Welkom in de wereld van ekte mannen!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook sinds een paar weken een baard
Daarvoor eigenlijk nooit gehad, hooguit een '4-dagen niet scheren baard'.
Ja, volgens mij staat hij op alle twee die foto's ook nog eensquote:
*belt wanhopig een willekeurige hulplijnquote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
*trekt een tegenstribbelende @:Strani mee*
Guanastrani is nu officieel over hè?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
Even het volume een stukje lager (nog echt waar ook).
Goed verhaalquote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef I het volgende:
Fail.Ik had de kersttoespraak aangezet, op play gedrukt, geluid aan, dacht opeens, huh, wat een bijzondere muziekkeuze als achtergrondmuziek.
Had ik de top 2000 nog aan staan met 'It's a man's world' op de achtergrond.
Zie je Willy zo aan komen lopen op dat nummer.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Guanastrani is nu officieel over hè?
Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook sinds een paar weken een baard
Daarvoor eigenlijk nooit gehad, hooguit een '4-dagen niet scheren baard'.
Oja, was ik even vergeten. Even m'n beveiliging opschroeven. Firewalls, malwareblockers, virusscans, alles!quote:
Vergeet de keylogger niet te verwijderen!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef I het volgende:
[..]
Oja, was ik even vergeten. Even m'n beveiliging opschroeven. Firewalls, malwareblockers, virusscans, alles!
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, volgens mij staat hij op alle twee die foto's ook nog eens![]()
Ergens wel knap van die gozer, zo consistent zijn
![]()
Er was nog een derde foto en volgens mij staat hij daar niet op, maar daar sta ik dan weer stom op, dus die heb ik hier nooit durven posten.
Die had ik ook getypt, maar met opzet niet verstuurd, ik dacht; dat leest ie wel in z'n logs.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vergeet de keylogger niet te verwijderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |