Dat is toch schofterig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus bij mijn internet zo. En dat heb ik toen ook zo gezegd, waarna de prijs dus omlaag ging
Dan gaan er een aantal users op tilt, net als bij de nagelvijl UI van Dees.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja ben aan t kijken voor een leuke..Misschien top 5 maken daar dan een uit kiezen? Of is dat stom?
Is het ook. Maar ja, ik betaal braaf iedere maand, dus zij zien geen reden om mij korting aan te bieden. Inmiddels is de prijs wel weer omhoog, maar dat is ie voor iedereen, dat wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef D. het volgende:
Even kijken of ie het nog doet
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je inscannen om te kunnen posten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is ook wel geinig
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je inscannen om te kunnen posten.
alles om er maar bij te willen horenquote:
quote:40+ 40+ - the Reboot!
Midden in een midlife crisis? Alles hangt naar beneden en je jeugd is definitief voorbij? Ook welkom voor 30-ers
Logisch toch, die is de leukste SC van heel fokquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
alles om er maar bij te willen horen
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Brilliant! Leaping around, croaking like a mad man.
Pistolet met gebakken ei, salami en oude kaas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Smaakt toch altijd weer lekker een broodje met een gekookt eitje
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Logisch toch, die is de leukste SC van heel fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |