Laters Gretziequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Gretzl het volgende:
Ik stap nu in de auto om te gaan quizzen, ben er later vanavond/vannacht weer![]()
Have fun all!
Heerlijke momenten zijn dat jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen mei Porcelain de single op staan toen ik op Sicilie bij een of ander verlaten wit strand aankwam. Dat was wel even magisch.
De beste muziek komt voort uit depri gevoelens. Zo intens dat je het voelt, ik zie een Bubblé dit niet zo snel overtuigend maken. Dat kun je niet faken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef skysherrif het volgende:
Prachtige muziek van moby maar soms gewoon te depri om naar te luisteren
Ronnie James Dio, hoewel die meer metal deed.quote:
De live versie met strijkstokquote:
Freddie was toch ook vocaal wel ERRUG goed hoorquote:
Mm, ik vond Tijdmachine niet heel overtuigend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ronnie James Dio, hoewel die meer metal deed.
Top 5 minimaalquote:
Graf met stokken en bekkensquote:
Freddie was virtuoos, maar wel erg perfect.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Freddie was toch ook vocaal wel ERRUG goed hoor
Oh, je bent bij schaatsen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef PippenScottie het volgende:
Druk in Heerenveen zeg.
Eerste paar ritten gemist, maar we staan.
Wel mooie muziek in de auto!
Led Zeppelin zingt toch niet over het klimaat enzo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Led Zeppelin.... veel te veel naar Greta van fleet geluisterd
Dit inderdaad. Waar je spontaan van gaat huilen, omdat het mooi is en het je diep raakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
De beste muziek komt voort uit depri gevoelens. Zo intens dat je het voelt, ik zie een Bubblé dit niet zo snel overtuigend maken. Dat kun je niet faken.
Succes! Winnen hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Gretzl het volgende:
Ik stap nu in de auto om te gaan quizzen, ben er later vanavond/vannacht weer![]()
Have fun all!
Ringoquote:
Ringo was niet eens de beste drummer binnen The Beatlesquote:
Neejoh, Dat is rock 'n' Grohlgod al.quote:
Lars Ulrich.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |