SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt .. wtf? Ik ben volkomen in shock!
Dat wordt een alcohol vrije après-ski
Maar serieus.. Ik had een - voor mijn doen- flink pittige menstruatie en nu dit..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
De foto? Moet er een stopcontact bij?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:15 schreef SQ het volgende:
Omg omg omg omg omg barrel whaaaaaa! Fuck! Wat gaaf! Zelf gemaakt??
Oh wacht ja, je was de 9e nog ongesteld na tpquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De foto? Moet er een stopcontact bij?![]()
Maar .. een beetje van onszelf en en beetje van MCK
2 januariquote:
antibioticakuur voor "insert heel erg vies waar verder niemand over wil nadenken..."quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:
Ja en nu heb ik dus alcohol-vrije après-ski smoesjes nodig. ..
Tuurlijk niet. Ik zou het delen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:
Op zich weten alle meiden waarmee ik ga dat we in de molen zitten.. Ik denk dat ik het op "voorbereiding volgende poging" ga gooienquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
antibioticakuur voor "insert heel erg vies waar verder niemand over wil nadenken..."
Soms kan je het ook beter niet eens benoemen. Ik heb twee avonden met mijn zuipvrienden gehad waarop ik gewoon niet dronk en niemand had het doorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:25 schreef SQ het volgende:
Antibioticakuur trapt écht niemand meer in iig
Ik heb meerdere werkborrels gehad waarop iedereen dacht dat ik halfzat was. Op een gegeven moment ken je de act ook welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Soms kan je het ook beter niet eens benoemen. Ik heb twee avonden met mijn zuipvrienden gehad waarop ik gewoon niet dronk en niemand had het door
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb meerdere werkborrels gehad waarop iedereen dacht dat ik halfzat was. Op een gegeven moment ken je de act ook wel
Komt goed! Gewoon vandaag weer gaan slikken en nu geen alcohol meer drinken. Echt, heus.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:33 schreef Barreltje het volgende:
Hmm. Ik kan wel opperen dat ik de pot heb en de rondjes haal..![]()
Ofzo.
Eerst hier even van bijkomen..
En oh.. kak! Ik dronk gister nog alcohol.. en kak! Vitaminen enzo.. echt.. wtf wtf wtf![]()
Ik ben hier zooooo niet op voorbereid
Dit lijkt me eigenlijk wel sterk.. er is maar 1 embryo teruggeplaatst.. en we hebben er zelf niet 1 bevrucht in dezelfde periode..quote:
Ik heb ook eigenlijk geen idee wanneer een één-eiige tweeling zich splitst, maar het doet er inderdaad ook niet echt toe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit lijkt me eigenlijk wel sterk.. er is maar 1 embryo teruggeplaatst.. en we hebben er zelf niet 1 bevrucht in dezelfde periode..
Allemaal helemaal nog niet zo spannend nu nog. Er is pas een connectie tussen jou en de baby na ik dacht een week of 6 zwangerschap.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:03 schreef Barreltje het volgende:
Tnx allemaal!!
Ik at gister nog een mini kaasfondue met niet gepasturiseerde kaas. Dus daar moet ik ook maar even induiken. Verder helemaal geen kwaaltjes nog..
Op mn boodschappenlijstje zet ik ook nog even 10 testen hoor.. Ik kan het niet helemaal geloven..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:
En hoewel de intentie van je bericht mooi is en er ook echt geen schuldgevoel moet zijn voor een drankje of kaas of wat dan ook als je niet weet dat die zwangerschap er isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Allemaal helemaal nog niet zo spannend nu nog. Er is pas een connectie tussen jou en de baby na ik dacht een week of 6 zwangerschap.
Kán het dus schadelijk zijn. In mijn ogen praat je hier nu iemand een enorm schuldgevoel aan en dat lijkt me niet op zijn plaats.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Wooooooottt gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En hoewel de intentie van je bericht mooi is en er ook echt geen schuldgevoel moet zijn voor een drankje of kaas of wat dan ook als je niet weet dat die zwangerschap er is
Maar alcohol wordt na inname al direct door het lichaamsvocht opgenomen, niet alleen door het bloed. Op die manier komt er ook alcohol in het vruchtwater terecht. Zelfs in de dooierzak krijgt een foetus alcohol door het vocht dat hem omringt. Ook in de eerste weken van de zwangerschap is het drinken van het alcohol dus schadelijk voor het ongeboren kind.
https://www.fasproject.nl/feiten-fas.html
Huh ik zeg er zelfs bij dat er echt geen schuldgevoel moet zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Kán het dus schadelijk zijn. In mijn ogen praat je hier nu iemand een enorm schuldgevoel aan en dat lijkt me niet op zijn plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |