Ook gewoon laten staan johquote:Op woensdag 25 december 2019 21:50 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook helemaal geen goede foto's van mezelf zonder baardAlleen met kort baardje. Heb al zo lang een baard
Ja hier hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2019 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk gegeten, helemaal vol nu
I is een soort Rasmussen-lightquote:
Klinkt goed! Hier is alles opquote:Op woensdag 25 december 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfdeIk knap echt uit elkaar. Heel veel over ook, maar dat eten we morgen dan nog wel. En anders ben ik ook nog uitgenodigd voor een kliekjesdag overmorgen
Ja, van sommig bezoek ben je echt altijd blij als ze weer weg zijn, ook al vind je ze dan best wel tof verder.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:55 schreef Meke het volgende:
Ik vind m'n zusje best lief maar het is altijd zo heerlijk rustig als ze weer naar huis isVan de andere zes mensen merk ik niets, maar zij praat altijd en maakt willekeurige geluidjes
Met wat drankjes achter de kiezen ben ik precies je zusjequote:Op woensdag 25 december 2019 21:55 schreef Meke het volgende:
En als je een tekst zegt dat ze met een liedje associeert MOET ze dat liedje zingen
Hier zijn alleen de tofu-spiesjes op; zelf heb ik daar maar 2 van gehad (ik had er 19 gemaakt) en die waren juist het meeste werk om te maken.quote:
Haha ja maar met drank is toch minder erg dan de hele dag doorquote:Op woensdag 25 december 2019 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, van sommig bezoek ben je echt altijd blij als ze weer weg zijn, ook al vind je ze dan best wel tof verder.
[..]
Met wat drankjes achter de kiezen ben ik precies je zusje![]()
Oja dat is wel jammer danquote:Op woensdag 25 december 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier zijn alleen de tofu-spiesjes op; zelf heb ik daar maar 2 van gehad (ik had er 19 gemaakt) en die waren juist het meeste werk om te maken.Niet dat ik vanavond meer had gewild, maar voor morgen was nog wel lekker geweest.
Wel nog veel andere gerechtjes over, dus morgen alsnog lekker klieken
Ja oké, en dan is het ook nog eens Top2000 tijd en kerstledjes overalquote:Op woensdag 25 december 2019 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja maar met drank is toch minder erg dan de hele dag door
Klinkt goed!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat is wel jammer dan![]()
Wij hadden vooraf champignontompouce, als hoofdgerecht quiche en toe bountytaartAllemaal vegan
![]()
Echt hoor, mensen die tijdens de Top 2000 kritiek gaan lopen leveren op liedjes die voor anderen duidelijk iets betekenen, krijgen een speciaal plekje in het vagevuur.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Wer Bisto vind ik best een aardig nummer, maar volgens de goede smaak-politie op het top 2000 topic is dat ook alweer not done
Oja, die had je wel eens gepost idd.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij staat ook nog eens op mijn foto's met Duncan in Paradiso, ergens op de achtergrondIk voelde me even Waylon toen.
Weet je dat ik dat plaatje nog zat te zoeken? Ik wist dat die eerder door jou in de SC was geplaatst, maar ik wist niet meer wanneerquote:
*zoekt een mooi plekje voor zichzelf uit in het vagevuur.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen Despacito-genot @:Strani!
Ik laat hem ook zeker staanquote:Op woensdag 25 december 2019 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook gewoon laten staan johMaar ben dan serieus wel echt benieuwd hoe iemand (I.mand hehe) er dan uitziet zonder baard
Mwa, echt heel veel uitmaken doet het niet hoor als ik je profielfoto zo zie.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:05 schreef I het volgende:
[..]
Ik laat hem ook zeker staanAl is ie nu wel weer een stukje korter, maar dat ziet er ook verzorgder uit.
![]()
Zonder baard heb ik echt een babyface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, echt heel veel uitmaken doet het niet hoor als ik je profielfoto zo zie.Shit, ik dacht dat ik m'n profiel afgeschermd had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel maar ik ben een h4x0r hequote:Op woensdag 25 december 2019 23:08 schreef I het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat ik m'n profiel afgeschermd had.
Welkom in de wereld van ekte mannen!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook sinds een paar weken een baard
Daarvoor eigenlijk nooit gehad, hooguit een '4-dagen niet scheren baard'.
Ja, volgens mij staat hij op alle twee die foto's ook nog eensquote:
*belt wanhopig een willekeurige hulplijnquote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
*trekt een tegenstribbelende @:Strani mee*
Guanastrani is nu officieel over hè?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
Even het volume een stukje lager (nog echt waar ook).
Goed verhaalquote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef I het volgende:
Fail.Ik had de kersttoespraak aangezet, op play gedrukt, geluid aan, dacht opeens, huh, wat een bijzondere muziekkeuze als achtergrondmuziek.
Had ik de top 2000 nog aan staan met 'It's a man's world' op de achtergrond.
Zie je Willy zo aan komen lopen op dat nummer.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Guanastrani is nu officieel over hè?
Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook sinds een paar weken een baard
Daarvoor eigenlijk nooit gehad, hooguit een '4-dagen niet scheren baard'.
Oja, was ik even vergeten. Even m'n beveiliging opschroeven. Firewalls, malwareblockers, virusscans, alles!quote:
Vergeet de keylogger niet te verwijderen!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef I het volgende:
[..]
Oja, was ik even vergeten. Even m'n beveiliging opschroeven. Firewalls, malwareblockers, virusscans, alles!
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, volgens mij staat hij op alle twee die foto's ook nog eens![]()
Ergens wel knap van die gozer, zo consistent zijn
![]()
Er was nog een derde foto en volgens mij staat hij daar niet op, maar daar sta ik dan weer stom op, dus die heb ik hier nooit durven posten.
Die had ik ook getypt, maar met opzet niet verstuurd, ik dacht; dat leest ie wel in z'n logs.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vergeet de keylogger niet te verwijderen!
Nee, daar stond alleen 'Aiobin naakt video' in.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef I het volgende:
[..]
Die had ik ook getypt, maar met opzet niet verstuurd, ik dacht; dat leest ie wel in z'n logs.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, daar stond alleen 'Aiobin naakt video' in.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik dacht even dat ik ging.
Mij lukt het nooit om echt een mooie volle baard te kwekenquote:
Bij mannen boven de 25 (of boven de 20 zelfs) staat een beetje gezichtsbeharing ook al snel een stuk beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:05 schreef I het volgende:
[..]
Ik laat hem ook zeker staanAl is ie nu wel weer een stukje korter, maar dat ziet er ook verzorgder uit.
![]()
Zonder baard heb ik echt een babyface
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, echt heel veel uitmaken doet het niet hoor als ik je profielfoto zo zie.Hier moest ik even veel teveel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef I het volgende:
Fail.Ik had de kersttoespraak aangezet, op play gedrukt, geluid aan, dacht opeens, huh, wat een bijzondere muziekkeuze als achtergrondmuziek.
Had ik de top 2000 nog aan staan met 'It's a man's world' op de achtergrond.
Zie je Willy zo aan komen lopen op dat nummer.![]()
Goed gedaan hoor!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:14 schreef Andromache het volgende:
Gottejemig, mijn eerste poging tot oranjekoek is redelijk geslaagd. Maar wat een werk als je niet zo’n ervaren taartenbakker bent.
Zonde, volhouden is wel de sleutel tot succes. Het ziet er eerst heel lelijk uit, maar als je volhoudt groeit het toch echt op een gegeven moment overal wel door. Of bedekt het op z'n minst de wat minder volle plekken ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij lukt het nooit om echt een mooie volle baard te kwekenGoatee lukt vrij aardig, maar daarbuiten is het allemaal te dun om echt wat te lijken
Ik heb wel eens drie of vier weken echt niet geschoren. Rond de mond was het prima gevuld, daarbuiten zat nog steeds te weinig haar om echt van succes te kunnen sprekenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:29 schreef I het volgende:
[..]
Zonde, volhouden is wel de sleutel tot succes. Het ziet er eerst heel lelijk uit, maar als je volhoudt groeit het toch echt op een gegeven moment overal wel door. Of bedekt het op z'n minst de wat minder volle plekken ook.
Da's waar, het maakt je vaak direct een stuk volwassener. Tenzij je echt enkel donshaartjes op je kin hebt, dan werkt het nogal tegen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij mannen boven de 25 (of boven de 20 zelfs) staat een beetje gezichtsbeharing ook al snel een stuk beter.
Ik kan me je niet voorstellen met een babyface
Oeh, ja, dat is een goed idee inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef I het volgende:
[..]![]()
Als je iemand nodig hebt om 'm weg te photoshoppen..![]()
Oeh, gelukkig maar dat het geen 'Aoibhin naakt video' is. Ik schrok al evenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, daar stond alleen 'Aiobin naakt video' in.
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Sorry maar ik vind dit een saai butnummer.
Jij ook murp!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:32 schreef murp het volgende:
Allemaal fijne dagen hier!! Jullie zijn allemaal zo tof!!
Bedankt voor 2019!!!
![]()
Hier hetzelfde hoor, op m'n wangen groeide ook bijna niks, op m'n kin en nek groeide het wel snel. Typisch neckbeard materiaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens drie of vier weken echt niet geschoren. Rond de mond was het prima gevuld, daarbuiten zat nog steeds te weinig haar om echt van succes te kunnen spreken
Zetten we Duncan wel op zijn plek.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, ja, dat is een goed idee inderdaadMaar dan niet met zo'n lelijk uitgegumd vlak. Daar moet wat leuks voor in de plaats!
Jij ook murp!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:32 schreef murp het volgende:
Bedankt voor 2019!!!
![]()
Ah! Dan ben ik misschien toch te ongeduldig geweest met een maand niets doenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:36 schreef I het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, op m'n wangen groeide ook bijna niks, op m'n kin en nek groeide het wel snel. Typisch neckbeard materiaal.Als ik m'n baard er afscheer duurt het ook wel langer dan een maand voordat het weer mooi vol is.
Kan zo twee à drie maanden duren.
Soms zie je inderdaad ook wel mannen (twintigers vaak) die nooit scheren, maar echt nauwelijks baardgroei hebben. En dat ziet er dan wel weird uit ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:31 schreef I het volgende:
[..]
Da's waar, het maakt je vaak direct een stuk volwassener. Tenzij je echt enkel donshaartjes op je kin hebt, dan werkt het nogal tegen.
Gelukkig niet.
Jaaaaa jij ook Murp!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:32 schreef murp het volgende:
Bedankt voor 2019!!!
![]()
Oh die is ook zo leuk!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu Blackadder's Christmas Carol. Tig keer gezien al, maar traditie he
Duncan stond al op die foto! Dan staat hij er dubbelquote:
Ik heb gisteren koekjes gebakken maar heb weer besloten dat bakken niks voor mij is. Vind het gedoe, heel je keuken zit onder de suiker/bloem/zooi en het lukt altijd maar matig.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!![]()
Ik realiseer me nu dat dit de eerste kerst sinds een jaar of 9 is, dat ik niks gebakken heb
Het kan al snel veel zooi opleveren, maar tijdens het bezigzijn vind ik dat nooit zo erg. Gewoon na afloop alles opruimenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb gisteren koekjes gebakken maar heb weer besloten dat bakken niks voor mij is. Vind het gedoe, heel je keuken zit onder de suiker/bloem/zooi en het lukt altijd maar matig.
Doe mij maar gewoon koken.
Zou goed kunnen, sommige mensen hebben nou eenmaal snellere baardgroei dan anderen, maar het is in principe voor iedereen mogelijk om wel een goede baard te laten staan.. Duurt alleen soms even.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah! Dan ben ik misschien toch te ongeduldig geweest met een maand niets doen
Truequote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms zie je inderdaad ook wel mannen (twintigers vaak) die nooit scheren, maar echt nauwelijks baardgroei hebben. En dat ziet er dan wel weird uit ja.Dan kun je het maar beter weghalen inderdaad.
Maar het is inderdaad een enorm verschil vaak ook qua volwassen ogen.En dan worden mannen er ook gelijk een stuk knapper op.
Oja.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duncan stond al op die foto! Dan staat hij er dubbel
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had net mijn hoofd op een kussen van de bank neergelegd (dacht ik); bleek het een kat te zijnZij gelijk zitten te kirren.
Wakker worden!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef I het volgende:
[..]
Oja.![]()
![]()
![]()
Ik ben niet helemaal wakker blijkbaar.
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef I het volgende:
[..]
TrueZo'n pluizig snorretje oogt toch niet echt heel chique.
![]()
Zeker. Al kan ik het me ook heel goed voorstellen dat sommige mensen er juist heel erg op afknappen, en het juist rommelig of onverzorgd over vinden komen.
Die lieve schat weet natuurlijk meteen dat ik het ben, en het ook niet zo bedoelquote:Op woensdag 25 december 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dr nagels niet in je hoofd gezet.
Ik ben weer wakker!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wakker worden!![]()
Je mag er van mij altijd wel Mans inshoppen hoor
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee.Mijn vader heeft ook echt heel slechte baardgroei, maar had in zijn twintiger jaren ook een snorretje laten staan om wat minder een babyface te hebben. Hij en mijn moeder waren net samen en ze beveelde hem al dat die snor eraf moest. Dat heeft hij gedaan en dat ding is nooit meer teruggekomen. Maar wat ik ook op foto's van vroeger zie; dat zag er inderdaad echt niet uit
![]()
Tja, rommelig en onverzorgd ligt er ook heel erg aan in hoeverre het een beetje in model wordt gehouden. Hoe lang of vol een baard ook is; kan er best verzorgd uitzien als het een beetje mooi bijgehouden wordt. Op zich wat baardgroei vind ik niet persé onverzorgd.
Awhquote:Op donderdag 26 december 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die lieve schat weet natuurlijk meteen dat ik het ben, en het ook niet zo bedoelMeteen daarna ging ze aan mijn neus likken; dat zie ik als een goed teken
Ah, heb ik zo hard geschreeuwd?quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef I het volgende:
[..]Terecht dat ze hem dat bevolen had dus.
Doe het dan goed, of doe het gewoon niet.
Ja da's waar inderdaad. Je kan niet alle baarden over één kam scheren ()
Ik kon het hier horen jaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, heb ik zo hard geschreeuwd?![]()
Wel toepasselijk![]()
Ow sorryquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesMaar bij sommige hoofden is dat dan gewoon lastiger. Bram Krikke heeft dat bijv. ook, zo'n snorretje waarbij je nog stééds ziet dat daar een babyface onder zit. Dat staat niet.
![]()
Mooie pun!![]()
![]()
Ooh, dan valt het nog reuze mee.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ow sorryAl heb je mij al horen lallen op een Songfestivalfeest, en veel erger kan dat geschreeuw niet worden
Ja echt zo'n plaksnorretje inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 01:09 schreef I het volgende:
[..]
Ja kloptDat is net zo'n plaksnor.
Een baard zou hem ook niet staan.Vond m wel toepasselijk.
Ja he, dat WHY MEEEEE van mij galmt nu heel Europa door. Die dachten dat ze met Emma Wortelboer het ergste hadden gehad.quote:
Iddquote:Op donderdag 26 december 2019 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt zo'n plaksnorretje inderdaadDan heb je echt zoiets van 'accepteer gewoon dat dit niet werkt'.
![]()
Ik vind hem mooi gevonden
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he, dat WHY MEEEEE van mij galmt nu heel Europa door. Die dachten dat ze met Emma Wortelboer het ergste hadden gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |