Even tellenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, André Hazes had dan ook geen enkel talent. Hij kon niet zingen, niet componeren en geen tekst schrijven. Onbegrijpelijk dat mensen hem zo goed vinden.
Zij gelooft in mij en Het Laatste Rondje zijn ook coversquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef MielMonteur het volgende:
Droomland, Geef mij je angst en Zeg maar niets meer zijn sowieso covers
En Kleine Jongen heeft ie ook gewoon zelf geschreven, de geniequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Gretzl het volgende:
Bloed, Zweet en Tranen is iig nog wel origineel te noemen
Met het rijmwoordenboek op schoot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Kleine Jongen heeft ie ook gewoon zelf geschreven, de genie
Wist niet dat het zo erg was, godverdomme zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef DecoAoreste het volgende:
https://secondhandsongs.com/artist/2592/covers
Geen idee of die lijst compleet is. Als dat zo is valt het me eigenlijk nog mee.
Ik moet daar ook steeds aan denken bij die reclame ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Damn, Bert en Ernie zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Ach dat doen alle nederrappers ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met het rijmwoordenboek op schoot.
Da's trouwens geen overdrijving, dat heeft-ie letterlijk eens toegegeven.![]()
Jawel, maar ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
Denk je dat je the Little River Band?
Je kan zeggen wat je wil, maar die zin is duidelijk niet geschreven met een rijmwoordenboek. Daar zou 'fransie' niet in staan vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach dat doen alle nederrappers ook
“Dit is het land van lange fransie, het land waar ik thuiskom na vakantie”
Ja, Home on a Monday mag er ook zeker bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
Zonde dat ze er nog maar 1 keer instaan.
Stond op mn stemlijst maar helaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, Home on a Monday mag er ook zeker bij
wel jammer van koude pleequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig uurtje dit!
Begint gelijk goed!
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zin is duidelijk niet geschreven met een rijmwoordenboek. Daar zou 'fransie' niet in staan vermoed ik.
Eens en eens!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig uurtje dit!
Begint gelijk goed!
Niet haten op Coldplayquote:
Kan ik het niet mee oneens zijn, maar de teksten vind ik wel net een niveautje hoger dan André Hazes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”
Beste band ooit toch?quote:
Ook alweer 5 jaar uit de lijst. Dan is het ook lastig terugkerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond op mn stemlijst maar helaas
Tja geen niveau en een beetje meer geen niveau, het is allebei stront, alleen in de ene berg stront zitten nog stukjes, de andere nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee oneens zijn, maar de teksten vind ik wel net een niveautje hoger dan André Hazes.
Alleen als ze gaat slapen en jij hebt gezegd: "Ik kom er zo aan" is het echt genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef alopio het volgende:
Heerlijk zo, vrouwtje onder de douche, ik in de hotelbar met m’n oortjes en een sterk drankje bij de open haard, en dan deze muziek
Heb ik al gezegd dat dit GENOT is
Wie ben jij en wat heb je met Oscar gedaan?quote:
Eensch, alhoewel ik dan wel weer vind dat hij prima past bij het frikandellenpubliek wat er op stemtquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Stond Lange Frans maar nergens in, dat zou nog beter zijn. Met z’n ik ben een “rapper”
Ze is wel moe, dus ik vermoed dat ik straks na het eten inderdaad alleen aan de bar zit hier. Oppassen dat het niet te laat wordt danquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alleen als ze gaat slapen en jij hebt gezegd: "Ik kom er zo aan" is het echt genot.
Die kun je tot aan de Spaanse kust bestellen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eensch, alhoewel ik dan wel weer vind dat hij prima past bij het frikandellenpubliek wat er op stemt
Prima nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Stemlijst tot nu toe
Mijne komt tussen 19:00 en 20:00quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet nog zo'n 3,5 uur wachten tot volgende stemplaat zie ik
Je oortjes/telefoon hebben vanzelf geen batterij meer over.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is wel moe, dus ik vermoed dat ik straks na het eten inderdaad alleen aan de bar zit hier. Oppassen dat het niet te laat wordt dan
SOWquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Volgende stemlijstgenot komt volgend uur met Epic van FNM voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Stemlijst tot nu toe
Soooowwwwwquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |