https://www.volkskrant.nl(...)n-niet-uit~b7065aeb/quote:Op donderdag 26 december 2019 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom terug van een lopersknie dus ik snap je gevoel
Natalia Imbrugliaquote:
Ik draai 'm regelmatig, maar dan uitsluitend wat op de achtergrond in een mix.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, vind dit niet een van de beste 2000 nummers ooit...
Kom terug die nog een stuk hoger staatquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah misschien wel zijn mooiste
In die clip van Smoke, sow koekoekquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Natalia Imbruglia
Wel een beetje afgedaan toen ik er achter kwam dat het een cover is
Present en keihard meezingend met versteende vingers.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Bugno3 het volgende:
@:Mani89
@:El-Stinho
@:Rellende_Rotscholier
Oh shit, dat is ook zo. Dat is zo'n nummer waarvan bijna niemand het origineel kent.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Natalia Imbruglia
Wel een beetje afgedaan toen ik er achter kwam dat het een cover is
Ditquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Kom Terug mooi. De rest kan ik niet zoveel mee
Van die muziek voor mensen die zichzelf super interessant en intellectueel vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zou je toch gewoon uit het raam storten in plaats van dit gekunstelde geneuzel aan te horen
Stefan & Lisettequote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kom terug die nog een stuk hoger staat
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van die muziek voor mensen die zichzelf super interessant en intellectueel vinden
Hij staat al 2 jaar in mijn stemlijst, ik doe mijn best.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stefan en Lisette MOETEN er sowieso ook in
613.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel platen staan er nu nog in die er ook al in 1999 bij waren
Zit mobiel dus opzoeken is lastig
Dit dusquote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van die muziek voor mensen die zichzelf super interessant en intellectueel vinden
Hahahaa dat was best awkward jaquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Koekoek goalquote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stond dit jaar wel in de Snob, maar dit terzijde.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat al 2 jaar in mijn stemlijst, ik doe mijn best.
Zoveel waarheid in 1 zin.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
quote:
De leegheid van jullie levens schokt mij, en Spinvis.quote:
Darude > Spinvisquote:Op donderdag 26 december 2019 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spinvis is wel gewoon Bluf voor hipsters ja, maar muzikaal is het fijn.
Dat valt nog meequote:
Zuur.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat moet jij weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |