Valt reuze mee, ik heb niet echt het idee dat ie zichzelf serieus neemt.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Rob is er iets te veel in gaan geloven.
Eerste album van Gaga was ook gewoon topquote:Op donderdag 26 december 2019 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
Deze vind ik overigens nog wel leuk van Gaga. Is toch wel een popklassiekertje aan het worden.
Zichzelf in ieder geval meer dan zijn luisteraars (behalve zijn fanboys, maar die slikken alles wat hij zegt en doet).quote:Op donderdag 26 december 2019 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik heb niet echt het idee dat ie zichzelf serieus neemt.
Ik heb het idee dat je een beetje ziedend bent.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zichzelf in ieder geval meer dan zijn luisteraars (behalve zijn fanboys, maar die slikken alles wat hij zegt en doet).
Idemquote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb haar concert bezocht om haar eens live te beluisteren en ik was verbaast over het gemak waarmee ze live zingt. En in tegenstelling tot Ma Donna zingt ze echt live.
Petje af voor deze dame!
Nee hoor, dit is gewoon een mening. Of begin ik een beetje te veel Elfletterig-achtig te klinken? Want als dat zo is zeg dat alsjeblieft dan hou ik me meer in.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje ziedend bent.
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een mening. Of begin ik een beetje te veel Elfletterig-achtig te klinken? Want als dat zo is zeg dat alsjeblieft dan hou ik me meer in.
Beetje wel jaquote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een mening. Of begin ik een beetje te veel Elfletterig-achtig te klinken? Want als dat zo is zeg dat alsjeblieft dan hou ik me meer in.
Zeker. Bij de Super Bowl was ik ook zwaar onder de indruk, zeker toen ze begon met "This land is your land" zonder achtergrondmuziek e.d.. Daar komt haar stem nog een stuk meer naar voren dan al die pop-zooi. Daar is ze gewoon te goed voor.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb haar concert bezocht om haar eens live te beluisteren en ik was verbaasd over het gemak waarmee ze live zingt. En in tegenstelling tot Ma Donna zingt ze echt live.
Petje af voor deze dame!
Nouja, het is in ieder geval wel duidelijk dat je geen fan bent van Rob.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was helemaal een circus...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker. Bij de Super Bowl was ik ook zwaar onder de indruk, zeker toen ze begon met "This land is your land" zonder achtergrondmuziek e.d.. Daar komt haar stem nog een stuk meer naar voren dan al die pop-zooi. Daar is ze gewoon te goed voor.
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Gaga is de echte Queen of Pop wat mij betreft. Talentvol en veelzijdig.
Ben bang dat met alle afkapgenot we vannacht geen Floorgasm gaan krijgenen ze voor die laatste uithaal al afkappen.
Wie heeft 'm in de shift?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Ben bang dat met alle afkapgenot we vannacht geen Floorgasm gaan krijgenen ze voor die laatste uithaal al afkappen.
Komt dan The Phantom?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Is alles van Nightwish en Floor in de nacht?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Frank, na 400 ergens.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie heeft 'm in de shift?
Ik ben vanaf morgen een week in Hilversum, ik weet ze te vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Komt wel goed danquote:
Nee, allee deze. Phamtom tussen 11 en 12 en Elan tussen 20 en 21.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is alles van Nightwish en Floor in de nacht?Zou wel typisch zijn.
Nee hoor, Phantom morgenochtend op normaal tijdstip.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt dan The Phantom?
Die kappen ze niet af. Dan mis je de apotheose van de song...
Mehh, dan zit ik in de kroeg.quote:
Oh, net de enige echt leuke in de nacht dus. Flop.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, allee deze. Phamtom tussen 11 en 12 en Elan tussen 20 en 21.
Aha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, Phantom morgenochtend op normaal tijdstip. Tussen 10-11
Nee. Hoogste notering gelijk na het nieuws van 20 uur op 30 december.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is alles van Nightwish en Floor in de nacht?Zou wel typisch zijn.
Nooit gedaan, was al onder de indruk van haar toen ze achter de piano zat te rammen bij Paul de Leeuw.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens om te zien dat het topic van mening verandert. Acht jaar geleden gaf iedereen zwaar af op Lady Gaga, nu is vrijwel iedereen positief over haar.
Klopt wel ja. Destijds werd ze ook aangekondigd als opvolgster van Michael Jackson en dat was misschien een beetje te veel van het goede, zeker toen. Maar nu heb ik wel een stuk meer respect voor haar gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens om te zien dat het topic van mening verandert. Acht jaar geleden gaf iedereen zwaar af op Lady Gaga, nu is vrijwel iedereen positief over haar.
Elan staat wel echt hoog vanuit het niets! Echt topquote:Op donderdag 26 december 2019 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Hoogste notering gelijk na het nieuws van 20 uur op 30 december.
Ze moet alleen even wat meer met die stem gaan doen dan popmuziek maken. Dat ze kan zingen moet elke liefhebber van muziek wel kunnen horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
En eigenlijk vind ik dat ze betere nummers hebben dan die.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Elan staat wel echt hoog vanuit het niets! Echt top
'Vroegah' was men ook al recalcitrant gewoon omdat het niet paste in de 'sfeer' van de Top 2000, tegenwoordig is de discussie meer of die 'sfeer' er nog wel is.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gedaan, was al onder de indruk van haar toen ze achter de piano zat te rammen bij Paul de Leeuw.
Heb wel het idee dat er wat minder ongenuanceerd gebruld wordt in de topics nu...
Absoluut! Maar Elan is dan nog het meest 'pop' /mainstream denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik dat ze betere nummers hebben dan die.
Begint helaas met Ali B.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:08 schreef Djeez het volgende:
Mooi uurtje. Johnny Cash, Nirvana en Therapy?
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Absoluut! Maar Elan is dan nog het meest 'pop' /mainstream denk ik
Past de Pokemon Song ook in de sfeer van de Top 2000?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Vroegah' was men ook al recalcitrant gewoon omdat het niet paste in de 'sfeer' van de Top 2000, tegenwoordig is de discussie meer of die 'sfeer' er nog wel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |