Vaker dan de Beatles dacht ik gisteren te horenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is juist een erg mooie van Queen, maar ze staan er nu wel érg vaak in ja.
Ja, of Taylor Hawkins.quote:
Aansluiten en mazzel hebben..quote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Poppejans het volgende:
Weet iemand hoe dat zit als je op de bonnefooi naar het café gaat. Je krijgt dan een tijd dat je het café binnen mag, maar mag je zelf ook een tijd aangeven?
Ik wil alleen in een half uur dat er wel tenminste één leuk nr is. Er zijn ook wel mensen met bandshirts dus vroeg me af hoe dat gaat
Kaartje kopen vooraf en anders op de gok, met het risico dat je uren staat te wachten en er na een half uur al weer uit moet. Ik zeg: Niet doen!quote:Op donderdag 26 december 2019 11:42 schreef Poppejans het volgende:
Weet iemand hoe dat zit als je op de bonnefooi naar het café gaat. Je krijgt dan een tijd dat je het café binnen mag, maar mag je zelf ook een tijd aangeven?
Ik wil alleen in een half uur dat er wel tenminste één leuk nr is. Er zijn ook wel mensen met bandshirts dus vroeg me af hoe dat gaat
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaker dan de Beatles dacht ik gisteren te horen
Alweer?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat ook wel heel Phil Collins in de lijst.
Staat er Phil Collins in de lijst?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
een beetje veel saus. Meer saus dan vlees iigquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef alopio het volgende:
Wel een beetje skyradio sausje, maar toch
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als zelfs Rabbering er grapjes over gaat maken, tsja.quote:
Er kan nooit genoeg Phil Collins in de lijst staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |