Nu je dit zegt... staat Pulp er eigenlijk nog in?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn idd veel te negatief. Er zijn genoeg leuke nieuwe liedjes in de lijst gekomen en er is tegelijkertijd ook wat pulp geloost.
Nopequote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je dit zegt... staat Pulp er eigenlijk nog in?
Bespaar ons de details.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Pumpalov het volgende:
Eventjes de stream bekeken in de hoop op leuke danseressen.
Stem er elk jaar trouw op, maar helaasquote:Op donderdag 26 december 2019 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je dit zegt... staat Pulp er eigenlijk nog in?
Run The World is 10x ergerquote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit echt de meest onzinnige notering van Beyonce. Waarom is niet iedereen dit nummer vergeten?
Hoe moet je hier anders op reagerenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef alopio het volgende:
En dat publiek maar schaapachtig kijken
Ja maar dat is gewoon een feminismewijvennotering.quote:
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit hele nummer niet. Gelukkig.
Die glitter huppelende dames slaan ook nergens op zeg
Eerste jaar dat ik er niet op stem en nu voel ik me schuldig.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stem er elk jaar trouw op, maar helaas
Schandaal ja, die moet erin.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik er niet op stem en nu voel ik me schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |