quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het echt. En een fijn moment ook, nu de hectiek wat is gezakt en het verdriet begint te landen.
@:MaJo:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net samen met man ons laatste sigaretje gerookt, we gaan er weer voor
+1quote:Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef Kyara het volgende:
Cygne, het is je gegund 😘
Majo, bedankt voor het regelen!
En DV, wat een fijn nieuws
De duimen draaienquote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net samen met man ons laatste sigaretje gerookt, we gaan er weer voor
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Ik blijf het bizar vinden dat hier blijdschap en verdriet zo dicht bij elkaar liggen.
Ik moet steeds denken aan Kirb. Ik weet nog zo goed hoe het voelde, geen kind, je relatie die er niet tegen bestand bleek. Voelde echt als de einde van de wereld..
En ondanks dat ik het gevoel heb dat geluk weer een beetje mijn kant op lacht, is het doodeng. Zal het nu wel goed gaan, zijn we samen wel bestand tegen de tegenslagen...
Gewoonmezelfik heb van ViviRAWRS een linkje gekregen, moet ik even uitpluizen. En even bellen met de huisarts voor een afspraak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bij ons is het nooit specifiek benoemd. Hoe langer hoe beter denk ik maar vond het zelf een mooi moment voor het beginnen met prikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |