quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker hoopvol! Zodra je met de pijnstillers kan minderen gaat het snel de goede kant op, is mijn ervaring. Fijn om te horen!
Waarom moet je overal fotos van maken of filmen mijn oude reis maatje heel de wereld rond geweest nul filmpjes of fotos hij zegd waarom ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is koud, maar perfect weer om te doen wat jij gaat ondernemen. Het is zo'n mooi weer, dat je spijt krijgt als je de camera niet meeneemt.
Om het te kunnen delen met andere mensen, zodat je een indruk krijgt wat diegene beleefde en om er ook van te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom moet je alles filmen of fotograferen
Om dingen/ervaringen/mensen te koesteren. Nog eens te beleven. We zijn er ietwat in doorgeslagen, maar daarom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bullshitquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om het te kunnen delen met andere mensen, zodat je een indruk krijgt wat diegene beleefde en om er ook van te kunnen genieten.
en dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om het te kunnen delen met andere mensen, zodat je een indruk krijgt wat diegene beleefde en om er ook van te kunnen genieten.
Onzin dat zit gewoon in je breinquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Juist ook leuk voor jezelf, om foto's terug te kijken en of filmpjes die gemaakt hebt..
Dus als jij hier foto's ziet van een stuk prachtige natuur, zegt dat je niets? Heb hier gelukkig een aantal foto's die me zéér dierbaar zijn.quote:
Nou sommige dingen vergeet je weleens, en door de foto's te bekijken krijg toch weer wat meer beeld erbijquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Onzin dat zit gewoon in je brein
Ok ik heb niks tegen fotos maar somige mensen slaan doorquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus als jij hier foto's ziet van een stuk prachtige natuur, zegt dat je niets? Heb hier gelukkig een aantal foto's die me zéér dierbaar zijn.
En Recce bijvoorbeeld, die ons regelmatig een afbeelding laat zien van een nevel, lancering, planeet, etc. Dat is toch geweldig om te zien?
Uiteindelijk wel, maar die plaatjes helpen de meeste mensen om het weer naar boven te halenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Onzin dat zit gewoon in je brein
Puzzzzzzzzquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef puzziepie het volgende:
Oh leuk die TT van MCH![]()
Koffie![]()
Moggeh menson
Goedemorgen, puzziepie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef puzziepie het volgende:
Oh leuk die TT van MCH![]()
Koffie![]()
Moggeh menson
Ik probeer alleen te zeggen dat mensen nu alles opslaan en fotograferen en overal delen en dat is waanzinquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou sommige dingen vergeet je weleens, en door de foto's te bekijken krijg toch weer wat meer beeld erbij![]()
Maar prima dat jij het onzin vind hoor iedere zijn of haar ding
Ik vind fotograferen leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ah, op die manier. Dat ben ik met je eens. Er zijn mensen die meer bezig zijn met foto's schieten dan van de vakantie genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok ik heb niks tegen fotos maar somige mensen slaan door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |