Rainbow in the skyquote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar maar Paul Elstak er in stemmen
Die staat er al twee keer in. Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die staat er al in en das al wansmaak genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die staat er al inquote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks nog op de planning, klein rondje, uiteraard met de top2000quote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste, ik had geen zin om me helemaal vol te proppen, dus met een lekker duurtempo gelopen
De meeste nummers staan op 2001 toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig is dit het enige nummer waarbij we dat denken...
Yup, ik verbaas me er echt over dat iedereen dit blijkt te kennen en er enthousiast over is. En ik ken soms ook best wat dingen buiten mijn straatje, maar dit nietquote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij dit waarschijnlijk oprecht vraagt.
Als ik alle keren dat ik dat zeg zou turven ben ik lang bezig.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig is dit het enige nummer waarbij we dat denken...
Na een kilometer of twee wil mijn knie niet meerquote:
RIP Tornquote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
De meeste nummers staan op 2001 toch?
Wel erg laag. Maar dat is zo'n nummer dat waarschijnlijk alleen nog maar zal stijgen vermoed ik zo.quote:
Ik kom terug van een lopersknie dus ik snap je gevoelquote:Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen.
Zo dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar maar Paul ElsGraftak er in stemmen
Het is een meme dat niemand dit kende, ofzo. Vroeger.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, ik verbaas me er echt over dat iedereen dit blijkt te kennen en er enthousiast over is. En ik ken soms ook best wat dingen buiten mijn straatje, maar dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |