quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meurning vanaf de vervloekte telefoon
Daar ben ik mee gestopt sinds ze tussentijds de voorwaarden kunnen veranderen. Of je hebt de keuze naar welk ziekenhuis je wil (liever niet...) en zeggen ze alsnog, sorry, vol!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Even zorgverzekeringen kijken. Jups lekker op tijd weer.
Gestopt met kijken, of gestopt met betalen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds ze tussentijds de voorwaarden kunnen veranderen. Of je hebt de keuze naar welk ziekenhuis je wil (liever niet...) en zeggen ze alsnog, sorry, vol!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gestopt met kijken, of gestopt met betalen?
Thxquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]U blijft een geval apart. Op een positieve manier.
Ik ben al mijn hele leven bij dezelfde, maar in plaats van trouwe klanten korting gaan de prijzen toch omhoogquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mijn gebit is niet helemaal je van het, maar duurdere vergoedingen vragen dan weer om een verklaring van je tandarts dat je een goed gebit hebt etc.
Ik heb toch het idee dat het allemaal geen reet uit maakt en ik zit al jaren bij dezelfde.
Nou, de mijne is dit jaar gelijk geblevenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer fris en fruitig![]()
Ik ben al jaren bij Menzis blijf daar ook bij, kan wel steeds gaan veranderen van zorgverkenring maar veel schiet er niet mee op, overal gaan de prijzen omhoog en overal moet als nog bij betalen
Dan heb je gewoon gelukquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, de mijne is dit jaar gelijk gebleven
Net als bij Nutsbedrijven. Je kan wel aan het zoeken blijven, maar het schiet niet op als je eerst een halve bijbel aan voorwaarden moet gaan lezen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer fris en fruitig![]()
Ik ben al jaren bij Menzis blijf daar ook bij, kan wel steeds gaan veranderen van zorgverkenring maar veel schiet er niet mee op, overal gaan de prijzen omhoog en overal moet als nog bij betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |