Jazekerquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:18 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Spannend Mayo! Ik ga zo mega hard voor je hopen en duimen![]()
Dat 2020 voor jullie veel moois mag brengenHadden jullie trouwens nog plannen voor reizen staan?
Och nee Kirb wat ontzettend verdrietigquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:46 schreef Kirb het volgende:
[..]
Niet goed ben ik bang. Lieve dames ik neem afscheid uit dit topic, helaas heeft mijn relatie het niet overleefd. Je kunt nog zo lang samen zijn (ruim 14 jaar), maar de laatste 3 jaar zijn te zwaar gebleken, we zijn elkaar kwijt geraakt. Natuurlijk weet je niet hoe dat was gegaan als het allemaal wel gelukt was.. Voor nu pas op de plaats, een tijd helemaal niks en bijkomen/verwerken.
Ik duim ontzettend voor jullie allemaal.
Lieve Kirb,quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:46 schreef Kirb het volgende:
[..]
Niet goed ben ik bang. Lieve dames ik neem afscheid uit dit topic, helaas heeft mijn relatie het niet overleefd. Je kunt nog zo lang samen zijn (ruim 14 jaar), maar de laatste 3 jaar zijn te zwaar gebleken, we zijn elkaar kwijt geraakt. Natuurlijk weet je niet hoe dat was gegaan als het allemaal wel gelukt was.. Voor nu pas op de plaats, een tijd helemaal niks en bijkomen/verwerken.
Ik duim ontzettend voor jullie allemaal.
Een nieuwe partnerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:45 schreef Barreltje het volgende:
Oh DV ! Wat een nieuws! Ga je het in je eentje doen of heb je inmiddels een nieuwe partner gevonden ?
quote:
Wauw!!! Dit is zo gaaf!quote:
Wow dat is nog eens nieuwsquote:
Welke AD gebruik je? Ik heb beide zwangerschappen AD gebruikt, voor de 1e wel gewisseld. Na de geboorte van de jongste gestopt maar sinds september weer begonnen en nu voor de rest van mn leven.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
Majomooie vooruitzichten zijn dat...
Ik denk dat ik hier wat actiever ga worden. Maar die deur die op een kier werd gezet, lijkt ineens helemaal weer open.
Helaas liggen er nog wat beren op de weg, zo moet ik sowieso andere AD of afbouwen, maar dat laatste durf ik niet zo goed. De stabiliteit die ik bij mezelf heb terug gevonden na dat ik ben begonnen met het slikken van de AD, die wil ik graag zo houden.
En nog wat andere beren die eerst getackeld moeten worden, maar het broeit dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |