Ik ook. Bevroren autoramen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zon en blauw buiten. Ik vind hier iets van.
Ik sta zelf ook op filmquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Godzijdank ik zat hier al bijna te huilen
Dat was vroeger al zo. Kwam er een bus met Jappanners in Den Bosch, gingen ze allemaal één voor één op de foto met de St. Jan op de achtergrondquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk bij deze mensen ( het waren Aziatische) vooral bang niets te missen. Ook gezien de sneltreinvaart waarmee ze vaak dingen en heel Europa bezoeken.
Jaquote:
Gaat de goede kant op dus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
Ik heb al bijna 5 uur geen pijnstiller geslikt
Mijn klacht was meer tegen heel dat social media gebeuren niet perse fotograferenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wilde daar nog een opmerking over maken. Maar dat was film, geen foto, dus deed het niet.
Klik en upload ja. Bizar. En niet eentje, of tien. Liefst alles en nog wat van het uitlaten van de hond.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn klacht was meer tegen heel dat social media gebeuren niet perse fotograferen
Deze was zo grappig. Heel Idyllisch niet? Ze dirigeerde ondertussen op straffe toon haar man die de foto moest maken ( dit duurde een eeuwigheid) en uit alles bleek dat ze die duiven maar vies vond. Zodra er een goede foto gemaakt was, sprong ze op en joeg de duiven weg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was vroeger al zo. Kwam er een bus met Jappanners in Den Bosch, gingen ze allemaal één voor één op de foto met de St. Jan op de achtergrond
Ik weetquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn klacht was meer tegen heel dat social media gebeuren niet perse fotograferen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef Voxs het volgende:
Ze dirigeerde ondertussen op straffe toon haar man die de foto moest maken
Historische fotos enzo is geweldigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weetJe kwam echter in het begin ietwat straf uit de hoek.
Zijn ook. Net zo als adembenemende vergezichten vanaf bergtoppenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Historische fotos enzo is geweldig
Een Pemeesa!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
In Lenie haar koolmezensoap nu de verhaallijn dat Big Momma maffiabaas Dikzakje er ingeluisd heeft om te vechten met maffiabaas Gespierde Kees terwijl ze wist dat Dikzakje gewond zou raken. Big Momma is de overname aan het plannen nu ze ziet dat het slechter gaat met Dikzakje en probeert de overige koolmezen voor haar te paaien met speciale pindakaas voordat er chaos uitbreekt.
Ik heb hier een doos met foto's uit de nalatenschap van mijn vader, allemaal foto's vanaf rond 1900 tot de jaren 1970. Vaak geen idee wie er allemaal opstaan, maar prachtige plaatjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Historische fotos enzo is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |