Ik heb een geweldige wang jaquote:
slapstick muziekquote:
Een rit naar het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Altijd fijn op 3e kerstdagquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een rit naar het gemeentehuis.
Wat rommelen in huis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Dat zou wel heel rap zijnquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal je status op verborgen staan?
Je hoeft ook niet alles te laten zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik niets te verbergen heb.
Een van de virussenquote:
Biertje ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Negen uur en kan het nu al niet meer volgen, man³.
quote:
Opluchting alomquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, is gelukkig geen verplichting.
Topic killerquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het valt me 100% mee dat het gemeentehuis vandaag open is. Ze zijn best snel geweest met de nieuwe identiteitsbewijzen.
Eigen schuld. Je kan het veel beter over seks hebben om het levendig te houden.quote:
Seks met dode dierenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigen schuld. Je kan het veel beter over seks hebben om het levendig te houden.
quote:
Een Romano TTquote:
Verklaring geaccepteerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is een zin van Hans Teeuwen kwam spontaan in mij op sorry
Zeg dat 's tegen ze en dan graag hun commentaar daarop hier posten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:29 schreef Charmian het volgende:
Komen die managers hier een beetje slap sociaal lullen. Opbokken ik ben hier om te werken![]()
Werken in de kerstvakantiequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:29 schreef Charmian het volgende:
Komen die managers hier een beetje slap sociaal lullen. Opbokken ik ben hier om te werken![]()
Soms durf ik dat welquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg dat 's tegen ze en dan graag hun commentaar daarop hier posten.
Jambo!quote:
Doequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:30 schreef Prisha het volgende:
Het ziet vandaag er zoveel vriendelijker uit buiten dan gisteren. Even rustig thee drinken en dan klaarmaken om de N70 te lopen. Twijfel of ik mijn camera mee zal nemen. Denk het wel.
Dat mobieltje van mij maakt echt zulke slechte foto'squote:Op vrijdag 27 december 2019 09:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
DoeOf mobieltje. Hier stralend blauw en zon die de berken goud oplicht!
Voelt je gezicht al wat beter aan? Of nog steeds pijnstillers nodig en de hamster-look?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
DoeOf mobieltje. Hier stralend blauw en zon die de berken goud oplicht!
Neem je een zware camera mee de berg op? Of is het een kleine compact?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat mobieltje van mij maakt echt zulke slechte foto's...toch maar camera mee dan. Alleen jongleren met die stokken en camera is wat lastig. Maar dat moet ik straks ook kunnen dus wel goede oefening.
Helm met cameraquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat mobieltje van mij maakt echt zulke slechte foto's...toch maar camera mee dan. Alleen jongleren met die stokken en camera is wat lastig. Maar dat moet ik straks ook kunnen dus wel goede oefening.
Hamsterlook is al stukken minder, maar nog steeds opgezet wel. Pijnstillers..ik merk dat ik niet meer elke 2 uur moet. Vorige dosis was 4 uur geleden. Dat klinkt wel hoopvol toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voelt je gezicht al wat beter aan? Of nog steeds pijnstillers nodig en de hamster-look?
Het is koud, maar perfect weer om te doen wat jij gaat ondernemen. Het is zo'n mooi weer, dat je spijt krijgt als je de camera niet meeneemt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:30 schreef Prisha het volgende:
Het ziet vandaag er zoveel vriendelijker uit buiten dan gisteren. Even rustig thee drinken en dan klaarmaken om de N70 te lopen. Twijfel of ik mijn camera mee zal nemen. Denk het wel.
Geen spiegelreflex nee...dat is teveel gedoe. Ik neem mijn Canon SX powershot mee. Die is nog best zwaar vanwege de enorme zoomlens maar maakt hele mooie foto's. Ik draag hem op mijn heup. Ik hoef in elk geval geen lenzen mee te sjouwen. Wel wat filters maar die wegen niks. En een nieuwe statief, die is van carbon, weegt ook heel erg weinig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neem je een zware camera mee de berg op? Of is het een kleine compact?
Dat klinkt zeker hoopvol! Zodra je met de pijnstillers kan minderen gaat het snel de goede kant op, is mijn ervaring. Fijn om te horen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hamsterlook is al stukken minder, maar nog steeds opgezet wel. Pijnstillers..ik merk dat ik niet meer elke 2 uur moet. Vorige dosis was 4 uur geleden. Dat klinkt wel hoopvol toch?
Ik neem m meequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is koud, maar perfect weer om te doen wat jij gaat ondernemen. Het is zo'n mooi weer, dat je spijt krijgt als je de camera niet meeneemt.
oef ik zou zo weinig mogelijk extra meenemen.. er komt een moment dat je dat alles desnoods achter wil laten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen spiegelreflex nee...dat is teveel gedoe. Ik neem mijn Canon SX powershot mee. Die is nog best zwaar vanwege de enorme zoomlens maar maakt hele mooie foto's. Ik draag hem op mijn heup. Ik hoef in elk geval geen lenzen mee te sjouwen. Wel wat filters maar die wegen niks. En een nieuwe statief, die is van carbon, weegt ook heel erg weinig.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker hoopvol! Zodra je met de pijnstillers kan minderen gaat het snel de goede kant op, is mijn ervaring. Fijn om te horen!
Waarom moet je overal fotos van maken of filmen mijn oude reis maatje heel de wereld rond geweest nul filmpjes of fotos hij zegd waarom ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is koud, maar perfect weer om te doen wat jij gaat ondernemen. Het is zo'n mooi weer, dat je spijt krijgt als je de camera niet meeneemt.
Om het te kunnen delen met andere mensen, zodat je een indruk krijgt wat diegene beleefde en om er ook van te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom moet je alles filmen of fotograferen
Om dingen/ervaringen/mensen te koesteren. Nog eens te beleven. We zijn er ietwat in doorgeslagen, maar daarom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bullshitquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om het te kunnen delen met andere mensen, zodat je een indruk krijgt wat diegene beleefde en om er ook van te kunnen genieten.
en dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om het te kunnen delen met andere mensen, zodat je een indruk krijgt wat diegene beleefde en om er ook van te kunnen genieten.
Onzin dat zit gewoon in je breinquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Juist ook leuk voor jezelf, om foto's terug te kijken en of filmpjes die gemaakt hebt..
Dus als jij hier foto's ziet van een stuk prachtige natuur, zegt dat je niets? Heb hier gelukkig een aantal foto's die me zéér dierbaar zijn.quote:
Nou sommige dingen vergeet je weleens, en door de foto's te bekijken krijg toch weer wat meer beeld erbijquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Onzin dat zit gewoon in je brein
Ok ik heb niks tegen fotos maar somige mensen slaan doorquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus als jij hier foto's ziet van een stuk prachtige natuur, zegt dat je niets? Heb hier gelukkig een aantal foto's die me zéér dierbaar zijn.
En Recce bijvoorbeeld, die ons regelmatig een afbeelding laat zien van een nevel, lancering, planeet, etc. Dat is toch geweldig om te zien?
Uiteindelijk wel, maar die plaatjes helpen de meeste mensen om het weer naar boven te halenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Onzin dat zit gewoon in je brein
Puzzzzzzzzquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef puzziepie het volgende:
Oh leuk die TT van MCH![]()
Koffie![]()
Moggeh menson
Goedemorgen, puzziepie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef puzziepie het volgende:
Koffie![]()
Moggeh menson
Ik probeer alleen te zeggen dat mensen nu alles opslaan en fotograferen en overal delen en dat is waanzinquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou sommige dingen vergeet je weleens, en door de foto's te bekijken krijg toch weer wat meer beeld erbij![]()
Maar prima dat jij het onzin vind hoor iedere zijn of haar ding
Ik vind fotograferen leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ah, op die manier. Dat ben ik met je eens. Er zijn mensen die meer bezig zijn met foto's schieten dan van de vakantie genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok ik heb niks tegen fotos maar somige mensen slaan door
Goedemorgen Lucky2Bastardquote:
Ook zo lekker origineelquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef puzziepie het volgende:
Koffie![]()
Moggeh menson
Succesquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb zo een afspraak bij de internist
Lekker toch!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen Lucky2Bastard
Ik ben gister heel vroeg in slaap gevallen
Originele TT's ...Daar is MCH goed in geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook zo lekker origineel![]()
Goedemorgen Puzzie
Dit is waar. In Florence in het Uffizi , grote groepen toeristen die onder begeleiding in een rap temo door de galerieën werden gejaagd, onderwijl mobiel omhoog houdend klikklikklikkerden om daarna de hoek om te stuiven naar de volgende kunstzaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok ik heb niks tegen fotos maar somige mensen slaan door
Heerlijk ! Beetje laat wakker alleen , nu moet ik weer rennen en vliegenquote:
Geen fijne trip, las ik al. Succes!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk ! Beetje laat wakker alleen , nu moet ik weer rennen en vliegen
Yepquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Originele TT's ...Daar is MCH goed in geloof ik
Ja, je kunt het ook overdrijven. Maar om Florence te bekijken zonder één plaatje te schieten zo ook raar zijn...quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is waar. In Florence in het Uffizi , grote groepen toeristen die onder begeleiding in een rap temo door de galerieën werden gejaagd, onderwijl mobiel omhoog houdend klikklikklikkerden om daarna de hoek om te stuiven naar de volgende kunstzaal.
Sommige mensen vergeten te kijken en beleven met hun eigen ogen en hart. De camera maakt vlak.
Ja en vaak om allemaal intresant te doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is waar. In Florence in het Uffizi , grote groepen toeristen die onder begeleiding in een rap temo door de galerieën werden gejaagd, onderwijl mobiel omhoog houdend klikklikklikkerden om daarna de hoek om te stuiven naar de volgende kunstzaal.
Sommige mensen vergeten te kijken en beleven met hun eigen ogen en hart. De camera maakt vlak.
Succes! go go go!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk ! Beetje laat wakker alleen , nu moet ik weer rennen en vliegen
Ik heb er ook veel geschotenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je kunt het ook overdrijven. Maar om Florence te bekijken zonder één plaatje te schieten zo ook raar zijn...
nee dat geeft niet maar om de seconde dan je social media updaten welquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je kunt het ook overdrijven. Maar om Florence te bekijken zonder één plaatje te schieten zo ook raar zijn...
Ik denk bij deze mensen ( het waren Aziatische) vooral bang niets te missen. Ook gezien de sneltreinvaart waarmee ze vaak dingen en heel Europa bezoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja en vaak om allemaal intresant te doen
Godzijdank ik zat hier al bijna te huilenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je fotos maken
Dat ben ik met je eens. Nu kan het aan mijn omgeving liggen, maar ik heb het idee dat het een tijd geleden erger was met selfies op het terras en wat mensen allemaal gegeten hadden etc...quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
nee dat geeft niet maar om de seconde dan je social media updaten wel
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Godzijdank ik zat hier al bijna te huilen
Ik ook. Bevroren autoramen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zon en blauw buiten. Ik vind hier iets van.
Ik sta zelf ook op filmquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Godzijdank ik zat hier al bijna te huilen
Dat was vroeger al zo. Kwam er een bus met Jappanners in Den Bosch, gingen ze allemaal één voor één op de foto met de St. Jan op de achtergrondquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk bij deze mensen ( het waren Aziatische) vooral bang niets te missen. Ook gezien de sneltreinvaart waarmee ze vaak dingen en heel Europa bezoeken.
Jaquote:
Gaat de goede kant op dus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
Ik heb al bijna 5 uur geen pijnstiller geslikt
Mijn klacht was meer tegen heel dat social media gebeuren niet perse fotograferenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wilde daar nog een opmerking over maken. Maar dat was film, geen foto, dus deed het niet.
Klik en upload ja. Bizar. En niet eentje, of tien. Liefst alles en nog wat van het uitlaten van de hond.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn klacht was meer tegen heel dat social media gebeuren niet perse fotograferen
Deze was zo grappig. Heel Idyllisch niet? Ze dirigeerde ondertussen op straffe toon haar man die de foto moest maken ( dit duurde een eeuwigheid) en uit alles bleek dat ze die duiven maar vies vond. Zodra er een goede foto gemaakt was, sprong ze op en joeg de duiven weg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was vroeger al zo. Kwam er een bus met Jappanners in Den Bosch, gingen ze allemaal één voor één op de foto met de St. Jan op de achtergrond
Ik weetquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn klacht was meer tegen heel dat social media gebeuren niet perse fotograferen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef Voxs het volgende:
Ze dirigeerde ondertussen op straffe toon haar man die de foto moest maken
Historische fotos enzo is geweldigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weetJe kwam echter in het begin ietwat straf uit de hoek.
Zijn ook. Net zo als adembenemende vergezichten vanaf bergtoppenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Historische fotos enzo is geweldig
Een Pemeesa!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
In Lenie haar koolmezensoap nu de verhaallijn dat Big Momma maffiabaas Dikzakje er ingeluisd heeft om te vechten met maffiabaas Gespierde Kees terwijl ze wist dat Dikzakje gewond zou raken. Big Momma is de overname aan het plannen nu ze ziet dat het slechter gaat met Dikzakje en probeert de overige koolmezen voor haar te paaien met speciale pindakaas voordat er chaos uitbreekt.
Ik heb hier een doos met foto's uit de nalatenschap van mijn vader, allemaal foto's vanaf rond 1900 tot de jaren 1970. Vaak geen idee wie er allemaal opstaan, maar prachtige plaatjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Historische fotos enzo is geweldig
Die oude foto's hebben bijna iets magisch, net als de 1e kleurenfoto's.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos met foto's uit de nalatenschap van mijn vader, allemaal foto's vanaf rond 1900 tot de jaren 1970. Vaak geen idee wie er allemaal opstaan, maar prachtige plaatjes.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die oude foto's hebben bijna iets magisch, net als de 1e kleurenfoto's.
Kunstenares, ik ga zo naar het museum. Help!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm wil je de belezen, veel musea bezoekende oudere heer spelen of de blasé yuppie, de verdwaasde toerist?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Kunstenares, ik ga zo naar het museum. Help!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen werden er alleen nog foto's gemaakt bij speciale gelegenheden.
Moet voor de mensen indertijd ook wel iets magisch zijn geweest...
Brandhorst in München, schijnen Warhols te hangen en werk van Damien Hirst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm wil je de belezen, veel musea bezoekende oudere heer spelen of de blasé yuppie, de verdwaasde toerist?
Welk museum?
De uitstraling van mensen op dergelijke foto's laat dat goed zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen werden er alleen nog foto's gemaakt bij speciale gelegenheden.
Moet voor de mensen indertijd ook wel iets magisch zijn geweest...
Veel moderne kunst dus. Tip: accepteer dat het soms volstrekt onbegrijpelijk is. Tip: je hoeft niet alles mooi te vinden. Tip: bekijk van dichtbij en probeer te ontdekken hoe het gemaakt is ( om jezelf wat te entertainen)quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Brandhorst in München, schijnen Warhols te hangen en werk van Damien Hirst.
Op foto's voor 1900 staan mensen er vaak creepy op. Ze moesten lang stil staan omdat de fotoplaten minder lichtgevoelig waren. Er moesten langere sluitertijden worden aangehouden. Vaak had een fotograaf daarom steunen: neksteunstandaard, armsteun, zodat mensen stil konden blijven staan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De uitstraling van mensen op dergelijke foto's laat dat goed zien.
Er is zo'n oude foto van de familie, waarbij je zou zweren dat ze net uit een kamp ontsnapt zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op foto's voor 1900 staan mensen er vaak creepy op. Ze moesten lang stil staan omdat de fotoplaten minder lichtgevoelig waren. Er moesten langere sluitertijden worden aangehouden. Vaak had een fotograaf daarom steunen: neksteunstandaard, armsteun, zodat mensen stil konden blijven staan.
oh dat lijkt mij heel raar te zien. Drents--veen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is zo'n oude foto van de familie, waarbij je zou zweren dat ze net uit een kamp ontsnapt zijn.
Ja, serieuze aangelegenheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was ook een tijdsbeeld om niet lachend en serieus op de foto te staan overigens.
Ja, dat ook nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was ook een tijdsbeeld om niet lachend en serieus op de foto te staan overigens.
Er is een foto uit die tijd gemaakt van een Chinese? man uit die tijd. De man in kwestie staat lachend op de foto omdat hij niet wist over de gewoonte om stijfjes en serieus op de foto te staan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij heel raar te zien. Drents--veen?
[..]
Ja, serieuze aangelegenheid
Ik kom van oorsprong niet uit Drenthe.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef Voxs het volgende:
oh dat lijkt mij heel raar te zien. Drents--veen?
Bijzonder, zo'n tijdsdocument dat de verklaring van sociale gebruiken ' ondersteund' .quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een foto uit die tijd gemaakt van een Chinese? man uit die tijd. De man in kwestie staat lachend op de foto omdat hij niet wist over de gewoonte om stijfjes en serieus op de foto te staan.
owquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kom van oorsprong niet uit Drenthe.
NOU ENquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan er heel slecht tegen als mensen constant met hun smartphone in de weer zijn. Van die types waarbij het hart overslaat als ze 'm een keer vergeten.
Het kan nog zo knap geschilderd zijn, als het je niet raakt houdt het inderdaad op. Het komt wel voor dat ik meer heb met een paar kledders op een doek, dan met een tot in minutieuze details gemaakt meesterwerk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en museums: gewoon kijken dat is het wel. En je hoeft zekers ook de bekende werken niet mooi of interessant te vinden.
Meisje met de parel? Mwoah.
Anatomie van Rembrandt? Mwoah.
Mondriaan? Mwoah (zijn eerdere werk was veel mooier en interessanter naar mijn mening)
Rubens?![]()
De fruitschalen etc in het Mauritshuis? Veel mooier en interessanter naar mijn idee.
Kortom: het is persoonlijk maak het ook persoonlijk, je bent niet met een andere docent oid die aan het oordelen is over jij oordeelt.
Thanksquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel moderne kunst dus. Tip: accepteer dat het soms volstrekt onbegrijpelijk is. Tip: je hoeft niet alles mooi te vinden. Tip: bekijk van dichtbij en probeer te ontdekken hoe het gemaakt is ( om jezelf wat te entertainen)
Hopelijk is er wat uitleg bij, tijdsbeeld bijvoorbeeld. Warhol's werk is uiteraard gebaseerd op en reactie op, de volgens hem heersende waarden van de populaire cultuur.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meurning vanaf de vervloekte telefoon
Daar ben ik mee gestopt sinds ze tussentijds de voorwaarden kunnen veranderen. Of je hebt de keuze naar welk ziekenhuis je wil (liever niet...) en zeggen ze alsnog, sorry, vol!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Even zorgverzekeringen kijken. Jups lekker op tijd weer.
Gestopt met kijken, of gestopt met betalen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds ze tussentijds de voorwaarden kunnen veranderen. Of je hebt de keuze naar welk ziekenhuis je wil (liever niet...) en zeggen ze alsnog, sorry, vol!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gestopt met kijken, of gestopt met betalen?
Thxquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]U blijft een geval apart. Op een positieve manier.
Ik ben al mijn hele leven bij dezelfde, maar in plaats van trouwe klanten korting gaan de prijzen toch omhoogquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mijn gebit is niet helemaal je van het, maar duurdere vergoedingen vragen dan weer om een verklaring van je tandarts dat je een goed gebit hebt etc.
Ik heb toch het idee dat het allemaal geen reet uit maakt en ik zit al jaren bij dezelfde.
Nou, de mijne is dit jaar gelijk geblevenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer fris en fruitig![]()
Ik ben al jaren bij Menzis blijf daar ook bij, kan wel steeds gaan veranderen van zorgverkenring maar veel schiet er niet mee op, overal gaan de prijzen omhoog en overal moet als nog bij betalen
Dan heb je gewoon gelukquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, de mijne is dit jaar gelijk gebleven
Net als bij Nutsbedrijven. Je kan wel aan het zoeken blijven, maar het schiet niet op als je eerst een halve bijbel aan voorwaarden moet gaan lezen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer fris en fruitig![]()
Ik ben al jaren bij Menzis blijf daar ook bij, kan wel steeds gaan veranderen van zorgverkenring maar veel schiet er niet mee op, overal gaan de prijzen omhoog en overal moet als nog bij betalen
Nee maar rusten doet al veel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Balen, Saar. Het schiet maar niet op.
Kiek even bij alarmmeldingen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Er gaat hier in de buurt al een tijdje een ontruimingsalarm af.
Beterschap Pinnenmutske!quote:
Dat scheelt dan gelukkig weer iets. Lekker kalm aan blijven doen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee maar rusten doet al veel.
Niets. Oefening denk ik dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kiek even bij alarmmeldingen dan.
Daarbij ben ik ook nog nooit overgestaptquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als bij Nutsbedrijven. Je kan wel aan het zoeken blijven, maar het schiet niet op als je eerst een halve bijbel aan voorwaarden moet gaan lezen.
Geen idee, maar fijn is het niet als je niet weet wat er gaande is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets. Oefening denk ik dan?
Wat je net zei klopt ook helemaal. Als trouwe klant moet je het volle pond betalen en om nieuwe klanten te lokken kan er ineens wel van alles. Net als bij die stink ANWB.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daarbij ben ik ook nog nooit overgestapt
Misschien toch eens kijken
Toen ik bij mijn internetprovider dreigde op te stappen ging het maandbedrag ineens 10 euro omlaag
Dat was dus bij mijn internet zo. En dat heb ik toen ook zo gezegd, waarna de prijs dus omlaag gingquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat je net zei klopt ook helemaal. Als trouwe klant moet je het volle pond betalen en om nieuwe klanten te lokken kan er ineens wel van alles. Net als bij die stink ANWB.
Stelletje tuig is het. ALLEMAAL!
Als je nog steeds bij dezelfde energieleverancier zit als 20 jaar geleden, kan het best wel de moeite zijn om inderdaad eens verder te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daarbij ben ik ook nog nooit overgestapt
Misschien toch eens kijken
Toen ik bij mijn internetprovider dreigde op te stappen ging het maandbedrag ineens 10 euro omlaag
Neem aan dat dat het hele jaar door kan, niet per se nog voor de jaarwisselingquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nog steeds bij dezelfde energieleverancier zit als 20 jaar geleden, kan het best wel de moeite zijn om inderdaad eens verder te kijken.
Dat is toch schofterig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus bij mijn internet zo. En dat heb ik toen ook zo gezegd, waarna de prijs dus omlaag ging
Dan gaan er een aantal users op tilt, net als bij de nagelvijl UI van Dees.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja ben aan t kijken voor een leuke..Misschien top 5 maken daar dan een uit kiezen? Of is dat stom?
Is het ook. Maar ja, ik betaal braaf iedere maand, dus zij zien geen reden om mij korting aan te bieden. Inmiddels is de prijs wel weer omhoog, maar dat is ie voor iedereen, dat wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef D. het volgende:
Even kijken of ie het nog doet
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je inscannen om te kunnen posten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is ook wel geinig
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je inscannen om te kunnen posten.
alles om er maar bij te willen horenquote:
quote:40+ 40+ - the Reboot!
Midden in een midlife crisis? Alles hangt naar beneden en je jeugd is definitief voorbij? Ook welkom voor 30-ers
Logisch toch, die is de leukste SC van heel fokquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
alles om er maar bij te willen horen
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Brilliant! Leaping around, croaking like a mad man.
Pistolet met gebakken ei, salami en oude kaas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Smaakt toch altijd weer lekker een broodje met een gekookt eitje
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Logisch toch, die is de leukste SC van heel fok
Klinkt ook niet verkeerd zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pistolet met gebakken ei, salami en oude kaas.
Sexayquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef mootie het volgende:
Maar de cilinder van mijn rechteroog was erg achteruitgegaan. Brilleke besteld.
Verklaarde dat het dubbelzien? Goed dat het opgelost kan worden met een bril.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef mootie het volgende:
Maar de cilinder van mijn rechteroog was erg achteruitgegaan. Brilleke besteld.
Yesh!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verklaarde dat het dubbelzien? Goed dat het opgelost kan worden met een bril.
Fijnquote:
Het is ook nooit goed bij de doktoren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Zo weer terug,..bloedwaarden zijn nu weer te hoog ...maar wel binnen de normaal waarden. Mijn antistoffen zijn ook weer hoger Doh
Maar ik voel me superals ik de gedachte aan lopen nu ook om kan zetten in daadwerkelijk gaan lopen dan kan er niets meer mis gaan
![]()
Mijn internist vond me onrustig overkomen .. het is ook nooit goed
Net half 1 geweest , het is prachtig weer ,zonnetje schijnt en de kou is lekker
ik ga zo maar es lopen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Zo weer terug,..bloedwaarden zijn nu weer te hoog ...maar wel binnen de normaal waarden. Mijn antistoffen zijn ook weer hoger Doh
Maar ik voel me superals ik de gedachte aan lopen nu ook om kan zetten in daadwerkelijk gaan lopen dan kan er niets meer mis gaan
![]()
ik ga zo maar es lopen
Loop lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Lekker lopenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Ja schoenen aan, oordopjes in en lekker naar buitenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Ideaal weer voor een wandeltjequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Ik ga op dit moment niet met tegenzin naar mijn werk, het is niet altijd even leuk maar dat is geen enkel werk. Ik weet wel dat ik mijn huidige baan (zekers als ik avonddiensten moet blijven draaien) niet meer wil doen over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kies voor iets waar je plezier in hebt, ieni. Er is niets erger dan iedere dag met tegenzin naar je werk moeten.
Je kan ook minder uren werken, je hoeft in het onderwijs niet fultime te werkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen eens lopen denken. Ik moet weer deeltijd naar school als ik ooit iets anders wil doen dan mijn huidige functie en ja dat wil ik.
MBO lab wordt vergoed door mijn werkgever duur ongeveer 2-3 jaar. (zit ik daar als uni afgestudeerde tussen de rest)
HBO lab gaat 3 tot 7 duizend euro per jaar kosten excl. boeken voor 4 jaar, financieel een beetje moeilijk en ik weet niet of ik dat qua kennis etc. aankan en of ik daar wel zo'n zin in heb.
HBO docent biologie lijkt mij ook wel wat, kosten gering, 4 jaar
Of PABO opleiding zelfde kosten als biologie. 3 of 4 jaar.
Ik weet het gewoon niet. Het heeft zijn voordelen en nadelen allemaal. Onderwijs lijkt mij heel leuk, maar de werkuren die je gaat maken houdt mij wel een beetje tegen.
Als ik lab doe kan ik bij mijn huidige werkgever blijven is niets mis mee. Werk fijn, na werktijd gewoon klaar, maar het is niet mijn passie. Mijn hart en ziel zit er niet in.
De huur moet ook betaald worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook minder uren werken, je hoeft in het onderwijs niet fultime te werken
Ik wil prima 40 uur werken, ik weet dat in onderwijs 40 uur werken bijvoorbeeld veel meer werken is dan 40 uur. Dat is het.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook minder uren werken, je hoeft in het onderwijs niet fultime te werken
Ik nog net wat kerstkransjes maar die gaan er vandaag wel doorheenquote:
"Tractoren, zo hebben we gemerkt, zijn heel moeilijk te stoppen"quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:14 schreef pullup het volgende:
Vertel me iets wat ik nog niet wist![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)boerenprotesten.html
Tanks, kernbommen, bommen, raketten. Moet ik doorgaan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Tractoren, zo hebben we gemerkt, zijn heel moeilijk te stoppen"
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Tractoren, zo hebben we gemerkt, zijn heel moeilijk te stoppen"
Neen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tanks, kernbommen, bommen, raketten. Moet ik doorgaan?
Het is echt één grote soap geworden en mensen hebben er last van.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
En natuurlijk zijn de boeren meteen weer over de zeik
Er wordt getiktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |