SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Eens, queen is meer dan prima, mag er best veel in maar dit hoeft nu ook weer niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:40 schreef Bugno3 het volgende:
Lang zeg, poeh.
Gelukkig tijdens een volledig overbodige Kwiennotering
Die is gek!quote:
OverKiller Queenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is best leuk, maar toch is er wel een overkill aan Queen in de lijst.
Oja was dat verleden jaar met die gast met dat winkeltje, dat jaren later die schoenen in die clip zatenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dat Top 2000 agogo verhaal met die schoenen was wel
Gisteren nog teruggekeken. Dat was leuk inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dat Top 2000 agogo verhaal met die schoenen was wel
misschien moet je de film even kijkenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, ik heb nog steeds niets met Queen.
itt Dave Grohlquote:Op donderdag 26 december 2019 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, ik heb nog steeds niets met Queen.
Vaker dan de Beatles dacht ik gisteren te horenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is juist een erg mooie van Queen, maar ze staan er nu wel érg vaak in ja.
Ja, of Taylor Hawkins.quote:
Aansluiten en mazzel hebben..quote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Poppejans het volgende:
Weet iemand hoe dat zit als je op de bonnefooi naar het café gaat. Je krijgt dan een tijd dat je het café binnen mag, maar mag je zelf ook een tijd aangeven?
Ik wil alleen in een half uur dat er wel tenminste één leuk nr is. Er zijn ook wel mensen met bandshirts dus vroeg me af hoe dat gaat
Kaartje kopen vooraf en anders op de gok, met het risico dat je uren staat te wachten en er na een half uur al weer uit moet. Ik zeg: Niet doen!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Poppejans het volgende:
Weet iemand hoe dat zit als je op de bonnefooi naar het café gaat. Je krijgt dan een tijd dat je het café binnen mag, maar mag je zelf ook een tijd aangeven?
Ik wil alleen in een half uur dat er wel tenminste één leuk nr is. Er zijn ook wel mensen met bandshirts dus vroeg me af hoe dat gaat
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaker dan de Beatles dacht ik gisteren te horen
Alweer?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat ook wel heel Phil Collins in de lijst.
Staat er Phil Collins in de lijst?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
een beetje veel saus. Meer saus dan vlees iigquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef alopio het volgende:
Wel een beetje skyradio sausje, maar toch
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als zelfs Rabbering er grapjes over gaat maken, tsja.quote:
Er kan nooit genoeg Phil Collins in de lijst staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat maar, je maakte die grap zelf al, ik las verkeerdquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat er Phil Collins in de lijst?
Ja, soms een te hoog huisvrouwengehalte maar dan nog prima.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Snap de haat op Phil niet zo. Kan bijna alles goed hebben.
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Precies, zelfs zijn mindere nummers zijn gewoon prima te pruimen. Niks op aan te merken.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Dit. Met Phil solo heb ik vrij weinig.quote:
Bedankt! Denk er nog even over na. Had er morgen graag gestaan maar dan wel als ze The Phantom draaienquote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaartje kopen vooraf en anders op de gok, met het risico dat je uren staat te wachten en er na een half uur al weer uit moet. Ik zeg: Niet doen!
Dit is gewoon een remake van Paperlatequote:
Binnenkort komt hij met een banjo plaat op de proppen...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Precies, zelfs zijn mindere nummers zijn gewoon prima te pruimen. Niks op aan te merken.
quote:
Ja musicalaids moet in het geheel verboden worden.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aansluiten en mazzel hebben..
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
1 UUR
Tickets aan de deur: ¤ 3
Tickets worden op volgorde van binnenkomst uitgegeven.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja musicalaids moet in het geheel verboden worden.
De dagen na kerst schijnen sowieso al volgeboekt te zijn, hoorde ik vanmorgen...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt! Denk er nog even over na. Had er morgen graag gestaan maar dan wel als ze The Phantom draaien
Vrouwen zijn gék op Tarzan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.
Zal wel drukker worden na kerst.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.
Als ik naar de tv kijk, vind ik het ook erg rustig in het café.
Het is wel nog de 26e.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.
Iedereen zit nog verplicht te kerstontbijten/brunchen. Denk dat het vanmiddag druk wordt.. gaan ze weer afraden te komen en zulksquote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Shit, goedequote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef alopio het volgende:
@:dagoduck
Heb m’n avatar verandert hoor, beetje laat maar toch kerst nu
Ben zelf meer van de speed, persoonlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we straks ook nog Cocaine, wat een genot.
Ik houd het gewoon bij wat nootjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Jaaaaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef alopio het volgende:
@:dagoduck
Heb m’n avatar verandert hoor, beetje laat maar toch kerst nu
Oma doet daaraan mee?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ja met dank aan Dagoduck die hem toen een paar jaar geleden heeft gefixt voor me, was tijdens SR nog dacht ik, toen er nog wel een glazen huis en een topic wasquote:
Ik ga haar niet weer ophalen hoor.quote:
Niet bevorderlijk bij angstaanvallen. Geen idee of je serieus bent, maar zou de drugs even laaten staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de speed, persoonlijk.
Hij mijne ook, bij dezequote:Op donderdag 26 december 2019 11:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja met dank aan Dagoduck die hem toen een paar jaar geleden heeft gefixt voor me, was tijdens SR nog dacht ik, toen er nog wel een glazen huis en een topic was
quote:
Ik heb het idee dat de hype om daar te zijn wel afneemt. Voorheen zeiden ze elk uur dat het erg druk is en dat hoor je nu vrijwel nooit meer.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iedereen zit nog verplicht te kerstontbijten/brunchen. Denk dat het vanmiddag druk wordt.. gaan ze weer afraden te komen en zulks
Haha nee joh, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet bevorderlijk bij angstaanvallen. Geen idee of je serieus bent, maar zou de drugs even laaten staan.
Charlie is er over anderhalf jaar alweer uitquote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
Die titel is wel een leugen, die mannen zijn allemaal dik in de 70 nu.
Misschien omdat je nu ook moet betalen..quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hype om daar te zijn wel afneemt. Voorheen zeiden ze elk uur dat het erg druk is en dat hoor je nu vrijwel nooit meer.
Dan is het goedquote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha nee joh, moet er niet aan denken.
Gisteren was het er vrij rustig, er stond urenlang een meisje te dansen en ze had alle ruimtequote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hype om daar te zijn wel afneemt. Voorheen zeiden ze elk uur dat het erg druk is en dat hoor je nu vrijwel nooit meer.
Rond kerst altijd rustig. Tussen kerst en oud en nieuw gewoon weer mega-wachtrijen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is niet correct.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:51 schreef Isorden het volgende:
Blijft toch uberhaupt een wonder dat de stones allemaal nog leven
Keith leeft niet meer, maar dat weet hij zelf nog nietquote:Op donderdag 26 december 2019 11:51 schreef Isorden het volgende:
Blijft toch uberhaupt een wonder dat de stones allemaal nog leven
Hufter met al z'n verschillende stemmingenquote:
Keith staat op sterk water.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Keith leeft niet meer, maar dat weet hij zelf nog niet
Vroeg mezelf na het plaatsen van deze post af of dat wel klopte, zag inmiddels dat dat niet zo is iddquote:
O dat dat bedoelen ze met wisselende stemmingenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hufter met al z'n verschillende stemmingenDan weer open D dan open G dan
![]()
Dit bagger noemenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:54 schreef Zorro het volgende:
Dat iemand die "Late in the evening" schreef ook deze bagger heeft geproduceerd
Afrikaans gewauwel vind ik walgelijkquote:
Ja dat weet ik sinds gisterenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Afrikaans gewauwel vind ik walgelijk
quote:
Blof is inderdaad stukken beterquote:Op donderdag 26 december 2019 11:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Afrikaans gewauwel vind ik walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Bedankt Niels van der Laan.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blof is inderdaad stukken beterDat is Zeeuws gewauwelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blof is inderdaad stukken beterIn vergelijking hiermee: Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:1639 Spanish Stroll Mink DeVille 6,5
1638 Love On Top Beyoncé 4
1637 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk 7
1636 Tous Les Memes Stromae 5
1635 Down Man Brainbox 3
1634 Ventura Highway America 7
1633 Break On Through (To The Other Side) The Doors 3
1632 I Won't Let You Down PHD 7
1631 Jacob's Song Douwe Bob 2
1630 Relax Frankie Goes to Hollywood 6,5
1629 Goodbye My Lover James Blunt ?
1628 Pain And Mysery The Teskey Brothers ?
1627 New York Minute Don Henley 9
Dat ga ik ook even doen ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:55 schreef PzKpfw het volgende:
Meuk, mooi moment om het kerstontbijt er even uit te drukken.
Relax nu alquote:Op donderdag 26 december 2019 11:56 schreef Kopiko het volgende:
Minuutje relaxen met een Blunt erbij:
[..]
Ook Ventura Highway ken jequote:Op donderdag 26 december 2019 11:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Brainbox en Doors een 3quote:Op donderdag 26 december 2019 11:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gelukkig The Doors, verder weinig bijzonders...quote:1639 Spanish Stroll Mink DeVille
1638 Love On Top Beyoncé
1637 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk
1636 Tous Les Memes Stromae
1635 Down Man Brainbox
1634 Ventura Highway America
1633 Break On Through (To The Other Side) The Doors
1632 I Won't Let You Down PHD
1631 Jacob's Song Douwe Bob
1630 Relax Frankie Goes to Hollywood
1629 Goodbye My Lover James Blunt
1628 Pain And Mysery The Teskey Brothers
1627 New York Minute Don Henley
Maar die ene komt bijna weer tot leven zolang is hij al dood.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vroeg mezelf na het plaatsen van deze post af of dat wel klopte, zag inmiddels dat dat niet zo is idd
Weinig verheffend uurtje, dus ik ben even dit blokje aan het terugluisterenquote:1639 Spanish Stroll Mink DeVille ?
1638 Love On Top Beyoncé 5.1
1637 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk ?
1636 Tous Les Memes Stromae 7.5
1635 Down Man Brainbox ?
1634 Ventura Highway America ?
1633 Break On Through (To The Other Side) The Doors 5.9
1632 I Won't Let You Down PHD ?
1631 Jacob's Song Douwe Bob 4.1
1630 Relax Frankie Goes to Hollywood 5
1629 Goodbye My Lover James Blunt 5.8
1628 Pain And Mysery The Teskey Brothers 6.3
1627 New York Minute Don Henley ?
Jaaa, zin inquote:
Paint My Heart verdient ook wel een notering.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:00 schreef Isorden het volgende:
1639 Spanish Stroll Mink DeVille![]()
![]()
![]()
1638 Love On Top Beyoncé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1637 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk
1636 Tous Les Memes Stromae![]()
1635 Down Man Brainbox![]()
1634 Ventura Highway America![]()
![]()
![]()
1633 Break On Through (To The Other Side) The Doors![]()
![]()
1632 I Won't Let You Down PHD![]()
1631 Jacob's Song Douwe Bob![]()
1630 Relax Frankie Goes to Hollywood![]()
![]()
![]()
![]()
1629 Goodbye My Lover James Blunt![]()
1628 Pain And Mysery The Teskey Brothers![]()
![]()
1627 New York Minute Don Henley![]()
Paint Your Heart, Look Around You...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Paint My Heart verdient ook wel een notering.
I neeeeed your loving, like the sunshinequote:Op donderdag 26 december 2019 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paint Your Heart, Look Around You...
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
I neeeeed your loving, like the sunshine
De lieve brave zoon die ze nooit had.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is d’r nieuwe projectje
niks. ik ben het alleen niet met je eens.quote:
Dat ben ik gewendquote:Op donderdag 26 december 2019 12:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
niks. ik ben het alleen niet met je eens.
Plus dat scheelt weer een hoop irritatie nu ik Gijsquote:Op donderdag 26 december 2019 12:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Weinig verheffend uurtje, dus ik ben even dit blokje aan het terugluisteren![]()
[ afbeelding ]
Het voelt nog maar 3 uur geleden dat het 9 uur was.quote:
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:13 schreef Cassa95 het volgende:
Sandstorm van Darude is elk nummer ineen. Vraag maar aan iemand hoe de titel van een willekeurig nummer ook alweer heet en hij zal Darude - Sandstorm antwoorden. Daarom zou hij eigenlijk op 1 moeten staan aangezien elk nummer Sandstorm is en hij daarom elke stem krijgt.
Jij ookquote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik niet denk dat ik er de komende uren vandaag veel zal zijn zeg ik: veel plezier vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
Gestopt met stemmen?quote:
Geniet van je kinderloze dinerquote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik niet denk dat ik er de komende uren vandaag veel zal zijn zeg ik: veel plezier vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
Wel gek, Love Her Madly is nog niet eens geweest en die stond vorig jaar op 1850.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef Homdeck het volgende:
Break on through is wel ernstig gezakt trouwens. op lijstje noteert.
Reden: teveel hart.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:08 schreef laxus13 het volgende:
Demasiado Corazon helaas niet in de lijst
Misschien wel weer als er een nieuw seizoen van Atletico Ananas op tv komtquote:Op donderdag 26 december 2019 12:08 schreef laxus13 het volgende:
Zoek eens een optreden van hem op youtube ofzo, wat een performer. Gewoon halfdood zijn, infuus erin, rechtop zetten en hij ging weerquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ie helemaal dood is.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zoek eens een optreden van hem op youtube ofzo, wat een performer. Gewoon halfdood zijn, infuus erin, rechtop zetten en hij ging weer
Wel minder lelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is niet beter dan een Feargal Sharkey nee
Fiascolijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:08 schreef laxus13 het volgende:
Gijs zou nog door de herdenking van 9-11 lullenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef Kopiko het volgende:
Gijs is een paar keer in New York geweest![]()
![]()
Wij gaan in meiquote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef Kopiko het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Gijs zou nog door de herdenking van 9-11 lullen
Waar is jouw kerst-UI?!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:11 schreef Kyran het volgende:
Vandaag mijn eerste stemplaat, maar ga die missen denk ik.
Wat een God is het toch, en nu vertelt hij ons ook welke plaatjes hij aan zijn vriendin laat horen, echt een man of the people, Gijsgod.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef Kopiko het volgende:
![]()
Hij is gezakt hoor..quote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Kopiko het volgende:
Nee. Dit kutnummer dat steeds hoger gaat. NEE!!
Nee hoor hij gaat dit jaar 391 plaatsen lagerquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Kopiko het volgende:
Nee. Dit kutnummer dat steeds hoger gaat. NEE!!
Sommige mensen zijn idd veel te negatief. Er zijn genoeg leuke nieuwe liedjes in de lijst gekomen en er is tegelijkertijd ook wat pulp geloost. Verder is er nog steeds genoeg te klagen, maar dat is bij elke lijst die je niet zelf hebt samengesteldquote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl er dit jaar maar 90 nieuwe liedjes zijn en er grotendeels bagger van de laatste jaren uit is. Het zit in je hoofd, niet in je hart.
Gijs is het alfamannetje onder de djsquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een God is het toch, en nu vertelt hij ons ook welke plaatjes hij aan zijn vriendin laat horen, echt een man of the people, Gijsgod.
Denk wel dat ze doof isquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef MielMonteur het volgende:
Gijs ff opscheppen dat ie een vriendin heeft.
Zal ook de eerste zijn van hem vermoed ik
Plaatsvervangende schaamte hierquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingehuurde dansmariekes in het cafe, oh my
Nu je dit zegt... staat Pulp er eigenlijk nog in?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn idd veel te negatief. Er zijn genoeg leuke nieuwe liedjes in de lijst gekomen en er is tegelijkertijd ook wat pulp geloost.
Nopequote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je dit zegt... staat Pulp er eigenlijk nog in?
Bespaar ons de details.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Pumpalov het volgende:
Eventjes de stream bekeken in de hoop op leuke danseressen.
Stem er elk jaar trouw op, maar helaasquote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je dit zegt... staat Pulp er eigenlijk nog in?
Run The World is 10x ergerquote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit echt de meest onzinnige notering van Beyonce. Waarom is niet iedereen dit nummer vergeten?
Hoe moet je hier anders op reagerenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef alopio het volgende:
En dat publiek maar schaapachtig kijken
Ja maar dat is gewoon een feminismewijvennotering.quote:
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit hele nummer niet. Gelukkig.
Die glitter huppelende dames slaan ook nergens op zeg
Eerste jaar dat ik er niet op stem en nu voel ik me schuldig.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stem er elk jaar trouw op, maar helaas
Schandaal ja, die moet erin.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik er niet op stem en nu voel ik me schuldig.
Feministenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon een feminismewijvennotering.
Ja das dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe moet je hier anders op reageren
Vooral als je de tekst kent, en dan weet hoeveel mensen daar aan mee hebben geschrevenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral als je de tekst kent, en dan weet hoeveel mensen daar aan mee hebben geschreven
Echt hequote:Op donderdag 26 december 2019 12:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral als je de tekst kent, en dan weet hoeveel mensen daar aan mee hebben geschreven
Nou ja, hij stond ook niet in de Bubbling Under van 2001 tm 2030, dus Common People was niet te redden. Volgend jaar maar weer nieuwe pogingquote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik er niet op stem en nu voel ik me schuldig.
Ho effe, kerel.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon een feminismewijvennotering.
Om Mike Boddé te quoten:quote:
Ik vind die beat echt kneiterirritant, dat is al een nummer op zichzelf en die vind ik ook al waardeloos.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho effe, kerel.
Het is gewoon een genotsnummer om op te hardlopen.
Ik zeg toch ook niet dat Mannish Boy een door testosteron overgroten compensatienummer is voor onzekere dikke mannen.
7/10quote:Op donderdag 26 december 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
Laatst was de Dijk de laatste show op een festival,
Was de afsluitDijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |