Preciesquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wansmaak Nederland, gelukkig hebben wij hier wel verstand van goede muziek
je hebt nog een paar dagen...quote:
Nu moet ik wel zeggen dat als die Nederlandstalige meuk van Boef, Lil'Kleine enzo ooit de lijst gaat bestormen, dan haak ik wel af.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dat hebben we ook van vele andere nummers gezegd... en zie ons nu. We zijn er en luisteren nog steeds.
Als er 2000x Bløf instaat blijven we ook luisteren, al is het alleen maar om 7 dagen te klagenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dat hebben we ook van vele andere nummers gezegd... en zie ons nu. We zijn er en luisteren nog steeds.
Tsja, acht jaar geleden klaagden we dat Killing In The Name, Song 2, Born Slippy.nuxx etc er NIET in stonden. Er is in die tijd veel bereikt.quote:
Dat blijft mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oh ja dat jaar wanneer opeens Mijn Leven Is Van Mij langskwam op eerste kerstdag. Stenders schrok er ook van
Nouja, ik zit dit jaar anders echt wel op een kantelpunt. Heb nog geen uur gehoord waarvan ik dacht "lekker uur". Af en toe wat leuke nummers.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
En een van de beste van hem staat er niet eens in (You Need Me, I Don't Need You) of één van de vele samenwerkingen uit dit jaar, zoals die met Eminem en 50 Cent. Alleen maar dezelfde skyradio hapquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef alopio het volgende:
Elke scheet van Ed moet er ook echt in
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is in die tijd veel bereikt.
typisch een zin voor in een liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, acht jaar geleden klaagden we dat Killing In The Name, Song 2, Born Slippy.nuxx etc er NIET in stonden. Er is in die tijd veel bereikt.
Maar wat nou als er muren omheen staan?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, acht jaar geleden klaagden we dat Killing In The Name, Song 2, Born Slippy.nuxx etc er NIET in stonden. Er is in die tijd veel bereikt.
Qua rap is het nu gelukkig nog beperkt tot Snelle, Diggy Dex, Opposites en De Jeugd en da's ook wel meer dan genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat als die Nederlandstalige meuk van Boef, Lil'Kleine enzo ooit de lijst gaat bestormen, dan haak ik wel af.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor, mute button wordt weer fanatiek gebruikt
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua rap is het nu gelukkig nog beperkt tot Snelle, Diggy Dex, Opposites en De Jeugd en da's ook wel meer dan genoeg.
Als zulke meuk de lijst overneemt ben ik klaar.
En dat terwijl er dit jaar maar 90 nieuwe liedjes zijn en er grotendeels bagger van de laatste jaren uit is. Het zit in je hoofd, niet in je hart.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, ik zit dit jaar anders echt wel op een kantelpunt. Heb nog geen uur gehoord waarvan ik dacht "lekker uur". Af en toe wat leuke nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |