef alopio het volgende:
Heerlijk zo, vrouwtje onder de douche, ik in de hotelbar met m’n oortjes en een sterk drankje bij de open haard, en dan deze muziek
Heb ik al gezegd dat dit GENOT is
Wie ben jij en wat heb je met Oscar gedaan?quote:
Eensch, alhoewel ik dan wel weer vind dat hij prima past bij het frikandellenpubliek wat er op stemtquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”
Ze is wel moe, dus ik vermoed dat ik straks na het eten inderdaad alleen aan de bar zit hier. Oppassen dat het niet te laat wordt danquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen als ze gaat slapen en jij hebt gezegd: "Ik kom er zo aan" is het echt genot.
Die kun je tot aan de Spaanse kust bestellen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eensch, alhoewel ik dan wel weer vind dat hij prima past bij het frikandellenpubliek wat er op stemt
Prima nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Stemlijst tot nu toe
Mijne komt tussen 19:00 en 20:00quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet nog zo'n 3,5 uur wachten tot volgende stemplaat zie ik
Je oortjes/telefoon hebben vanzelf geen batterij meer over.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is wel moe, dus ik vermoed dat ik straks na het eten inderdaad alleen aan de bar zit hier. Oppassen dat het niet te laat wordt dan
SOWquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Volgende stemlijstgenot komt volgend uur met Epic van FNM voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Stemlijst tot nu toe
Soooowwwwwquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |