Jaaaaa jij ook Murp!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:32 schreef murp het volgende:
Allemaal fijne dagen hier!! Jullie zijn allemaal zo tof!!
Bedankt voor 2019!!!
![]()
Oh die is ook zo leuk!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu Blackadder's Christmas Carol. Tig keer gezien al, maar traditie he
Duncan stond al op die foto! Dan staat hij er dubbelquote:
Ik heb gisteren koekjes gebakken maar heb weer besloten dat bakken niks voor mij is. Vind het gedoe, heel je keuken zit onder de suiker/bloem/zooi en het lukt altijd maar matig.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!![]()
Ik realiseer me nu dat dit de eerste kerst sinds een jaar of 9 is, dat ik niks gebakken heb
Het kan al snel veel zooi opleveren, maar tijdens het bezigzijn vind ik dat nooit zo erg. Gewoon na afloop alles opruimenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb gisteren koekjes gebakken maar heb weer besloten dat bakken niks voor mij is. Vind het gedoe, heel je keuken zit onder de suiker/bloem/zooi en het lukt altijd maar matig.
Doe mij maar gewoon koken.
Zou goed kunnen, sommige mensen hebben nou eenmaal snellere baardgroei dan anderen, maar het is in principe voor iedereen mogelijk om wel een goede baard te laten staan.. Duurt alleen soms even.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah! Dan ben ik misschien toch te ongeduldig geweest met een maand niets doen
Truequote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms zie je inderdaad ook wel mannen (twintigers vaak) die nooit scheren, maar echt nauwelijks baardgroei hebben. En dat ziet er dan wel weird uit ja.Dan kun je het maar beter weghalen inderdaad.
Maar het is inderdaad een enorm verschil vaak ook qua volwassen ogen.En dan worden mannen er ook gelijk een stuk knapper op.
Oja.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duncan stond al op die foto! Dan staat hij er dubbel
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had net mijn hoofd op een kussen van de bank neergelegd (dacht ik); bleek het een kat te zijnZij gelijk zitten te kirren.
Wakker worden!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef I het volgende:
[..]
Oja.![]()
![]()
![]()
Ik ben niet helemaal wakker blijkbaar.
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef I het volgende:
[..]
TrueZo'n pluizig snorretje oogt toch niet echt heel chique.
![]()
Zeker. Al kan ik het me ook heel goed voorstellen dat sommige mensen er juist heel erg op afknappen, en het juist rommelig of onverzorgd over vinden komen.
Die lieve schat weet natuurlijk meteen dat ik het ben, en het ook niet zo bedoelquote:Op woensdag 25 december 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dr nagels niet in je hoofd gezet.
Ik ben weer wakker!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wakker worden!![]()
Je mag er van mij altijd wel Mans inshoppen hoor
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee.Mijn vader heeft ook echt heel slechte baardgroei, maar had in zijn twintiger jaren ook een snorretje laten staan om wat minder een babyface te hebben. Hij en mijn moeder waren net samen en ze beveelde hem al dat die snor eraf moest. Dat heeft hij gedaan en dat ding is nooit meer teruggekomen. Maar wat ik ook op foto's van vroeger zie; dat zag er inderdaad echt niet uit
![]()
Tja, rommelig en onverzorgd ligt er ook heel erg aan in hoeverre het een beetje in model wordt gehouden. Hoe lang of vol een baard ook is; kan er best verzorgd uitzien als het een beetje mooi bijgehouden wordt. Op zich wat baardgroei vind ik niet persé onverzorgd.
Awhquote:Op donderdag 26 december 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die lieve schat weet natuurlijk meteen dat ik het ben, en het ook niet zo bedoelMeteen daarna ging ze aan mijn neus likken; dat zie ik als een goed teken
Ah, heb ik zo hard geschreeuwd?quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef I het volgende:
[..]Terecht dat ze hem dat bevolen had dus.
Doe het dan goed, of doe het gewoon niet.
Ja da's waar inderdaad. Je kan niet alle baarden over één kam scheren ()
Ik kon het hier horen jaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, heb ik zo hard geschreeuwd?![]()
Wel toepasselijk![]()
Ow sorryquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesMaar bij sommige hoofden is dat dan gewoon lastiger. Bram Krikke heeft dat bijv. ook, zo'n snorretje waarbij je nog stééds ziet dat daar een babyface onder zit. Dat staat niet.
![]()
Mooie pun!![]()
![]()
Ooh, dan valt het nog reuze mee.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ow sorryAl heb je mij al horen lallen op een Songfestivalfeest, en veel erger kan dat geschreeuw niet worden
Ja echt zo'n plaksnorretje inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 01:09 schreef I het volgende:
[..]
Ja kloptDat is net zo'n plaksnor.
Een baard zou hem ook niet staan.Vond m wel toepasselijk.
Ja he, dat WHY MEEEEE van mij galmt nu heel Europa door. Die dachten dat ze met Emma Wortelboer het ergste hadden gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |