Charlie is er over anderhalf jaar alweer uitquote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
Die titel is wel een leugen, die mannen zijn allemaal dik in de 70 nu.
Misschien omdat je nu ook moet betalen..quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hype om daar te zijn wel afneemt. Voorheen zeiden ze elk uur dat het erg druk is en dat hoor je nu vrijwel nooit meer.
Dan is het goedquote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha nee joh, moet er niet aan denken.
Gisteren was het er vrij rustig, er stond urenlang een meisje te dansen en ze had alle ruimtequote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hype om daar te zijn wel afneemt. Voorheen zeiden ze elk uur dat het erg druk is en dat hoor je nu vrijwel nooit meer.
Rond kerst altijd rustig. Tussen kerst en oud en nieuw gewoon weer mega-wachtrijen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is niet correct.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:51 schreef Isorden het volgende:
Blijft toch uberhaupt een wonder dat de stones allemaal nog leven
Keith leeft niet meer, maar dat weet hij zelf nog nietquote:Op donderdag 26 december 2019 11:51 schreef Isorden het volgende:
Blijft toch uberhaupt een wonder dat de stones allemaal nog leven
Hufter met al z'n verschillende stemmingenquote:
Keith staat op sterk water.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Keith leeft niet meer, maar dat weet hij zelf nog niet
Vroeg mezelf na het plaatsen van deze post af of dat wel klopte, zag inmiddels dat dat niet zo is iddquote:
O dat dat bedoelen ze met wisselende stemmingenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hufter met al z'n verschillende stemmingenDan weer open D dan open G dan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |