quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het echt. En een fijn moment ook, nu de hectiek wat is gezakt en het verdriet begint te landen.
@:MaJo:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net samen met man ons laatste sigaretje gerookt, we gaan er weer voor
+1quote:Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef Kyara het volgende:
Cygne, het is je gegund 😘
Majo, bedankt voor het regelen!
En DV, wat een fijn nieuws
De duimen draaienquote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net samen met man ons laatste sigaretje gerookt, we gaan er weer voor
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Ik blijf het bizar vinden dat hier blijdschap en verdriet zo dicht bij elkaar liggen.
Ik moet steeds denken aan Kirb. Ik weet nog zo goed hoe het voelde, geen kind, je relatie die er niet tegen bestand bleek. Voelde echt als de einde van de wereld..
En ondanks dat ik het gevoel heb dat geluk weer een beetje mijn kant op lacht, is het doodeng. Zal het nu wel goed gaan, zijn we samen wel bestand tegen de tegenslagen...
Gewoonmezelfik heb van ViviRAWRS een linkje gekregen, moet ik even uitpluizen. En even bellen met de huisarts voor een afspraak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bij ons is het nooit specifiek benoemd. Hoe langer hoe beter denk ik maar vond het zelf een mooi moment voor het beginnen met prikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:27 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Hier is ook de terugplaatsing van de 4e icsi niet succesvol verlopen. Nou Ja De tp wel, maar ik ben vandaag ongesteld geworden.. daarmee is ook deze poging niet succesvol ..en hebben we nog 1 poging over..
Wij gaan maar weer eens evalueren.. praten,nadenken etc.Godsamme barrel, wat een domper weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zeggen de artsen?disclaimer
Ik ontlurk even om je een hart onder de riem te steken. Het is ook ontzettend ingewikkeld. In Nederland is (iig eicel-)donatie gewoon nog niet goed geregeld, de wachtlijsten zijn gigantisch, het aan een bekende vragen, is ook niet vanzelfsprekend en het biedt geen enkele zekerheid.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:28 schreef Barreltje het volgende:
eigenlijk begin ik nu ook een beetje tegen mijn grens aan te schurken..
want ik vind donatie dus wel een moeilijk iets..
anoniem of niet?
donor zaad of donor ei?
en is dat niet enorm egoistisch dat je maar van alle kanten van de wereld biologisch material laat leveren zodat WIJ een kind kunnen hebben?? terwijl er aan de andre kant ook zoveel kinderen zijn die geen (goed) tehuis hebben.. juist ook in NL .. ik raak ethisch een beetje in de knop geloof ik
EN ik begin ook een beetje BOOS te wroden. ik prober redenen te vinden waarom het bij ons niet mag lukken.. welk karma of groter plan zit er achter? waarom is het ons nou toch steeds niet gegund? wie bepaald dat toch? wat doen we niet goed? etc etc.. ik begin me ergens schuldig te voelen dat ik nu zo oud ben, maar we zitten verdomme ook al 5 jaar in het traject .. we hadden het zo graag al zoveel eerder gewild..
het voelt zo leeg, zo frustrerend en bwuh ..
/rant
Daar word ik soort nieuwsgierig van. Is dat zoveel anders dan in Nederland?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:58 schreef Seven. het volgende:
Hoi @:Barreltje, als je in je zoektocht meer wil weten over de Deense zaaddonor route: kom maar door met je vragen.
Bij de Deense donorbank kun je filteren, het hele proces is ingericht als webshop. In Nederland kun je volgens mij alleen haarkleur/oogkleur/lengte doorgeven, waarna het ziekenhuis een selectie voor je maakt. Ik weet van onze donor dat hij Amerikaan is, sociologie gestudeerd heeft, hij is muzikaal, zijn ouders zijn begin 60 en leven nog en zijn gezond, zijn broer en zus zijn gezond, zijn grootouders zijn allemaal oud geworden, we hebben een handgeschreven briefje, een stemopname. Hij heeft gedoneerd uit altruïstisch motief. En we hebben een psychologisch profiel van hem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:29 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Daar word ik soort nieuwsgierig van. Is dat zoveel anders dan in Nederland?
Kan je mij eventueel er een pm over sturen. Of gewoon hier reageren mag ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt .. wtf? Ik ben volkomen in shock!
Dat wordt een alcohol vrije après-ski
Maar serieus.. Ik had een - voor mijn doen- flink pittige menstruatie en nu dit..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
De foto? Moet er een stopcontact bij?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:15 schreef SQ het volgende:
Omg omg omg omg omg barrel whaaaaaa! Fuck! Wat gaaf! Zelf gemaakt??
Oh wacht ja, je was de 9e nog ongesteld na tpquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De foto? Moet er een stopcontact bij?![]()
Maar .. een beetje van onszelf en en beetje van MCK
2 januariquote:
antibioticakuur voor "insert heel erg vies waar verder niemand over wil nadenken..."quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:
Ja en nu heb ik dus alcohol-vrije après-ski smoesjes nodig. ..
Tuurlijk niet. Ik zou het delen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:
Op zich weten alle meiden waarmee ik ga dat we in de molen zitten.. Ik denk dat ik het op "voorbereiding volgende poging" ga gooienquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
antibioticakuur voor "insert heel erg vies waar verder niemand over wil nadenken..."
Soms kan je het ook beter niet eens benoemen. Ik heb twee avonden met mijn zuipvrienden gehad waarop ik gewoon niet dronk en niemand had het doorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:25 schreef SQ het volgende:
Antibioticakuur trapt écht niemand meer in iig
Ik heb meerdere werkborrels gehad waarop iedereen dacht dat ik halfzat was. Op een gegeven moment ken je de act ook welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Soms kan je het ook beter niet eens benoemen. Ik heb twee avonden met mijn zuipvrienden gehad waarop ik gewoon niet dronk en niemand had het door
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb meerdere werkborrels gehad waarop iedereen dacht dat ik halfzat was. Op een gegeven moment ken je de act ook wel
Komt goed! Gewoon vandaag weer gaan slikken en nu geen alcohol meer drinken. Echt, heus.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:33 schreef Barreltje het volgende:
Hmm. Ik kan wel opperen dat ik de pot heb en de rondjes haal..![]()
Ofzo.
Eerst hier even van bijkomen..
En oh.. kak! Ik dronk gister nog alcohol.. en kak! Vitaminen enzo.. echt.. wtf wtf wtf![]()
Ik ben hier zooooo niet op voorbereid
Dit lijkt me eigenlijk wel sterk.. er is maar 1 embryo teruggeplaatst.. en we hebben er zelf niet 1 bevrucht in dezelfde periode..quote:
Ik heb ook eigenlijk geen idee wanneer een één-eiige tweeling zich splitst, maar het doet er inderdaad ook niet echt toe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit lijkt me eigenlijk wel sterk.. er is maar 1 embryo teruggeplaatst.. en we hebben er zelf niet 1 bevrucht in dezelfde periode..
Allemaal helemaal nog niet zo spannend nu nog. Er is pas een connectie tussen jou en de baby na ik dacht een week of 6 zwangerschap.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:03 schreef Barreltje het volgende:
Tnx allemaal!!
Ik at gister nog een mini kaasfondue met niet gepasturiseerde kaas. Dus daar moet ik ook maar even induiken. Verder helemaal geen kwaaltjes nog..
Op mn boodschappenlijstje zet ik ook nog even 10 testen hoor.. Ik kan het niet helemaal geloven..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:
En hoewel de intentie van je bericht mooi is en er ook echt geen schuldgevoel moet zijn voor een drankje of kaas of wat dan ook als je niet weet dat die zwangerschap er isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Allemaal helemaal nog niet zo spannend nu nog. Er is pas een connectie tussen jou en de baby na ik dacht een week of 6 zwangerschap.
Kán het dus schadelijk zijn. In mijn ogen praat je hier nu iemand een enorm schuldgevoel aan en dat lijkt me niet op zijn plaats.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Wooooooottt gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En hoewel de intentie van je bericht mooi is en er ook echt geen schuldgevoel moet zijn voor een drankje of kaas of wat dan ook als je niet weet dat die zwangerschap er is
Maar alcohol wordt na inname al direct door het lichaamsvocht opgenomen, niet alleen door het bloed. Op die manier komt er ook alcohol in het vruchtwater terecht. Zelfs in de dooierzak krijgt een foetus alcohol door het vocht dat hem omringt. Ook in de eerste weken van de zwangerschap is het drinken van het alcohol dus schadelijk voor het ongeboren kind.
https://www.fasproject.nl/feiten-fas.html
Huh ik zeg er zelfs bij dat er echt geen schuldgevoel moet zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Kán het dus schadelijk zijn. In mijn ogen praat je hier nu iemand een enorm schuldgevoel aan en dat lijkt me niet op zijn plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |