Even tellenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, André Hazes had dan ook geen enkel talent. Hij kon niet zingen, niet componeren en geen tekst schrijven. Onbegrijpelijk dat mensen hem zo goed vinden.
Zij gelooft in mij en Het Laatste Rondje zijn ook coversquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef MielMonteur het volgende:
Droomland, Geef mij je angst en Zeg maar niets meer zijn sowieso covers
En Kleine Jongen heeft ie ook gewoon zelf geschreven, de geniequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Gretzl het volgende:
Bloed, Zweet en Tranen is iig nog wel origineel te noemen
Met het rijmwoordenboek op schoot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Kleine Jongen heeft ie ook gewoon zelf geschreven, de genie
Wist niet dat het zo erg was, godverdomme zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef DecoAoreste het volgende:
https://secondhandsongs.com/artist/2592/covers
Geen idee of die lijst compleet is. Als dat zo is valt het me eigenlijk nog mee.
Ik moet daar ook steeds aan denken bij die reclame ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Damn, Bert en Ernie zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Ach dat doen alle nederrappers ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met het rijmwoordenboek op schoot.
Da's trouwens geen overdrijving, dat heeft-ie letterlijk eens toegegeven.![]()
Jawel, maar ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
Denk je dat je the Little River Band?
Je kan zeggen wat je wil, maar die zin is duidelijk niet geschreven met een rijmwoordenboek. Daar zou 'fransie' niet in staan vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach dat doen alle nederrappers ook
“Dit is het land van lange fransie, het land waar ik thuiskom na vakantie”
Ja, Home on a Monday mag er ook zeker bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
Zonde dat ze er nog maar 1 keer instaan.
Stond op mn stemlijst maar helaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, Home on a Monday mag er ook zeker bij
wel jammer van koude pleequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig uurtje dit!
Begint gelijk goed!
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zin is duidelijk niet geschreven met een rijmwoordenboek. Daar zou 'fransie' niet in staan vermoed ik.
Eens en eens!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig uurtje dit!
Begint gelijk goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |