SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heb ik ook als ik op een festival aan de diarree zit, I wish I was in dixie...
Big Countryquote:Op donderdag 26 december 2019 10:43 schreef Kopiko het volgende:
TT
NB: Ik prefereer de versie van Big Country.
Klinkt als een goed plan, doe rustig aan!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Teveel drank in korte tijd, te veel overgangen waar ik aan moest wennen, de hectiek van het leven. Gisteren piekte dat toen ik nog van veel te veel drank de dag daarvoor naar het kerstdiner ging. Gelukkig heeft mijn broer het ook gehad dus heeft me goed geholpen.Het zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik moet rustig aan doen de komende dagen.
En daar is geen betere oplossing voor dan de lijst der lijsten en voetbal kijken
Nein.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Big Country
Staan die eigenlijk in de lijst?
nee...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Big Country
Staan die eigenlijk in de lijst?
Het einde, omdat het dan afgelopen is?quote:
Jammer dat ik niet in die tijd geleefd heb maar opgescheept zit met het nu.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit was Elvis ten tijde van z'n Las Vegas periode ten voeten uit, begin jaren 70.
Grotesk, protserig en nationalistisch.
Helaas duurde het daarna niet lang meer...
Oh, dat weet ik op zich al wel hoor. Vooral wat ik boven beschreven heb. Te weinig rust in mn leven. Komt goed zolang ik het rustig aan doe. Alsnog bedankt!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, doe rustig aan!
Je beschrijft nu eigenlijk alleen de trigger van de paniekaanval, maar niet de diepere oorzaak. Nou heb ik geen zin om de psycholoog uit te hangen. Maar ik hoop dat je daar wat zicht op krijgt.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef Tris het volgende:
Diaan en Peaceman, zitten jullie klaar voor de volgende?
Jammer dat er zo veel amerikanen wonen?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
Amerika is wel een mooi land. Met mate.
Die zjn nog aan het bijkomen van Let's get it On gisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef Tris het volgende:
Diaan en Peaceman, zitten jullie klaar voor de volgende?
Ook een groot land. Waar veel mensen wonen. Maar die kunnen daar ook alemaal wonen, omdat het zo'n groot land is.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
Amerika is wel een mooi land. Met mate.
Trouwliedje incoming?quote:
Dan trek ik m'n Homburg nu uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
Even opgezocht. Geen Big Country in de lijst.
En van de lift bij I've Had The Time Of My Life van toen straksquote:Op donderdag 26 december 2019 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zjn nog aan het bijkomen van Let's get it On gisteren.
Niet eens. Doelde vanaf de fluitsolo en de pauk.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het einde, omdat het dan afgelopen is?
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zjn nog aan het bijkomen van Let's get it On gisteren.
onze trouwliedjes staan er niet meer in geloof ikquote:
Ik heb dat ook niet van dichtbij meegemaakt, maar heb zijn laatste periode wel bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in die tijd geleefd heb maar opgescheept zit met het nu.
Welke Bietels was t ook weer?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
onze trouwliedjes staan er niet meer in geloof ik
Altijdquote:
Love me doquote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Bietels was t ook weer?
Ik vraag me vaak af waarom die mensen daar eigenlijk heen gaan. Op een hoopje doods voor je uit staren kunnen ze ook in de kerk bij de kerstviering.quote:
Je kan hier moeilijk op gaan hakken.quote:
Maar voor een plaat van Guus Meeuwis gaan ze uit volle borst meezingen en de polonaise doen!quote:
Cum Together.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Bietels was t ook weer?
Ja en dit staat dan lager dan Nirmaal, suzanne en Freek, vele bLof, darudequote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat nummers als deze nog erin staan, maakt de top 2000 al de moeite waard
Begint echter wel in de buurt van het bungelende gedeelte te komen...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ze sijpelen er wel langzaam uit. Het zijn echt nog een paar krenten. Er staat al bijna niks meer uit de 50's in... eerste edities nog wel rond de 100 platen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Love me do ken ik wel, maar dat andere Beatles liedje zegt me niks.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love me do
En
the Turtles - happy together
EXPERIENCE!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom die mensen daar eigenlijk heen gaan.
Mogguhquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
8 km hardlopen met de Top 2000 op je oren werkt prima, 1e kerstdag er al weer afgelopen
goed bezig en welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
8 km hardlopen met de Top 2000 op je oren werkt prima, 1e kerstdag er al weer afgelopen
dus beter niet meer op stemmenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef Fred_B het volgende:
Deze stijging van Homburg is wel riskant, want vanaf deze positie kan je er nog steeds makkelijk uitvallen.
Niet nirmaal onderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en dit staat dan lager dan Nirmaal, suzanne en Freek, vele bLof, darude
Dan heb je een bescheiden diner gehad, of heel hard gelopen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
The Long and Winding Road, I should have known betterquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love me do
En
the Turtles - happy together
Daarom blijven stemmen op genotsnummers die er in de lagere regionen uit dreigen te vallenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze sijpelen er wel langzaam uit. Het zijn echt nog een paar krenten. Er staat al bijna niks meer uit de 50's in... eerste edities nog wel rond de 100 platen.
Victor Reinier.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef Isorden het volgende:
Hoe heet dit nummer nou ook alweer?
Vlieg met me mee - Paul de Leeuwquote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef Isorden het volgende:
Hoe heet dit nummer nou ook alweer?
Nou ja, mensen stemmen toch meer op platen die eruit dreigen te vallen volgens mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus beter niet meer op stemmen
Tweede dag is wel echt héél veel beter om te zitten dan eerste nacht, omdat bij eerste nacht niemand m opschrijft voor volgend jaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef Fred_B het volgende:
Deze stijging van Homburg is wel riskant, want vanaf deze positie kan je er nog steeds makkelijk uitvallen.
Dududududududududududududududududududududududududuquote:
Het leuke is dat jij dit waarschijnlijk oprecht vraagt.quote:
Dat eerste, ik had geen zin om me helemaal vol te proppen, dus met een lekker duurtempo gelopenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan heb je een bescheiden diner gehad, of heel hard gelopen.
Ik doe straks ook een rondje.
Mee eens, vind dit niet een van de beste 2000 nummers ooit...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Leuk voor in een DJ set, maar als losstaande song is het niet veel...
Ik moest lachenquote:
Ik wou dat ik nog kon hardlopen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste, ik had geen zin om me helemaal vol te proppen, dus met een lekker duurtempo gelopen
gelukkig is dit het enige nummer waarbij we dat denken...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, vind dit niet een van de beste 2000 nummers ooit...
Oma is sneller?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen.
Rainbow in the skyquote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar maar Paul Elstak er in stemmen
Die staat er al twee keer in. Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die staat er al in en das al wansmaak genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die staat er al inquote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks nog op de planning, klein rondje, uiteraard met de top2000quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste, ik had geen zin om me helemaal vol te proppen, dus met een lekker duurtempo gelopen
De meeste nummers staan op 2001 toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig is dit het enige nummer waarbij we dat denken...
Yup, ik verbaas me er echt over dat iedereen dit blijkt te kennen en er enthousiast over is. En ik ken soms ook best wat dingen buiten mijn straatje, maar dit nietquote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij dit waarschijnlijk oprecht vraagt.
Als ik alle keren dat ik dat zeg zou turven ben ik lang bezig.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig is dit het enige nummer waarbij we dat denken...
Na een kilometer of twee wil mijn knie niet meerquote:
RIP Tornquote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
De meeste nummers staan op 2001 toch?
Wel erg laag. Maar dat is zo'n nummer dat waarschijnlijk alleen nog maar zal stijgen vermoed ik zo.quote:
Ik kom terug van een lopersknie dus ik snap je gevoelquote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen.
Zo dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar maar Paul ElsGraftak er in stemmen
Het is een meme dat niemand dit kende, ofzo. Vroeger.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, ik verbaas me er echt over dat iedereen dit blijkt te kennen en er enthousiast over is. En ik ken soms ook best wat dingen buiten mijn straatje, maar dit niet
https://www.volkskrant.nl(...)n-niet-uit~b7065aeb/quote:Op donderdag 26 december 2019 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom terug van een lopersknie dus ik snap je gevoel
Natalia Imbrugliaquote:
Ik draai 'm regelmatig, maar dan uitsluitend wat op de achtergrond in een mix.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, vind dit niet een van de beste 2000 nummers ooit...
Kom terug die nog een stuk hoger staatquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah misschien wel zijn mooiste
In die clip van Smoke, sow koekoekquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Natalia Imbruglia
Wel een beetje afgedaan toen ik er achter kwam dat het een cover is
Present en keihard meezingend met versteende vingers.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Bugno3 het volgende:
@:Mani89
@:El-Stinho
@:Rellende_Rotscholier
Oh shit, dat is ook zo. Dat is zo'n nummer waarvan bijna niemand het origineel kent.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Natalia Imbruglia
Wel een beetje afgedaan toen ik er achter kwam dat het een cover is
Ditquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Kom Terug mooi. De rest kan ik niet zoveel mee
Van die muziek voor mensen die zichzelf super interessant en intellectueel vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zou je toch gewoon uit het raam storten in plaats van dit gekunstelde geneuzel aan te horen
Stefan & Lisettequote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kom terug die nog een stuk hoger staat
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van die muziek voor mensen die zichzelf super interessant en intellectueel vinden
Hij staat al 2 jaar in mijn stemlijst, ik doe mijn best.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stefan en Lisette MOETEN er sowieso ook in
613.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel platen staan er nu nog in die er ook al in 1999 bij waren
Zit mobiel dus opzoeken is lastig
Dit dusquote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van die muziek voor mensen die zichzelf super interessant en intellectueel vinden
Hahahaa dat was best awkward jaquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Koekoek goalquote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stond dit jaar wel in de Snob, maar dit terzijde.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat al 2 jaar in mijn stemlijst, ik doe mijn best.
Zoveel waarheid in 1 zin.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
quote:
De leegheid van jullie levens schokt mij, en Spinvis.quote:
Darude > Spinvisquote:Op donderdag 26 december 2019 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spinvis is wel gewoon Bluf voor hipsters ja, maar muzikaal is het fijn.
Dat valt nog meequote:
Zuur.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat moet jij weten.quote:
Stem meestal op Oostende. Misschien beter 1 lijn voor een stemplaat trekken volgend jaar danquote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat al 2 jaar in mijn stemlijst, ik doe mijn best.
quote:1652 Rearviewmirror Pearl Jam 5
1651 It's A Sin Pet Shop Boys 5
1650 Two Tribes Frankie Goes to Hollywood 6,5
1649 Follow The Sun Xavier Rudd ?
1648 Hopeless Wanderer Mumford & Sons 2
1647 Le Freak Chic 8,5
1646 I Want You Bob Dylan 6,5
1645 Ik Heb Je Lief Stef Bos 6
1644 I'm Going Slightly Mad Queen 5
1643 Something Happened On The Way To Heaven Phil Collins 4
1642 Call Me The Breeze J.J. Cale 6
1641 Time Is On My Side The Rolling Stones 6
1640 Homeless Paul Simon 5
Zeven minder dan vorig jaar.quote:
Daar zal Aafke blij mee geweest zijn...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:57 schreef MielMonteur het volgende:
Ameland met Aafke mocht er ook wel in trouwens
Sterkte dit uur.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:57 schreef Kopiko het volgende:
Sjieke uitschieter dit volgende uur:
[..]
Viersequote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en zo Kerst vieren. Fijne dag allemaal en tot vanavond/morgen![]()
Fijne dag!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en zo Kerst vieren. Fijne dag allemaal en tot vanavond/morgen![]()
Veel plezier en tot laterquote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Het slechtste uur is zojuist afgesloten, gok ik zo...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben er weer. Totaal niks gemist zie ik.
Wat een ellende was dat zeg.
Je gaat volgend uur de allerbeste bassline uit de geschiedenis van de muziek horen. Frankie Goes To Hollywood genot.quote:
Dit. Schandalig laag staat ie.quote:
Was afgelopen uur ook, ik word er een beetje moedeloos vanquote:Op donderdag 26 december 2019 10:59 schreef molloot200 het volgende:
Heel matig uur wel dat komende uur
reclamemuziekquote:Op donderdag 26 december 2019 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
1649 Follow The Sun Xavier Rudd
veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
De hoogste die er niet meer bijzit is Lola van The Kinks. Begonnen in de top 100 en vorig jaar nog op 622. Live versie staat er nog wel in.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel platen staan er nu nog in die er ook al in 1999 bij waren
Zit mobiel dus opzoeken is lastig
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Jij gaat na de Top2000 verplicht Graceland van Paul Simon luisteren, keihardquote:Op donderdag 26 december 2019 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
1652 Rearviewmirror Pearl Jam
1651 It's A Sin Pet Shop Boys
1650 Two Tribes Frankie Goes to Hollywood
1649 Follow The Sun Xavier Rudd
1648 Hopeless Wanderer Mumford & Sons
1647 Le Freak Chic STEMLIJST GENOT![]()
![]()
1646 I Want You Bob Dylan
1645 Ik Heb Je Lief Stef Bos
1644 I'm Going Slightly Mad Queen
1643 Something Happened On The Way To Heaven Phil Collins
1642 Call Me The Breeze J.J. Cale![]()
1641 Time Is On My Side The Rolling Stones![]()
1640 Homeless Paul Simon
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Vond afgelopen uur meer dan prima te doen eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was afgelopen uur ook, ik word er een beetje moedeloos van
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niks met Arends. Hij is geen Gijs, maar het is een beetje de grijze muis van de DJs.
Aan Two Tribes ligt het inderdaad niet. Erg fijn nummerquote:Op donderdag 26 december 2019 10:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gaat volgend uur de allerbeste bassline uit de geschiedenis van de muziek horen. Frankie Goes To Hollywood genot.
Arends is een ei, een zachtgekookt eiquote:Op donderdag 26 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niks met Arends. Hij is geen Gijs, maar het is een beetje de grijze muis van de DJs.
It's A Sin ken je echt wel.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:02 schreef satecl het volgende:
1652 Rearviewmirror Pearl Jam
1651 It's A Sin Pet Shop Boys![]()
1650 Two Tribes Frankie Goes to Hollywood![]()
1649 Follow The Sun Xavier Rudd![]()
1648 Hopeless Wanderer Mumford & Sons![]()
1647 Le Freak Chic![]()
1646 I Want You Bob Dylan![]()
1645 Ik Heb Je Lief Stef Bos![]()
![]()
1644 I'm Going Slightly Mad Queen
1643 Something Happened On The Way To Heaven Phil Collins
1642 Call Me The Breeze J.J. Cale
1641 Time Is On My Side The Rolling Stones![]()
![]()
1640 Homeless Paul Simon
Even spotify gepakt. Prachtige plaat inderdaad.quote:
Klasse maat.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, effe lekker gedouched. Precies op tijd.
Welke douchegel?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, effe lekker gedouched. Precies op tijd.
Hoi ik heb een boekhoudkantoor en heb plezier in mijn werkquote:Op donderdag 26 december 2019 11:06 schreef MielMonteur het volgende:
Mensen die passie hebben voor boekhouden![]()
![]()
Hero, mooie jamreclame.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
En welke reclame boost heeft dit nummer gekregen dan?
Niet? Ben verbaasd dat jij die niet kenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Parel Marmelade ken ik niet. Ben benieuwd
Ik heb zo eendje van Love Beauty and Planet, die is echt top.quote:
Eenschquote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unpopular opinion: Vs is een veel betere plaat dan Ten.
Die kun je zeker wel onpopulair noemen. Niet mee eens, veel te veel goede nummers staan op Ten.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet zo'n Pearl Jam luisteraar, ken echt alleen Ten een beetje goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet? Ben verbaasd dat jij die niet ken
Jeremy staat op ten, dus nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vs is wat mij betreft op geen slecht liedje te betrappen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kun je zeker wel onpopulair noemen. Niet mee eens, veel te veel goede nummers staan op Ten.
Niet mee eens, er kunnen nooit te veel goede nummers op Ten staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kun je zeker wel onpopulair noemen. Niet mee eens, veel te veel goede nummers staan op Ten.
Jij beoordeelt een plaat op 1 liedje?quote:
Mwoa, VS is heel goed, maar op Ten staan teveel goede nummers, alles is daar top. Geen filler nummers. Een plaat als Ten wordt niet vaak gemaakt dat alles zo vol van kwaliteit staatquote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik ken anders genoeg slechte liedjes uit de Vs.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vs is wat mij betreft op geen slecht liedje te betrappen.
nee, maar die geeft voor mij de doorslag.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij beoordeelt een plaat op 1 liedje?
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik ken anders genoeg slechte liedjes uit de Vs.
Verkeerde shirtjes.quote:
Ze hebben echt heel veel goede nummers buiten Ten om, ook vaak ten (Haha) onrechte niet bekend of gewaardeerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Pearl Jam luisteraar, ken echt alleen Ten een beetje goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |