Klinkt ook niet verkeerd zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pistolet met gebakken ei, salami en oude kaas.
Sexayquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef mootie het volgende:
Maar de cilinder van mijn rechteroog was erg achteruitgegaan. Brilleke besteld.
Verklaarde dat het dubbelzien? Goed dat het opgelost kan worden met een bril.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef mootie het volgende:
Maar de cilinder van mijn rechteroog was erg achteruitgegaan. Brilleke besteld.
Yesh!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verklaarde dat het dubbelzien? Goed dat het opgelost kan worden met een bril.
Fijnquote:
Het is ook nooit goed bij de doktoren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Zo weer terug,..bloedwaarden zijn nu weer te hoog ...maar wel binnen de normaal waarden. Mijn antistoffen zijn ook weer hoger Doh
Maar ik voel me superals ik de gedachte aan lopen nu ook om kan zetten in daadwerkelijk gaan lopen dan kan er niets meer mis gaan
![]()
Mijn internist vond me onrustig overkomen .. het is ook nooit goed
Net half 1 geweest , het is prachtig weer ,zonnetje schijnt en de kou is lekker
ik ga zo maar es lopen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Zo weer terug,..bloedwaarden zijn nu weer te hoog ...maar wel binnen de normaal waarden. Mijn antistoffen zijn ook weer hoger Doh
Maar ik voel me superals ik de gedachte aan lopen nu ook om kan zetten in daadwerkelijk gaan lopen dan kan er niets meer mis gaan
![]()
ik ga zo maar es lopen
Loop lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Lekker lopenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Ja schoenen aan, oordopjes in en lekker naar buitenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Ideaal weer voor een wandeltjequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
![]()
ik ga zo maar es lopen
Ik ga op dit moment niet met tegenzin naar mijn werk, het is niet altijd even leuk maar dat is geen enkel werk. Ik weet wel dat ik mijn huidige baan (zekers als ik avonddiensten moet blijven draaien) niet meer wil doen over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kies voor iets waar je plezier in hebt, ieni. Er is niets erger dan iedere dag met tegenzin naar je werk moeten.
Je kan ook minder uren werken, je hoeft in het onderwijs niet fultime te werkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen eens lopen denken. Ik moet weer deeltijd naar school als ik ooit iets anders wil doen dan mijn huidige functie en ja dat wil ik.
MBO lab wordt vergoed door mijn werkgever duur ongeveer 2-3 jaar. (zit ik daar als uni afgestudeerde tussen de rest)
HBO lab gaat 3 tot 7 duizend euro per jaar kosten excl. boeken voor 4 jaar, financieel een beetje moeilijk en ik weet niet of ik dat qua kennis etc. aankan en of ik daar wel zo'n zin in heb.
HBO docent biologie lijkt mij ook wel wat, kosten gering, 4 jaar
Of PABO opleiding zelfde kosten als biologie. 3 of 4 jaar.
Ik weet het gewoon niet. Het heeft zijn voordelen en nadelen allemaal. Onderwijs lijkt mij heel leuk, maar de werkuren die je gaat maken houdt mij wel een beetje tegen.
Als ik lab doe kan ik bij mijn huidige werkgever blijven is niets mis mee. Werk fijn, na werktijd gewoon klaar, maar het is niet mijn passie. Mijn hart en ziel zit er niet in.
De huur moet ook betaald worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook minder uren werken, je hoeft in het onderwijs niet fultime te werken
Ik wil prima 40 uur werken, ik weet dat in onderwijs 40 uur werken bijvoorbeeld veel meer werken is dan 40 uur. Dat is het.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook minder uren werken, je hoeft in het onderwijs niet fultime te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |